Publikováno Červenec 9, 201510 r Ahoj vsem, Chystame se na dovolenou do Chorvatska a nerad bych cestoval pouze se sadou na opravu pneumatik. Idealne bych chtel plnohodnotne kolo,na ktere klidne dojedu i 1000km. Ale tim,ze by to byla rezerva, nechci ani leve ani prave ale nejake univerzalni,jestli se vubec dela. Muzete poradit,jak toto resite vy?
Červenec 9, 201510 r Sak rezerva je iba rezerva, pokial nemas smerove pneu. Tak je jedno kde ju obujes. Si kup disk nanho taku pneu ake mas ostazne a mas rezervu.alebo z vrakoviska napr...
Červenec 9, 201510 r Ok. Pokial nieje smerova guma tak ju mozes dat kamkolvek. A samozrejme nudzovo aj smerovu mozes dat naopak ked sa onak neda...
Červenec 9, 201510 r Je na nom sipka a napis rotation. Castejsie zimne byvaju smerove. Ale aj letne sa najdu.
Červenec 9, 201510 r Jaký máš rozměr a typ pneu na autě? Pokud chceš rezervu, na které můžeš normálně jezdit, tak pneu musí být stejná jako na autě (rozměr, výrobce, typ).
Červenec 9, 201510 r Autor Jj,s tim pocitam. Predpokladam,ze se to tyka pouze pneu. Disk muze byt jiny. Samozrejme stejnych rozmeru.
Červenec 9, 201510 r Jestli je to liťák nebo plech je jedno, jen musí mít stejné rozměry (průměr, šířka, ET)
Červenec 9, 201510 r Autor Sorry, to jsem z te slovenstiny uplne nechytl. Na co ze si je potreba dat pozor?
Červenec 9, 201510 r Autor Jen pro shrnuti,takze predpokladam,ze si najdu pneu,stejne jako mam ted a podle toho vyberu plechac,souhlas?
Červenec 9, 201510 r Alebo ak zliatina, to je jedno. Ale ET aby bolo rovnake. Znamena to ze ako moc mas dosk vo vnutri, pripadne ako moc ti trci von...idealne zbehnut na vrakovisko tam sa muso valat diskov kopu a ked bude ok cena tak zohnat pneu.
Červenec 9, 201510 r Resp moze byt aj ine ET dosku ale na aute by to bolo divne. Skus ppzriet do techmicaku ci tam nemas aj ET disku. Alebo daj dole ten co mas na aute a z vnutra by to tam mohlo byt napisane.
Červenec 9, 201510 r qack, nepovedal si najdôležitejšie, aký rozmer pneu máš obutý. Rovnaké pneu ako sú založené na kolesách, teda plnohodnotná rezerva je max. 15" tam je profil 185/60, u 16 a 17" je už profil 215 a ten už 3cm trčí, teda by zrejme bolo nutné zodvihnúť okolie úložného priestoru o 2,5-3 cm, aby nebol v strede kufra hrb, zrejme taký extrudovaný polystyrén by bolo možné použiť na daný účel bez problémov...... Bohužiaľ na úkor objemu kufra,,,,,, Ja mám obutie zliatinové 16" a z výroby dodanú 15" neplnohodnotnú rezervu, ktorú je možné použiť na plnohodnotný dojazd hoci aj 140km.h-1 a 1000km. Teda zhrnuté, rezerva u F3 môže byť u TSI a TDI 185/60 R15 na disku 6Jx15 ET38 5x100 stred 57,1 mm, prípadne u odvážlivcov testujúcich litrový trojhrnček z citigo "galuska" 170/70 R14 na disku 5Jx14 ET35 5x100 stred 57,1 mm. Upraveno Červenec 9, 201510 r od lubikSK
Červenec 10, 201510 r Nebylo jednodušší si za tu tisícovku to kolo dokoupit? Jinač k tvému dotazu, už jsem viděl (snad na benzínce nebo STK) že se dá dokoupit taková žlutá nálepka, kterou si nalepíš na to náhradní kolo a v tom případě každý uvidí (i policajt) že to máš jako dojezdovou rezervu a nikdo nebude řešit rozměr atd.
Únor 27, 20169 r ...prípadne u odvážlivcov testujúcich litrový trojhrnček z citigo "galuska" 170/70 R14 na disku 5Jx14 ET35 5x100 stred 57,1 mm. trojhrnček ( ) má pneu 175/70 R14
Srpen 18, 20169 r Tak me napada. Kdyz bych poridil 16" kola s pneu 215, tak mi asi stavajici 15" plnohodnotna rezerva na pneu 185 bude na dve veci... resp uz nebude plnohodnotna, ale jen dojezdova. Je to tak? Upraveno Srpen 18, 20169 r od epo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.