Přejít na obsah

Havarované vozidlo opravené v autorizovaném servise


patrikderka

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás pánové a dámy, 

prosím Vás, mám na Vás dotaz.

Koupil jsem nedávno Fabii třetí generace v AAAAuto. 

Auto se mi líbilo, cena byla pro mě v pohodě a stav vypadal taky skvělé, vše bylo tak jak má. Zeptal jsem se tedy prodejce, zda bylo auto bourané, odpověď zněla, samozřejmě, že ne. Nevěřil jsem mu ani slovo a proto jsem se podíval na CarVertical a taktéž na Cebii. Ani na jednom z těchto portálů jsem zmínku o jakékoli havárii nenašel. Tak jsem tedy přistoupil ke koupi. 

 

Začala mě trošku štvát pískající klimatizace. Dle zdejšího fóra se jedná o klimakompresor Sanden. Zajel jsem tedy do autorizovaného servisu, zda jsou schopní mi v garanční době klima kompresor vyměnit za Denso. Projeli jsme se, problém se projevil. Šli jsme to tedy sepsat.

Když se garanční technik díval na informace o voze, zjistil, že auto bylo bourané a jestli o tom vím. Samozřejmě jsem odpověděl, že nevím (protože jsem opravdu nevěděl). Ujišťoval mě, že nemám stresovat, že to bylo opravované v autorizovaném servise a mají tam náročné podmínky pro opravu, aby vše bylo tak jak má s použitím originálních dílů a bezpečnost i záruka byla zachována. Klimakompresor vymění.  

 

Teď se Vás tedy zeptám. 

  1.  Jestliže to bylo opravováno v autorizovaném servise (mají o tom záznam), proč jsem tuto informaci nenašel ani na Cebii a CarVertical? Ani ve výpisu servisních zásahů u vozidla.
  2. Opravdu se nemusím obávat bezpečnosti vozidla, když bylo opraveno v AS? (Samozřejmě už to není 100%, jako na začátku).
  3. Jak se projevuje následná prodejní cena toho vozidla, když je opraveno v AS při prodeji soukromá osoba -> soukromá osoba? (Kolik ztratí na ceně)

 

Děkuji za přečtení a případnou odpověď.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

tej opravy by som sa nebal, AS ziska certifikaciu len ked sa riadi predpisanymi procesmi a postupmi. A tie definuje vyrobca.

 

ohladom ceny - X ludi ma po skusenostiach s opravami dovezenych polovrakov zle skusenosti a budu to povazovat za velky dovod na znizenie ceny. Aj ked je to opravene poriadne v AS. podla mna to bude velmi zavisiet na konkretnom kupcovi, to nejde parametrizovat nejakym keficientom alebo podobne

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
před 5 minutami, michal2009 napsal:

Osobně bych zkusil odstoupit od koupi vozidla - skrytá vada..

@patrikderka ak budes skusat odstupenie od zmluvy, urob si datovu schranku a pis Ackam cez datovu schranku. Mas tam okamzite dorucenie s evidenciou a nemozu Ta ignorovat

Editováno: , autor: iV_Superb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2. No a jaký byl rozsah poškození? Autorizák by neopravoval auto obtočené kolem stromu. Pravděpodobně to byl obyčejný ťukanec. I kdyby nebyl, AS má povinnost striktně dodržovat postupy dané výrobcem, aby nedošlo ke snížení bezpečnosti vozu. Může se ale stát, že jsou to matláci.

3. Neumím odpovědět, to záleží na spoustě okolností. Spousta lidí je u nás z bouraných aut vyděšená, vcelku zbytečně. Pokud to bylo nějaké drobné lakování, rozumný člověk kvůli tomu neuteče. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skrytá vada to není, je to napsáno v papírech. V den co jsem se to dozvěděl jsem si je znovu celé pročetl, tak jako při kupování vozidla. Nikde nic o havárií napsáno nebylo. Tak jsem to četl doma dvakrát. A jeden papír byl popsaný i na druhé straně, absolutně jsem se začal smát sám sobě, že mě ani na místě ani doma nenapadlo ten papír otočit. Na jedné straně bylo napsáno Stav odpovídá stáří a na druhé je ještě samo o sobě napsáno Stav karoserie - po havárii. Takže je to moje chyba, za kterou se jednak stydím a to hlavně z toho důvodu, že jsem opravdu při nákupu vozidla četl každou větu. Jen tu jednu stranu jsem přehlídl.

 

Bohužel jsem se stav poškození nedozvěděl, akorát to, že to bylo bouráno na předek a co si pamatuji, tak se měnila kapota a pak myslím rameno nebo něco takového říkal.. Až si pro vozidlo půjdu, tak se určitě zeptám podrobněji. Při zjištění jsem byl trochu nesvůj, tak jsem se moc neptal.. Ale taktéž si nemyslím, že by AS opravoval něco, co by už nemělo cenu ani opravovat (nevím, jaké mají podmínky a hlavně kdo by to platil, pojišťovna taky nezaplatí vše).

 

Abych to uvedl na pravou míru -> To že auto bylo bourané mě zarazilo, ale oprava udělaná v AS mě celkově dost uklidnila a aktuálně to už nějak neřeším a "nevadí mi to". Dost mě mrzí, že jsem to nezjistil přes ty systému skrze VIN.

Editováno: , autor: patrikderka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

tak jdu se svým vyjádřením. 

Auto bylo párkrát bourané, dle toho co se měnilo se jednalo o nějaký malý ťukanec a jeden o něco větší (muselo se měnit rameno). 

Tímto bych chtěl poděkovat @suri. za jeho pomoc při zjišťování. 

 

Stále nevím, proč se oprava v AS nedostala do přehledu v systémech Cebia a CarVertical (pokud by někdo věděl, klidně se ozvěte).

Ponaučení pro všechny. 

Citovat

I když čtete každý řádek, raději otáčejte každý papír co dostanete do ruky. A nespoléhejte moc na Cebii a CarVertical.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 9. 2022 na 19:58, patrikderka napsal:

Stále nevím, proč se oprava v AS nedostala do přehledu v systémech Cebia a CarVertical (pokud by někdo věděl, klidně se ozvěte).

To spíš pošli dotazy na Cebia a CarVertical ať se k tomu vyjádří a chtěj po nich slevu za nekvalitní služby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...