Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny, mám Ocatvia 3 1.6 tdi 81kW, 250NM, 110HP, 4x4 a přišlo mě to slabý, moc to nejelo tak jsem navštívil typka co chipuje a na brzdě naměřil 95 koni 220Nm takže se mě to nezdálo.
Nahrál mě chip na 320Nm a 130koní. (Proběhlo to tak že si stáhl předem originál sw s tím že si to nachystá abych tam nemusel čekat) Naměřeno bylo 245Nm a 105 koní což není ani to co tam má být z výroby. Auto jede lépe, je to poznat, kdyby to jelo takhle tak jsem na chip vůbec nešel.
A teď otázka v čem může být problém? Na diagnostice Žádná závada. Ten co mě chip dělal tak tvrdí že čipem to není že to má vyzkoušené a že je něco špatně na autě ale měl jsem ho u něj týden a zkoušel měnit zůzná čidla,
kontroloval turbo a na nic nepřišel. Ještě chce vyzkoušet vytáhnout vstřiky a otestovat je na mašině. Regenerace co 200km. Jezdím převážně jen do práce 15km a zpět. Mám VCDS tak bych mohl udělat LOG kdyby byl někdo ochoten to zkontrolovat.
Nebo nějaký nápad rada čím to může být? Děkuji

Edit: najeto 134 tisíc, r.v.2016

 

Upraveno od kajak16

Kolik to má najeto a jak je to staré ?

zkus zajet na jinou brzdu.... třeba za Motorpowerem.

Nepíšeš kolik má nalítáno, podívej se při kolika km byla poslední regenerace a porovnej z budíkama.

  • Autor
před 1 hodinou, SROTTY napsal:

Kolik to má najeto a jak je to staré ?

Najeto 134000, r.v.2016

  • Autor
před 7 hodinami, Domio napsal:

Nepíšeš kolik má nalítáno, podívej se při kolika km byla poslední regenerace a porovnej z budíkama.

Na sledování regenerace používám aplikaci Vag dpf a mobil na stálo v autě, takže vím o každé regeneraci a vždy ji dokončím. Nechápu co mám porovnat s budíkama? Jaké budíky?

kajak16 // V pořádku, ignoruj mojí odpověd.

V 5. 2. 2023 na 19:43, kajak16 napsal:

Na sledování regenerace používám aplikaci Vag dpf a mobil na stálo v autě, takže vím o každé regeneraci a vždy ji dokončím. Nechápu co mám porovnat s budíkama? Jaké budíky?

Mohu poprosit o jakou aplikaci se v mobilu jedná o informaci že dpf regeneruje, díky 

  • Autor
před 5 hodinami, Blashyrk napsal:

Mohu poprosit o jakou aplikaci se v mobilu jedná o informaci že dpf regeneruje, díky 

Aplikace se jmenuje VAG DPF, mrkněte na video: https://www.youtube.com/shorts/KMsb4Ee1qEY zapíná se automaticky po zapnutí zapalování.

Ja som mal na brzde mať 185koní mal som 170koní. DPFko pripchaté, vstreky mimo normu po vyčistení DPF a vstrekov výkon 186koní po chipe cca 220koní. Takže vzhľadom na to, že máš problémy s DPFkom tak by som sa zameral na to. Podľa mňa to auto nemá 134tkm ale tak 234tkm. 

  • Autor
V 8. 2. 2023 na 21:53, marfan napsal:

Ja som mal na brzde mať 185koní mal som 170koní. DPFko pripchaté, vstreky mimo normu po vyčistení DPF a vstrekov výkon 186koní po chipe cca 220koní. Takže vzhľadom na to, že máš problémy s DPFkom tak by som sa zameral na to. Podľa mňa to auto nemá 134tkm ale tak 234tkm. 

Z čeho usuzujete že mám problém s DPF? Zaplnění je momentálně 40g z celkových 80g. To by mohlo odpovídat nájezdu 134tkm nebo ne? takže by mohl vydržet celkem cca 250tkm? Jak se projevuje přicpané DPF? 

Trochu OT, ale pricina moze byt rovnaka 

 

Asi by som skontroloval nasavanie a privod vzduchu - je mozne, ze karbon uz napachal skody a je treba dekarbonovat. A zaroven je treba zacat auto krmit dobrou naftou a k tomu prihadzovat nejake tie aditiva.

  • Autor

               Addresa 01: Motor  (04L 906 056 CQ)

18:19:17
  IDE07708   Turbodm.1: výstup kompr.: snímač teploty 1: řada 1: hr. hodnota 2.7 °C
  IDE07710   Výstup chladiče pln.vzd.: snímač teploty 1: řada 1: hr. hodnota 2.5 °C
  IDE07712   turbodmychadlo 1: vstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota 75.0 °C
  IDE07714   Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota 6.2 °C
  IDE07716   Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota 4.2 °C
  IDE07718   Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota -40.0 °C
  IDE07725   Snímač teploty chlad. kap. 1: řada 1 na hlavě válců: hr.hodnota 3.0 °C
  IDE07729   Zp. vedení výf. plynů: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota 0.0 °C
  IDE07807   Snímač teploty paliva 1: řada 1: hrubá hodnota 2.2 °C
  IDE07916   Sonda lambda řady 1 za oxid. katalyzátorem: tepl.výfuku vypočt. 9.5 °C
  IDE07928   Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyzátorem: tepl.výfuku vyp. 5.5 °C
  IDE08064   Měřič hmotnosti vzduchu 1: řada 1: snímač teploty:hrubá hodnota 5.0 °C

 

Udělal jsem výpis teplot, auto stojí v garáži kde je jsou 3°C, zkontroluje mě to někdo? Hlavně IDE7712 75°C a IDE7718 -40°C. Díky 

před 22 hodinami, kajak16 napsal:

Z čeho usuzujete že mám problém s DPF? Zaplnění je momentálně 40g z celkových 80g. To by mohlo odpovídat nájezdu 134tkm nebo ne? takže by mohl vydržet celkem cca 250tkm? Jak se projevuje přicpané DPF? 

Tak možností je viacero. Ak je dosiahnutý tlak na rail rampe aký je požadovaný, ak je dosiahnutý tlak turba aký sa žiada, tak to môžu byť už nie moc dobre vstreky a pripchaté DPF. 

 

Pripchaté DPFko sa prejavuje asi tak, že pri úprave to ma oveľa väčšie teploty na tom DPFku a potom RJ motora obmedzuje výkon. Tak isto je tam veľký protitlak a tým pádom aj turbo nevie pretlačiť to DPF len tak. 

 

Ak nieje veľký protitlak na DPFku tak pozrieť vstreky, ak budú OK vstreky pozrieť kompresie, ak budú dobré kompresie tak ešte ma napadá či dodáva podávacie čerpadlo dostatok paliva, prípadne vysokotlaké čerpadlo. 

 

 

Myslím, že ten úpravca mal skontrolovať nejaké takéto veci. Motorpower určite vie k tomu napísať viac, keďže upravuje auta. 

  • Autor
před 39 minutami, marfan napsal:

Tak možností je viacero. Ak je dosiahnutý tlak na rail rampe aký je požadovaný, ak je dosiahnutý tlak turba aký sa žiada, tak to môžu byť už nie moc dobre vstreky a pripchaté DPF. 

 

Pripchaté DPFko sa prejavuje asi tak, že pri úprave to ma oveľa väčšie teploty na tom DPFku a potom RJ motora obmedzuje výkon. Tak isto je tam veľký protitlak a tým pádom aj turbo nevie pretlačiť to DPF len tak. 

 

Ak nieje veľký protitlak na DPFku tak pozrieť vstreky, ak budú OK vstreky pozrieť kompresie, ak budú dobré kompresie tak ešte ma napadá či dodáva podávacie čerpadlo dostatok paliva, prípadne vysokotlaké čerpadlo. 

 

 

Myslím, že ten úpravca mal skontrolovať nejaké takéto veci. Motorpower určite vie k tomu napísať viac, keďže upravuje auta. 

Díky za info. Vstřiky u něho nechám otestovat až mu dovezou novou mašinu, tu co má neumí ty moje, mám delphi.  

Novej poznatek je že po chipu není regenerace dpf po 200km ale je po 330km (mám zatím 2)

Teď mám najeto 300km od regenerace a další bude tak za max 50km tak se trochu prodloužily intervaly.

Dnes jsem měřil dif. tlak dpf těch 50km před regenerací:

vypnutý motor ukazuje 1.7 mbar

volnoběh 12mbar 

1500 ot. 22mbar

2000 ot. 32mbar

2500 ot. 45 mbar

přidám sem LOG

Hned po regeneraci to změřím znovu, možná to bude DPF. 

Četl jsem že mokrá cesta čištění není dobrá a že lepší je čištění ultrazvukem.

Jakou metodou a kde jste čistil DPF vy?

 

LOG-01-IDE00021_&11.CSV

Skus este spravit adaptaciu diferencneho snimaca. Pri vypnutom motore by mala byt hodnota 0mbar.

 

Ja som mal cistene metodou ultrazvukom v nejakej kvapaline. Po cisteni mam asi tak 120tkm a regeneracie mam od 300km do 600km. A auto ma po uprave 220koni. Dymovost na EK 0.00ppm a rozptyl tiez. 

  • Autor
V 11. 2. 2023 na 21:50, marfan napsal:

Tak možností je viacero. Ak je dosiahnutý tlak na rail rampe aký je požadovaný, ak je dosiahnutý tlak turba aký sa žiada, tak to môžu byť už nie moc dobre vstreky a pripchaté DPF. 

 

Pripchaté DPFko sa prejavuje asi tak, že pri úprave to ma oveľa väčšie teploty na tom DPFku a potom RJ motora obmedzuje výkon. Tak isto je tam veľký protitlak a tým pádom aj turbo nevie pretlačiť to DPF len tak. 

 

Ak nieje veľký protitlak na DPFku tak pozrieť vstreky, ak budú OK vstreky pozrieť kompresie, ak budú dobré kompresie tak ešte ma napadá či dodáva podávacie čerpadlo dostatok paliva, prípadne vysokotlaké čerpadlo. 

 

 

Myslím, že ten úpravca mal skontrolovať nejaké takéto veci. Motorpower určite vie k tomu napísať viac, keďže upravuje auta. 

Díky za info. Vstřiky u něho nechám otestovat až mu dovezou novou mašinu, tu co má neumí ty moje, mám delphi.  

Novej poznatek je že po chipu není regenerace dpf po 200km ale je po 330km (mám zatím 2)

Teď mám najeto 300km od regenerace a další bude tak za max 50km tak se trochu prodloužily intervaly.

Dnes jsem měřil dif. tlak dpf těch 50km před regenerací:

vypnutý motor ukazuje 1.7 mbar

volnoběh 12mbar 

1500 ot. 22mbar

2000 ot. 32mbar

2500 ot. 45 mbar

přidám sem LOG

Hned po regeneraci to změřím znovu, možná to bude DPF. 

Četl jsem že mokrá cesta čištění není dobrá a že lepší je čištění ultrazvukem.

Jakou metodou a kde jste čistil DPF vy?

 

Přidám měření DPF po regeneraci:

10km po regeneraci studený motor
vypnuto 0 mbar
volnoběh 3 mbar
1500ot 6 mbar
2000ot 9 mbar
2500ot 12 mbar

 

25km po regeneraci teplý motor
vypnuto 0 mbar
volnoběh 5 mbar
1500ot 14 mbar
2000ot 21 mbar
2500ot 30 mbar

  • 4 týdny později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.