Škodov_KÁR Posted April 20 Share Posted April 20 Aké máte skúsenosti s prehrievaním telefónu v bezdrôtovej nabíjačke? Mám Iphone v plastovom obale, nabíjanie je pomalé a navyše sa dosť prehrieva. Máte niekto skúsenosť s obalmi, ktoré sú na to vhodné? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kober Posted April 20 Share Posted April 20 Pokud máš ještě puštěnou navigaci nebo něco jinýho, tak se telefon fakt rozžhaví. Ale s přehříváním nic neuděláš, mám u stolu bezdrátovou nabíječku a telefon se i tak docela zahřívá. Bez obalu je to lepší (teda alespoň mě příjde), ale pořád je to velmi znát. Mám iPhone 13. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JirikHL Posted April 20 Share Posted April 20 Z tohohle důvodu používám minimálně... I když tam jen leží, tak se dost zahřeje... v létě je to vyloženě nepříjemné ho pak vzít do ruky... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrikcevela Posted April 20 Share Posted April 20 Oficialne podla Apple manualu pri standardnom nabijani cez QI by sa mal iPhone nabijat bez obalu. V pripade MagSafe, musi kompatibilny obal. V kazdom pripade, s obalom alebo bez, sa zahrieva celkom dost. Uz sa mi stalo, ze pri nabijani s obalom sa zohrial tak, ze obmedzil maximalny jas displeja na 50%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NemesiSK Posted April 20 Share Posted April 20 Implementácia škody je odpad, to isté robí s takmer každým telefónom. Nabíja to pravekým výkonom 5W, čo mali úplne prvé bezdrôtové nabíjačky a kvalitne to zohrieva telefón. Tiež ma to štve, nič s tým nenarobíš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trixen Posted April 20 Share Posted April 20 Možno je to málo, ale neprehrievalo by to s vyšším výkonom nabíjania ešte viac? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenycek Posted April 21 Share Posted April 21 (edited) Já jsem bezdrátové nabíjení vzdal. Pořídil jsem si kabel a nabíjím přes něj. Jako "filtr" bezdrátového nabíjení používám tu Apple peněženku na záda s doklady :-) Za 2 hodiny cesty do Brna mi to nebylo schopné telefon vůbec nabít. Maximálně uvařit. Edited April 21 by jenycek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zzzzz Posted April 21 Share Posted April 21 Neříkám, že by se můj Samsung nehřál, ale není to nic zádasního a celkem pravidelně jezdím Ostrava - Brno, nebo Ov - Praha a vždy se zapnutým Waze a bezdrátové dobíjení z počátečních třeba i 50% nabije a telefon už kolem Olomouce a pak udrží na 100%. Jediné, co se děje, tak sem-tam vyskočí hláška, že se mobil nabíjí, což je celkem logické, když poklesne ze sta níže a začne zase krmit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrikcevela Posted April 21 Share Posted April 21 akoze nemozem povedat ze by sa nenabijal. nabija sa pokial clovek nenaviguje. ak naviguje tak aspon udrzuje rovnaku hladinu baterie. ale to pri 5W nie je nijak prekvapujuce. Skorej by ma zaujimalo, kedy niekto (3rd party) spravi retrofit stylom "vyber staru, zaloz novu". Nema nahodou aj golf rovnaku schranku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boban1108 Posted April 21 Share Posted April 21 Mám TCL 20 Pro. Hřeje hodně. Ale dobíjí. Sice pomalu, ale dobíjí i když přes něj jede navigace a Spotify. Naopak, já to hodnotím kladně. Mám ho v plastovém pouzdru ( poměrně silná vrstva na zádech). Klasická domácí bezdrátová nabíječka se přes to pouzdro nechytá. Ale v OIV ano! Takže asi malý výkon, ale silné záření, nevím. Ale prostě bezdrátově dobíjí a jsem spokojen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ideal.bed6902 Posted April 21 Share Posted April 21 U mně taky dobíjé v pohodě (iphone). Někdy se hřeje víc, někdy míň. Párkrát se nabíjení přerušilo kvůli teplotě. Ale v zásadě to funguje dobře, to pohodlí že se telefon jenom odloží a i když je téměř vybitý tak nma konci tam něco je je neocenitelné. Když pojedu několik hodin v kuse a budu chtít navigovat a budu mít pocit že bezdrátový nestačí připojím kabelem který vyřadí bezdrátové nabíjení a taky žádný problém. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rapid1.0 Posted April 21 Share Posted April 21 (edited) Já jsem s nabíjením spokojený tak 50/50. Jakmile chci nabíjet, nepoužívám CarPlay - to se telefon nenabíjí (ale ani nevybíjí) a hrozně hřeje. Pokud ho mám pouze připojený přes BT (hovory + hudba), tak nabíjí adekvátně rychle vzhledem k 5W, stejně tak adekvátně hřeje - v přirozené míře, asi jako na každé jiné bezdrátové nabíječce, to k tomu prostě patří. Vzhledem k tomu, že CarPlay využívám spíše sporadicky, celkově vzato jsem spokojený, že tam ta nabíječka je a mohu si v případě potřeby telefon dobít v autě. Ale souhlasím, že je to věc, kterou by ŠA mohla výrazně vylepšit. Edited April 21 by Rapid1.0 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NemesiSK Posted April 21 Share Posted April 21 Pozor, prehrievanie telefónu pri bezdrôtovom nabíjaní vôbec k vlastnostiam bezdrôtového nabíjania nepatrí. Keď je to nabíjanie efektívne, straty do tepla sú minimálne. Už mám x-tý Samsung telefón s bezdrôtovým nabíjaním, nabíjam doma len bezdrôtovo, nabíjačka originál Samsung a telefón je len vlažný a to dobíja 3x rýchlejšie ako škoda nabíjačka. V octavii sa po hodine jazdy ten telefón pečie. Problém nastáva vtedy, keď cievka nabíjačky a telefónu nie sú nad sebou, zarovno, ale posunuté. Je to žiaľ v aute logické, lebo musí to brať všetky telefóny, ktoré podporujú bezdrôtové nabíjanie, či už menšie alebo väčšie. Dalo sa to vyriešiť viacerými cievkami, takže by tá plocha, na ktorú sa musí trafiť cievka telefónu bola väčšia, ale škoda šla cestou menšieho odporu. Niečo tam dali, ono to nejak funguje. Pritom by hodne pomohlo, keby tá nabíjačka bola napr. ventilovaná, to by to sa to prebytočné teplo odvetralo a neprehrievalo by to telefón, vtedy by som im to bol schopný odpustiť. Na dlhšiu cestu nabíjam telefón USB-C káblom a hodím ho pod lakťovú opierku, lebo som si za 300 EUR zaplatil bezdrôtové nabíjanie :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladik1983 Posted April 21 Share Posted April 21 Originál nabíječka Samsung má větráček, proto se to tak nehřeje. To nabíječka v autě nemá a dochází k většímu zahřívání. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boban1108 Posted April 22 Share Posted April 22 Včera jsem jel 1 hodinu 10 minut. Telefon TCL 20 Pro zapojen pouze pro Handsfree. Tedy bez hudby a navigace. Dobito o 15%. Byl jen vlažný. Mně to stačí. V autě nečekám rychlé dobití. Stačí mi, když se nevybíjí, případně trochu "přibere". 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladik1983 Posted April 22 Share Posted April 22 Ano máš pravdu to je dobrá poznámka, pokud se telefon během jízdy nepoužívá, ale jen nabíjí, tak se ani nijak zvlášť nezahřívá. Problém je spíš tedy Android auto bezdrátově při navigaci i pouštění hudby. To zahřeje telefon i bez nabíjení v bezdrátové přihrádce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NemesiSK Posted April 22 Share Posted April 22 Presne tak a na to predsa máme bezdrôtové android auto, no nie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaroslava Hűbnerová Posted April 22 Share Posted April 22 Mohu se zeptat na rozměry přihrádky? Mám jen klasickou bez bezdrátového nabíjení a přemýšlím, že bych si tam koupil něco takového (https://www.mironet.cz/qoltec-51844-bezdratova-nabijecka-cerna-qualcomm-quickcharge-30-10w+dp521684/). Je pravděpodobné, že to bude fungovat lépe než originál od Škody. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladik1983 Posted April 23 Share Posted April 23 Jardo a na co ti budou rozměry bezdrátové přihrádky? To nedává smysl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zzzzz Posted April 24 Share Posted April 24 (edited) Navíc, přihrádka, jako taková, má rozměr identický, jen ji chybí zespodu cívka a káblík Edited April 24 by Zzzzz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladik1983 Posted April 24 Share Posted April 24 Ta přihrádka se liší rozměry i tvarem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zzzzz Posted April 24 Share Posted April 24 (edited) tak SRY, žil jsem v přesvědčení, že je, dle konfigurátoru stejná Edited April 24 by Zzzzz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NemesiSK Posted June 26 Share Posted June 26 Tento paškvil je konečne vyriešený (na našu smolu) až v Kodiaku II. Dnes vyšli nejaké prvé dojmy od novinárov a Kodiak II má: 2 podložky na bezdrôtové nabíjanie 2 telefónov naraz, každá o výkone 15W a obe sú ventilované. Keby sa tá elektronika dala retrofitnúť do O4 beriem hneď, ale silno pochybujem. Najviac ma pobavilo, keď Štefuca povedal spolusediacemu manažérovi zo škody že to chladenie je nevyhnutné, lebo tie telefóny sa prehrievajú a on na to posmešne zareagoval a povedal že samozrejme že sa prehrievajú. Vedia o tom a 4 roky to v O4 neriešia a na 99% ani nevyriešia, lobotómovia. Zaplatíš za to 300 eur, tak tam chceš položiť telefón a nestarať sa a nie že ho vyberieš a môžeš na ňom robiť volské oko, baterku mu to zničí raz dva. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrikcevela Posted June 27 Share Posted June 27 Mozme este dufat, ze s FL O4 to fixnu a ten diel bude fyzicky sediet aj v predFL. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NemesiSK Posted June 27 Share Posted June 27 áno to dúfam tiež. O4 má prísť až po Kodiakovi, takže je pravdepodobné, že to tam bude, ale v O4 ma inžinieri škodovky neprestávajú prekvapovať a to nemyslím v dobrom :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.