Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Klidně bych koupil tu 60ku, ale spíš mi šlo o to abych na ni navlékl ten textilní obal když už tam je :) výbava Elegance.. ještě po svátkách zajedu do servisu, mají tam pry měřák, kterým se dá změřit, jestli už je KO nebo ještě vydrží.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Kolik vám bere vaše 1.6 oleje? já teď po 7 000km od výměny dolil 0,55l což mi přijde poměrně dost na to, že má motor najeto 130 000km, hlavně dálnice, takže žádné poskakování po městě.

Vloženo

Nezkusit olej Mobil 1 Peak Life 5W-50 ?

Má vyšší HTHS viskozitu (4,4 mPa.s) - olej tvoří silnější mazací film a mohl by snížit spotřebu oleje. Splňuje normu VW 501.01. Jenom je dražší - 219 Kč/litr. 

  • o 6 let později...
Vloženo

Zdravím. Podarilo sa niekomu vyriešiť ten problém s cukaním? Mne to robí presne naopak 🤦. Ráno keď je 10° tak naštartujem bez problémov, otáčky tak okolo 900 a všetko ide v pohode. Ale, poobede keď je cez 20° naštartujem v pohode, otáčky drží 1100 a pri rozjazde zdochýna a trhá akoby nemal benzín.

Vloženo (editace)

Nie, rano ked je napr 8st tak naštartuje, ma 800ot a ide v pohode. Poobede po 8hodinach ked je napr 20st naštartuje, vyleti na 1100 ot a trha. Ale po 5h ked je napr 19st tak netrha. Som z toho blazen, diag čista, lamby ok, čidlo teploty nove, nechapem to. Je to jake dusenie, cim viac pridam tym viac trha🤦

Editováno: , autor: R.jakubco
  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Rodiče mají vyrobenou v r. 2008 a prvních třeba 300 metrů při razantnějším sešlápnutí plynu cuká. Dělá to od nového auta a už má nalítáno skoro 250 tisíc a cuká furt stejně jako před 10 lety. Tak to na životnost snad nemá vliv :D

Moje kupovaná jako ojetá , také vyrobená 2008, necuká.

 

Také mám otázku - máte podobnou zkušenost s těmahle dvěma vzorci chování motoru?:

* když je prázdná nádrž (dojezd třeba 60 km) tak auto reaguje hůř na plyn, musí se "víc" mačkat; po natankování je reakce mnohem lepší

* podobné chování jako prázdná x plná nádrž se objevuje, když je venku vlhko/prší - přijde mi, že při vlhkém vzduchu reaguje motor mnohem pružněji

Editováno: , autor: palan
Vloženo

Momentalne sa to má tak že cuká pri každom štarte. Za studena menéj, za tepla viac. Po 1minute ide všetko v pohode. Skusím vymeniť palivový filter a zmerať tlak paliva ale nemyslím si že to bude v tom.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Je to vlastnost toho motoru. Když jsem to smé říkal v servisu, tak technik povídá: no, nejdříve byste měl jenom otočit klíčkem v zapalování, počkat až zhasnou všechny kontrolky, nastartovat a pak chvíli počkat a až teprve se rozjet. Když mi tohle řekl, tak už jsem radši nežádal přefleshování řj, které mělo ten problém řešit. Dělá to jen v létě při studeném motoru. Pokud se strtuje motor teplý nebo vlžný, tak je rozjezd v pohodě. V zimě bez problémů.

Vloženo
před 2 hodinami, Husita napsal:

Je to vlastnost toho motoru. Když jsem to smé říkal v servisu, tak technik povídá: no, nejdříve byste měl jenom otočit klíčkem v zapalování, počkat až zhasnou všechny kontrolky, nastartovat a pak chvíli počkat a až teprve se rozjet. Když mi tohle řekl, tak už jsem radši nežádal přefleshování řj, které mělo ten problém řešit. Dělá to jen v létě při studeném motoru. Pokud se strtuje motor teplý nebo vlžný, tak je rozjezd v pohodě. V zimě bez problémů.

Umňa je to úplne inak. Aj v lete, aj v zime je prvý štart úplne bez trhania, ale keď auto postojí tak 8h tak to po štarte vibruje a trhá a je úplne jedno či je leto či zima. Akoby pri určitej teplote chladiacej kvapaliny nedokázal spočítať zmes

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Tak jsem zjistil že je pod autem pár kapek chladící kapaliny. Po zkoumání zjištěna mokrá hadička za sáním. Takže objednán "předehřívač vzduchu" (č. dílu 036121188B ). Pak přišla "rozborka" sání, výměna dílu, při té příležitosti jsem vyčistil škrtící klapku. Čistého času to bylo cca 4 hodinky (dělal jsem to poprvé).

sání 1.jpg

Editováno: , autor: Martinak34
Vloženo
před 10 hodinami, Martinak34 napsal:

Tak jsem zjistil že je pod autem pár kapek chladící kapaliny. Po zkoumání zjištěna mokrá hadička za sáním. Takže objednán "předehřívač vzduchu" (č. dílu 036121188B ). Pak přišla "rozborka" sání, výměna dílu, při té příležitosti jsem vyčistil škrtící klapku. Čistého času to bylo cca 4 hodinky (dělal jsem to poprvé).

sání 1.jpg

  

 

Súvisí to nejak s tým pocukávaním?

  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj, taky mám 1.6 16V.

 

Úplně to samé se mi po ránu  stávalo.  A vyřešila to jízda na kvalitnější  benzín,  hlavně od Shellky. O

Po case mi servis potvrdil, že byl zaneseny nějaky vstrikovac (nebo co dávkuje benzin) a kvalitnější palivo ty usazeniny procistilo...

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...