Jole22 Vloženo 9. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2024 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jole22 Vloženo 9. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2024 (editace) Takze nakoniec pojde nova hlava Editováno: 9. Listopad 2024, autor: Jole22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teken8 Vloženo 13. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2024 (editace) Unik chladicí kapaliny skoda superb 3 Zdravím vás Pročítal jsem si tady vaše tipy jak řešit unik chladicí kapaliny a nevím pořádně kde začít. Mám superba 3, rv. 2019, 2.0 tdi 110 kW, nechal jsem udělat komplet rozvody i s pumpou, ale voda stále uniká, když jedu klidnou jízdou tam uvedu i 50 km než je prázdná. Po doplnění a při kceleraci začne mizet hodně rychle a když zastavím a otevřu víčko od nádržky na chladící kapalinu tak se tam obrovským tlakem vrátí mega vody a probublává to. Podle mechanika je to těsnění pod hlavou. Chtěl bych se zeptat, jestli existuje o jiná možnost úniku, protože když jsem se dozvěděl cenu výměny těsnění pod hlavou, tak se mi do toho úplně nechce. Budu rád za každou radu, díky moc. Editováno: 13. Prosinec 2024, autor: Teken8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 13. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2024 Ano, pokud to tlakuje do vody, muze byt vadna cela hlava. A az se dozvis jeji cenu, tak se ti cena vymeny tesneni pod hlavou uz tak vysoka zdat nebude. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 14. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2024 podobne sa sprava aj sanie , zhodit a otlakovat , chvila roboty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Unown Vloženo 12. Ledna Sdílet Vloženo 12. Ledna u mě to dělalo sání chlazení, dá se to zjistit tím, že budeš mít kolem toho spoje vodu a nebo kamerkou dovnitř, jestli tam není voda. Díl stojí 12tis + práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teken8 Vloženo 15. Ledna Sdílet Vloženo 15. Ledna Zdravím všechny . Mám problém u superba 3 generace, rv. 2019, 2.0 TDi 110 kW, nové rozvody včetně pumpy a voda se stále ztrácí. Pokud jezdím klidné tempo, cca 50,90,130 km/h tak voda drží klidně týden a 500 km,ale pokud mu dám trochu napít, tak voda zmizí po pár desítkách km. Když otevřu víčko expanzky tak se voda vrátí. Už jsem z toho trochu nasranej, protože pořádně nikdo neví jestli je to, unik u egru, nebo sání u interkuleru, nebo hlava ( ale auto táhne pěkně i topí a voda po návratu z motoru je čistá). Nemáte prosím někdo nápad co s tím? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Newnick Vloženo 31. Ledna Sdílet Vloženo 31. Ledna Ahoj mám stejný problém jako Teken8. Super 3 110kw 2.0tdi rok 2018. Pokud jezdím jen město a okresky tak žádný problém. Problém nastane až na dálnici. Když jedu 130km/h tak mi voda vydrží na cca 120km, když tomu dám 150km/h tak ujedu cca 60km. Takže s rychlostí a předpokládám tedy i teplotou motoru se rychleji ztrácí voda. Expanzka podobně, voda se vrátí až po otevření ani přes noc se nevrátí furt je pod tlakem. Víčko nádoby vyměněné, eger byl dělán bypass a dělalo to i tak, takže eger se považuje za funkční. Teď udělané sání chlazené vodou a stále to dělá. Přitom mechanik říkal že sání bylo uvnitř mastné takže by to tím mělo být. Nevím co dál. Jestli jít na těsnění pod hlavou nebo pumpu nebo něco? Nechce se mi jít stylem uděláme to a pak zas to. Už to sání stalo balík a sem nasraný mám chuť vrátit tam povodní a nové prodat. Má někdo řadu jak otestovat pumpu nebo těsnění pod hlavou? Pokud jsem pochopil dobře z tohoto fóra tak tím že topí auto normálně a neprehriva se ani nemám emulzi na chladící kapalina tak by fo hlava být neměla. Auto ani nekouří ani nesmrdí a jede pěkně. Moc díky za radu a pokud víte o někom na Valašsku nebo Moravě kdo je schopen to otestovat budu rád za kontakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bromis Vloženo včera v 06:30 Sdílet Vloženo včera v 06:30 Ahoj Milane, mám ten úplně stejný problém do detailu jako ty, mohu se zeptat jak si to nakonec prosimtě vyřešil co to bylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Newnick Vloženo včera v 09:05 Sdílet Vloženo včera v 09:05 Tak mám novinku, hlava zatím dolů nešla, ale najednou se mi neztratila kapalina ale v autě po delší trase když vypnu motor jde slyšet ai minutu trvající bublání a protékání vody. Nevíte co to může být? Jasně asi nějaký vzduch ale kde? Automaticky jsem ráno šel doplnit chladící kapalinu po tomto projevu vozu když sjem jel po dálnici a kapalina najednou byla v nádobce tak jak má. Už jsem z toho fakt jelen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
100Bubu Vloženo včera v 09:50 Sdílet Vloženo včera v 09:50 a skúsil si ju otvoriť ako veľmi je natlakovaná? môže sa stať že keď ju otvoríš tak unikne vzduch zo systému a voda ta di komplet stratí v systému. pozor. veľmi pomáli otvárať aby ti to nevyprsklo do tvare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman63 Vloženo včera v 10:32 Sdílet Vloženo včera v 10:32 @Newnick není to malý okruh na chlazení turba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bromis Vloženo před 19 hodinami Sdílet Vloženo před 19 hodinami před 6 hodinami, Newnick napsal: Tak mám novinku, hlava zatím dolů nešla, ale najednou se mi neztratila kapalina ale v autě po delší trase když vypnu motor jde slyšet ai minutu trvající bublání a protékání vody. Nevíte co to může být? Jasně asi nějaký vzduch ale kde? Automaticky jsem ráno šel doplnit chladící kapalinu po tomto projevu vozu když sjem jel po dálnici a kapalina najednou byla v nádobce tak jak má. Už jsem z toho fakt jelen. Mam to úplně stejně, ale po okrskách si toho nikdo nevšímal ale jak dam dálnici pres 150 km za hodinu tak najedu tak 50 km a nahlásí mi čidlo že není voda povolím to a nateče to zpátky. Rozjedu se a za minutu znova prazné pak už to tam je vyházené kolem nádržky,doleju 2 decky na risku a to sami cca po dálnici 60 km. Když jezdi auto v klidu tak se nic neděje. A když zastavím chcípnu to tak slyším jak se přelévá voda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman63 Vloženo před 19 hodinami Sdílet Vloženo před 19 hodinami A je to "natlakované"? Asi ano. Pokud ano, tak hlava, těsnění pod hlavou atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teken8 Vloženo před 13 hodinami Sdílet Vloženo před 13 hodinami V 12. 1. 2025 na 10:28, Unown napsal: u mě to dělalo sání chlazení, dá se to zjistit tím, že budeš mít kolem toho spoje vodu a nebo kamerkou dovnitř, jestli tam není voda. Díl stojí 12tis + práce. To už je hotové a dělá to pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teken8 Vloženo před 13 hodinami Sdílet Vloženo před 13 hodinami před 5 hodinami, roman63 napsal: A je to "natlakované"? Asi ano. Pokud ano, tak hlava, těsnění pod hlavou atd. Už to na dílně rozebírají, tak snad ta hlava. Už jsem do toho nacpal 75 tis, větší sračku auto jsem neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.