Přejít na obsah

Divný zvuk od rozvodů


cz pida

Doporučené příspěvky

vim že je to asi blbě slyšel a i se to blbě popisuj, ale z ničeho nic mi začal motor rámusit....taková ddddddddd na pozadí a jde to od rozvodů.

Když se trochu přitlačí v přední vrchní části na kryt tak se to ještě znásobí. Výkone , spotřeba atd jsou OK, vstřiky za studena minimální korekce, prostě bejt hluchej, tak o ničem nevím.

Rozvody jsou dělaný před 15 měsíci včetně pumy, od té doby najeto 10 000km, celkový nájezd 170 000k,, auto dostane vždy včas co potřebuje.

Do servisu jsem dostal termín až na 10 května ,tak se teď trochu bojim jezdit a třeba jste někdo něco takového taky už řešil..díky

 

z motoru

 

z kabiny

Editováno: , autor: cz pida
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, za mě zvuk OK, sice je tp jen nahrávka, tak to nejde určit, 1.6 jsou sice menší problém, ale pokud mu dáváš co má mít není problém. Jezdil bych v klidu dál. Pokud bude diagnostika ok, což si myslím že bude, tak jet do servisu je asi zbytečné vyhozené peníze. I tak jsem zvědavý jak dopadneš po servise. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 ráno jsme byl shodou okolností měnit olej a mechanik mi říká chtělo by to vyměnit uložení motoru, se to houpe sem a tam a já mu řikám, no jo, ale já měnil všechny před 3 lety a 35 000km..všehcno origo...jenže fakt, ten co drží motor je úplně v hajzlu, to je teda kvalita :-( myslim že se to taky trochu pak ještě sklidní..zatim bud jezdit a uvidí se....když na něco přijdu, napíšu sem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

takže se to vyvinulo v únik oleje přes gufero na klice, to jsme včera nechal vyměnit a po ohřátí motoru a ujetí asi 10 km  teče zase, takže asi je nějakej přetlak v motoru, nejspíš vlivem ucpaného odvětrání klikovky nebo je třeba nějaká axiální vůle na klice nebo nevim.

Začnu tím, že půjdu večer na pivo a opak se uvídí....neměl někdo podobný problém ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo jo, výměna proběhla a určitě uděláno správně. V pondělí sundaj vanu a kouknou jestli klika nemá nějakou axiální vůli nebo tam nebude nějakej jinej viditelněj problém a uvidí se co dál. Sundat ventilový víko máme jako krok 2, ale přicpaný odvětrání to asi nebude

 

https://youtube.com/shorts/GdDlnMQWv4Y

 

.....motor má lehce zvýšenou potřebu a lehce nižší výkon řekl bych, ale jinak v tomto stavu najeto 300km, začalo to jako blesk z čistého nebe, najít příčinu už ale bude problém......jak to bude trvat dlouho, asi zkusím sehnat jiný motor 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to nebylo uděláno správně, když gufero teče. No...bude to asi běh na dlouhou trať. Držím palce a jsem zvědavý jaký bude konečný verdikt. Já teď řeším problém s dlouhýma startama (skoro to mám vyřešené), ale to sem nepatří. Jinak video nejde přehrát, píše to, že je to soukromé video.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsi to slyšel, tak to bohužel bez následku nezůstane. Motor určitě už nebude tak stabilní, bude větší vůle na klice, ty ojnice na které se vynášela vůle té prasklé, budou víc vymačkané.

Pokud není na klikovce nic znát, tak bych nechal vyměnit všechny šály, tím bys mohl docílit perfektního stavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...