Přejít na obsah

Octavia IV FL


Rapid1.0

Doporučené příspěvky

@Zzzzz Je to jednoduchý, v jedné řadě pro matrix dálkovou nebo potkávací je na cca stejné šířce o 6 segmentů více. U potkávačky se to asi moc nepozná, jen ty čtverečky budou asi trošku homogennější, ale spíš u dálkové, kde je 18 místo 12 segmentů to bude asi více vidět. Překryv segmentů bude lepší/jemnější a dokážou lépe obkreslit protijedoucí auto protože budou segmenty o cca 30% užší... Nicméně pro realné ježdění ten rozdíl bude asi minimální. 

Předpokládám ještě, že budou světla o troch jasnější v "plné dálkovce" to znamená když nikdo není před tebou...  

 

Světla lepší budou na 100%, ale nemyslím si, že o tolik, aby to bylo to, kvůli čemu bych měnil za FL :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podstatné asi bude i to, jestli vyřešili to oslňování jedním světlem, když za tebou jede O4. Možná to bylo na seřízení, ale vím, že to dělá i má a všiml jsem si toho u jiných jedoucíh za mnou. A možná lepší chování na dálnici, aby to neoslňovalo kamioňáky a obecně lidi v protisměru.

Editováno: , autor: xmenadis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, JirikHL napsal:

@Zzzzz Je to jednoduchý, v jedné řadě pro matrix dálkovou nebo potkávací je na cca stejné šířce o 6 segmentů více. U potkávačky se to asi moc nepozná, jen ty čtverečky budou asi trošku homogennější, ale spíš u dálkové, kde je 18 místo 12 segmentů to bude asi více vidět. Překryv segmentů bude lepší/jemnější a dokážou lépe obkreslit protijedoucí auto protože budou segmenty o cca 30% užší... Nicméně pro realné ježdění ten rozdíl bude asi minimální. 

Předpokládám ještě, že budou světla o troch jasnější v "plné dálkovce" to znamená když nikdo není před tebou...  

 

Světla lepší budou na 100%, ale nemyslím si, že o tolik, aby to bylo to, kvůli čemu bych měnil za FL :) 

to já taky ne, ale beru to jako mnohem větší krok vpřed, než nově zamykání u Kessy, které se tady tolik řešilo 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, LukášCBR napsal:

@Jan R. Odvážné hodnotit design, který jsme ještě nemohli vidět naživo. Navíc vzhled vozu je dost subjektivní věc a co se nelíbí tobě, líbí se jiným. 
 

Nj ale i na jiných serverech převažují záporné reakce. FL bych nevybral, původní základní byla hezčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 2/23/2024 at 8:48 PM, Patrik1971 said:

Prevedenie Sportline vypada teda fakt moc dobre...nevie niekto,co to bude za kolesa?

 

 

Default_bp1200_1.webpDefault_bp1200_1.webpDefault_bp1200_1.webp

Okrem nepekného predného nárazníka sa oproti môjmu Style s balíkom Sportline nezmenilo zvonka prakticky nič.

Kolesá, čierna maska, čierny plast nazývaný honosne "spojler" :) sú rovnaké.

Matrixy s viacerými segmentami budú určite veľký krok vpred a myslím, že si to všimne každý. Zvyšok ako chromované koncovky výfuku alebo Kessy s novou funkciou alebo modré komponenty v svetlometoch sú tak drobné zmeny že nestoja snáď ani za zmienku.

Hlavné nezmysly tam podľa všetkého zostali - stredný výduch klimy, ovládanie niektorých funkcií výlučne z displeja (nastavenie klimy, potreba neustále zapínať filtrovanie vzduchu do kabíny preklikaním hlboko do menu po každom štarte), problém nájsť kontakt telefonu za jazdy listovaním v zozname, vypínanie 2-och valcov u 1.5TSI atd atd.

Dôležité ale bude aby SW netrpel množstvom destkých chorôb tak ako je to ešte stále u pred-FL modelu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Patříš k menšině, které vyhovuje patlání po displeji kvůli každičké banalitě, titěrná tlačítka pro ovládání teploty/vyhřívání sedaček atd., nízko umístěné středové výdechy, nemožnost nastavit nezávisle sílu a směr ofuku, nevnímá šílený nesoulad mnoha různých materiálů a textur...

 

Za což můžeš být jedině rád. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 52 minutami, Bubaq napsal:

Patříš k menšině, které vyhovuje patlání po displeji kvůli každičké banalitě, titěrná tlačítka pro ovládání teploty/vyhřívání sedaček atd., nízko umístěné středové výdechy, nemožnost nastavit nezávisle sílu a směr ofuku, nevnímá šílený nesoulad mnoha různých materiálů a textur...

 

Za což můžeš být jedině rád. 

 

Podáváš to tak, jako kdybych byl debil, který nepozná nějaký inteligentovi jasný nesoulad. Možná budu debil a je mně skryto něco měřitelného. Ovšem na fotkách ve vedlejším vláknu vidím nesoulad hlavně v podobě příšerných spár u odkládací schránky OIII. A takhle je to s řadou dalších věcí, které jsou velmi subjektivní. Na ty zbylé výroky ani nebudu reagovat, protože to je každé na dlouhou debatu.

 

Co se asi (tedy doufám) shodneme, je, že asi těžko šlo očekávat v rámci FL změnu celé koncepce přístrojovky. Mě by stačil větší displej a možnost zvětšení tlačítek.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 hour ago, Tragedie_v_JZD said:

- smer a intenzitu jde nastavit nezavisle

Nelze. Max intenzitu ofuku lze i každého výdechu nastavit jen na jednu stranu. Na druhou stranu je výdech zavřený. Tzn. např. u středových výdechů nelze nastavit levý z nich tak, aby foukal doprava - tam je zavřený.

Editováno: , autor: Bubaq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15 minutes ago, bojler said:

 

Podáváš to tak, jako kdybych byl debil, který nepozná nějaký inteligentovi jasný nesoulad. Možná budu debil a je mně skryto něco měřitelného. Ovšem na fotkách ve vedlejším vláknu vidím nesoulad hlavně v podobě příšerných spár u odkládací schránky OIII. A takhle je to s řadou dalších věcí, které jsou velmi subjektivní. Na ty zbylé výroky ani nebudu reagovat, protože to je každé na dlouhou debatu.

 

Co se asi (tedy doufám) shodneme, je, že asi těžko šlo očekávat v rámci FL změnu celé koncepce přístrojovky. Mě by stačil větší displej a možnost zvětšení tlačítek.

 

 

 

Je mi líto, že sis do toho vložil tenhle význam. Píšu to čistě fakticky.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 hours ago, Tragedie_v_JZD said:

- smer a intenzitu jde nastavit nezavisle

 

- to patlani - co porad na tech displejich delate? klimu clovek nastavi jednou a pak nema duvod do ni hrabat jak je rok dlouhej a vyhrevy se celkem inteligentne zapinaji samy

Intenzitu nejde nastavovať vôbec -> možno len otočiť nahor/nadol/jedným smerom. Druhým smerom sa výduch zavrie úplne. Chýba tam "kolečko" ako to je u všetkých normálnych áut (okrem všetkých VAG typu Golf8, O4, Cupra Formentor, Seat) ktorým sa nastavuje klapka vnútri výduchu na stlmenie množstva vzduchu.

 

Patlání nie je len o klimatizácii. Patlání je napríklad o ovládáni telefonu - skús si nájsť v zozname niekoho počas jazdy a vytočiť ho. Laura ti nepomôže - to už sme tu preberali, tá číta vždy jazykom, ktorý má nastavený, takže Nováka vytočí, ale Schneidera alebo Barszcza ani náhodou.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...