barryk10cz Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 Zdravím mám Fabia 3 1.2TSi 66kw , rv.2016 najeto 65tkm. U domu parkuji v mírném kopci , zařadím jedničku vypnu motor , pustím spojku a auto o kousek sjede dolu a pak zase a zase , pořád sjíždí dolů i se zařazenou rychlosti. Odchází něco v převodovce? Během jízdy žádné problémy. Když udělám to samé s druhým autem , tak se nehne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarv Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 Asi použít zakládací klín jako u náklaďáku. Dělám si legraci. Ale chybu bych v převodovce nehledal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 Možná se zeptám hodně blbě, ale což třeba použít ručnì Brzdu? Zajišťovat auto zkopce jen na rychlosti je diletantství a mohlo by se za to auto poděkovat. Normální je postup, mít neutrál, zatáhnout ručku, poté pustit nohu z brzdy. Auto se v tom momentu opře o ruční Brzdu. Pak eventuálně dát jedničku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 Ak parkuješ z kopca, mal by si radiť skôr spiatočku. Zaradiť jedničku dáva väčší význam pri parkovaní do kopca. Ale aj tak na kopcoch by som sa prioritne spoliehal na ručnú brzdu a nenechávať celú váhu auta stáť na rýchlosti. Inak nie som odborník, ale pokiaľ viem, parkovanie v kopcoch iba na rýchlosti autu veľmi neprospieva - určite sa ozve niekto viac technicky znalý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barryk10cz Vloženo 6. Únor 2022 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 (editace) Zkoušel jsem i zpátečku. Samozřejmě jsem celou dobu parkoval na ruční brzdě. Ale manželce se jednou ruční brzda zasekla a nemohla ráno odjet do práce , musel jsem ty zadní bubny rozebrat a vyčistit a od té doby ji nechce dávat. Proto jsem teď zjistili že to takhle sjíždí , takže proto to řeším. Já bych to v kopci nikdy nenechal jen na rychlosti. Editováno: 6. Únor 2022, autor: barryk10cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Regulak Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 Za parkování jen se zařazenou rychlostí ti poděkuje rozvodový řemen. 3 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 Parkování přes kvalt v kopci mimo rovinu je o průser. Trpí motor, převodovka, poloosy, náprava a nehledě na to, že ti opravdu může auto odskákat vlivem převodů, komprese atd. Kousnutí brzd je už důsledkem péče o brzdový systém. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 před 2 hodinami, barryk10cz napsal: Zkoušel jsem i zpátečku. Samozřejmě jsem celou dobu parkoval na ruční brzdě. Ale manželce se jednou ruční brzda zasekla a nemohla ráno odjet do práce , musel jsem ty zadní bubny rozebrat a vyčistit a od té doby ji nechce dávat. Proto jsem teď zjistili že to takhle sjíždí , takže proto to řeším. Já bych to v kopci nikdy nenechal jen na rychlosti. Dej si brzdy repasovat. Když mají něco za sebou, zasekávají se. Nestojí to moc a máš klid. Lepší než aby se auto rozjelo, nebo přeskočil rozvoďák. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Houska #2 Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 Pokud nefunguje ruční brzda, tak je to špatně. Parkovat na kvalt, to snad jen traktor:-)). To bych raději nedělal. Pokud fakt ručce nevěříš, tak jak někdo psal, pojistit klínem.:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barryk10cz Vloženo 6. Únor 2022 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 Tak opravdu ještě jednou , zaparkované na rychlost to NENECHÁVÁM. Jen když jsem to zkoušel tak nechápu proč na Fabii to sklouzává dolů a na jiném autě se to nehne. Před půl rokem mi brzdy čistili , po tom co se sekly jsem to taky obrousil a vyčistil, bohužel jsem to bubny. Nechápu proč se to vůbec seklo , protože nebylo -10 ani nebylo mokro jak jsem parkoval den předem, asi jsem to moc zatáhl. Každopádně letos budu dělat brzdy nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 to se zasekly už po jednom dnu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 Jednoducho, s tým objemom motora to nepodrží z kopčeka dolu. Tak sa to pretočí cez kluku o jednu dobu... a tak ďalej... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barryk10cz Vloženo 6. Únor 2022 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 před 46 minutami, Bikes napsal: to se zasekly už po jednom dnu? jojo , večer jsem přeparkoval a ráno už nešlo odjet. před 9 minutami, Thief1 napsal: Jednoducho, s tým objemom motora to nepodrží z kopčeka dolu. Tak sa to pretočí cez kluku o jednu dobu... a tak ďalej... děkuji , na takovou odpověď jsem čekal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 před 7 hodinami, brrrrm napsal: Ak parkuješ z kopca, mal by si radiť skôr spiatočku. Zaradiť jedničku dáva väčší význam pri parkovaní do kopca. Ale aj tak na kopcoch by som sa prioritne spoliehal na ručnú brzdu a nenechávať celú váhu auta stáť na rýchlosti. Inak nie som odborník, ale pokiaľ viem, parkovanie v kopcoch iba na rýchlosti autu veľmi neprospieva - určite sa ozve niekto viac technicky znalý. To rozhodně ne. Když bude stát auto dokopce se zařazenou 1. a motor to "neubrzdí", tak se bude točit opačným směrem a pak může přeskočit rozvodový řetěz. Když to motor neudrží, ale bude se pootáčet ve směru jak se točí normálně, tak se nemůže nic stát. A za 2) 1.2 TSI má rozvodový řemen a to je úplně v klidu. Když je auto "zabržděné" zařazenou rychlostí, tak se nic nanamáhá víc než při normální jízdě. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 8. Únor 2022 Sdílet Vloženo 8. Únor 2022 Davam protikvalt podle toho jak parkuju jako pojistku k rucce. Navic jen se zarazenou zpateckou zamknu construct. Jen na rychlost mi zasadne parkuji v AS. Ja rvu rucku vzdy na krev, od toho tam je ;-) Jo, obcas dojde i na ten spalek pod kola... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 30. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2022 Zadní bubny u F3 z určitého období měly problém s tím, že se přilepovaly. Bohužel i třeba po 1 dni, při určitých klimatických podmínkách. Takže parkovat přes ručku byl problém a přes kvalt taky . No těžko radit :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 30. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2022 Bubny lehce zahřát před zaparkováním a za několik dní nepřirezne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 30. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2022 (editace) Uz tu bolo napisanych vela veci, tak len doplnim co som tu nenasiel. Urcite hvojhmota zotrvacnik tiez podakuje pri zaisteni auta cez kvalt ;-) Jednoducho ako uz bolo napisane na zaistenie (zabrzdenie) vozidla je tam rucna brzda.................. Editováno: 30. Srpen 2022, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 31. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2022 Pokud se nejezdí moc často tak založit klínem. Najet na klín a pro jistotu zařadit. V garáži to mám malinko z kopce tak zatáhnu ručku dám klín a odbrzdim. U F1 mi párkrát pěkně přirezly pakny tak jsem začal používat klín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.