Přejít na obsah

Parkování se zařazenou jedničkou


barryk10cz

Doporučené příspěvky

Zdravím mám Fabia 3 1.2TSi 66kw , rv.2016 najeto 65tkm. U domu parkuji v mírném kopci , zařadím jedničku vypnu motor , pustím spojku a auto o kousek sjede dolu a pak zase a zase , pořád sjíždí dolů i se zařazenou rychlosti. Odchází něco v převodovce? Během jízdy žádné problémy. Když udělám to samé s druhým autem , tak se nehne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Parkování se zařazenou jedničkou

Možná se zeptám hodně blbě, ale což třeba použít ručnì Brzdu? Zajišťovat auto zkopce jen na rychlosti je diletantství a mohlo by se za to auto poděkovat. 

Normální je postup, mít neutrál, zatáhnout ručku, poté pustit nohu z brzdy. Auto se v tom momentu opře o ruční Brzdu. Pak eventuálně dát jedničku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak parkuješ z kopca, mal by si radiť skôr spiatočku. Zaradiť jedničku dáva väčší význam pri parkovaní do kopca. Ale aj tak na kopcoch by som sa prioritne spoliehal na ručnú brzdu a nenechávať celú váhu auta stáť na rýchlosti.

 

Inak nie som odborník, ale pokiaľ viem, parkovanie v kopcoch iba na rýchlosti autu veľmi neprospieva - určite sa ozve niekto viac technicky znalý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem i zpátečku. Samozřejmě jsem celou dobu parkoval na ruční brzdě.

Ale manželce se jednou ruční brzda zasekla a nemohla ráno odjet do práce , musel jsem ty zadní bubny rozebrat a vyčistit a od té doby ji nechce dávat. Proto jsem teď zjistili že to takhle sjíždí , takže proto to řeším. Já bych to v kopci nikdy nenechal jen na rychlosti.

Editováno: , autor: barryk10cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Parkování přes kvalt v kopci mimo rovinu je o průser. Trpí motor, převodovka, poloosy, náprava a nehledě na to, že ti opravdu může auto odskákat vlivem převodů, komprese atd. Kousnutí brzd je už důsledkem péče o brzdový systém. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, barryk10cz napsal:

Zkoušel jsem i zpátečku. Samozřejmě jsem celou dobu parkoval na ruční brzdě.

Ale manželce se jednou ruční brzda zasekla a nemohla ráno odjet do práce , musel jsem ty zadní bubny rozebrat a vyčistit a od té doby ji nechce dávat. Proto jsem teď zjistili že to takhle sjíždí , takže proto to řeším. Já bych to v kopci nikdy nenechal jen na rychlosti.

Dej si brzdy repasovat. Když mají něco za sebou, zasekávají se. Nestojí to moc a máš klid. Lepší než aby se auto rozjelo, nebo přeskočil rozvoďák. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak opravdu ještě jednou , zaparkované na rychlost to NENECHÁVÁM. Jen když jsem to zkoušel tak nechápu proč na Fabii to sklouzává dolů a na jiném autě se to nehne.

 

Před půl rokem mi brzdy čistili , po tom co se sekly jsem to taky obrousil a vyčistil, bohužel jsem to bubny. Nechápu proč se to vůbec seklo , protože nebylo -10 ani nebylo mokro jak jsem parkoval den předem, asi jsem to moc zatáhl. Každopádně letos budu dělat brzdy nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 46 minutami, Bikes napsal:

to se zasekly už po jednom dnu?

jojo , večer jsem přeparkoval a ráno už nešlo odjet.

před 9 minutami, Thief1 napsal:

Jednoducho, s tým objemom motora to nepodrží z kopčeka dolu. Tak sa to pretočí cez kluku o jednu dobu... a tak ďalej... 

děkuji , na takovou odpověď jsem čekal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, brrrrm napsal:

Ak parkuješ z kopca, mal by si radiť skôr spiatočku. Zaradiť jedničku dáva väčší význam pri parkovaní do kopca. Ale aj tak na kopcoch by som sa prioritne spoliehal na ručnú brzdu a nenechávať celú váhu auta stáť na rýchlosti.

 

Inak nie som odborník, ale pokiaľ viem, parkovanie v kopcoch iba na rýchlosti autu veľmi neprospieva - určite sa ozve niekto viac technicky znalý.

To rozhodně ne. Když bude stát auto dokopce se zařazenou 1. a motor to "neubrzdí", tak se bude točit opačným směrem a pak může přeskočit rozvodový řetěz. Když to motor neudrží, ale bude se pootáčet ve směru jak se točí normálně, tak se nemůže nic stát. A za 2) 1.2 TSI má rozvodový řemen a to je úplně v klidu.

 

Když je auto "zabržděné" zařazenou rychlostí, tak se nic nanamáhá víc než při normální jízdě.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Davam protikvalt podle toho jak parkuju jako pojistku k rucce. Navic jen se zarazenou zpateckou zamknu construct. 

Jen na rychlost mi zasadne parkuji v AS. Ja rvu rucku vzdy na krev, od toho tam je ;-)

Jo, obcas dojde i na ten spalek pod kola... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Uz tu bolo napisanych vela veci, tak len doplnim co som tu nenasiel. 

Urcite hvojhmota zotrvacnik tiez podakuje pri zaisteni auta cez kvalt ;-)

Jednoducho ako uz bolo napisane na zaistenie (zabrzdenie) vozidla je tam rucna brzda..................

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...