Sicco Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 Klidně bych koupil tu 60ku, ale spíš mi šlo o to abych na ni navlékl ten textilní obal když už tam je výbava Elegance.. ještě po svátkách zajedu do servisu, mají tam pry měřák, kterým se dá změřit, jestli už je KO nebo ještě vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 Já ale problém v té baterce nevidím, podle toho co jsi popsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sicco Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 Ano ten problém je (byl) jinde, ale baterka už taky nebude nic moc nejspíš, když jsem na ní měl 12V jen a po nabití to zase spadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 Jakou baterii řešte v Elektrice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 Zkontroluj si jestli nemas rez na svorkách u baterky nebo u ukostreni baterky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sicco Vloženo 28. Březen 2015 Sdílet Vloženo 28. Březen 2015 Kolik vám bere vaše 1.6 oleje? já teď po 7 000km od výměny dolil 0,55l což mi přijde poměrně dost na to, že má motor najeto 130 000km, hlavně dálnice, takže žádné poskakování po městě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 28. Březen 2015 Sdílet Vloženo 28. Březen 2015 3 900 km od výměny Castrol 5W-40, na měrce ubyla polovina mezi minimem a maximem. Nedoléval jsem nic, ale tohle odhaduji na 0,5l. Najeto 33 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 29. Březen 2015 Sdílet Vloženo 29. Březen 2015 2000 km od výměny Mobil 1 New Life 0W-40 a na měrce žádný pozorovatelný úbytek. Najeto 42 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sicco Vloženo 29. Březen 2015 Sdílet Vloženo 29. Březen 2015 To je zajímavé, že někomu to žere olej a někomu ne. Mám tam taky Mobil 5W-40. Já vytáhl měrku a měl od oleje jen tu kuličku na konci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Já také nepozoruji žádný úbytek na měrce. Najeto 113 000 km, rok 2009 a olej 5W-40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Nezkusit olej Mobil 1 Peak Life 5W-50 ? Má vyšší HTHS viskozitu (4,4 mPa.s) - olej tvoří silnější mazací film a mohl by snížit spotřebu oleje. Splňuje normu VW 501.01. Jenom je dražší - 219 Kč/litr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 14. Září 2021 Sdílet Vloženo 14. Září 2021 Zdravím. Podarilo sa niekomu vyriešiť ten problém s cukaním? Mne to robí presne naopak 🤦. Ráno keď je 10° tak naštartujem bez problémov, otáčky tak okolo 900 a všetko ide v pohode. Ale, poobede keď je cez 20° naštartujem v pohode, otáčky drží 1100 a pri rozjazde zdochýna a trhá akoby nemal benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 14. Září 2021 Sdílet Vloženo 14. Září 2021 Na 99.99% mas tam falosny vzduch.Ked rano ide auto na akoze ,,sytic ,,tak naviac vzduch nepoznat no ked davka paliva sa znizi trha to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 14. Září 2021 Sdílet Vloženo 14. Září 2021 Može byť, potom asi po 2min jazdy už funguje všetko normálne a viac sa to neopakuje (štartujem viac krát cez deň). Ale spotreba je v pohode 7l. Ani za jazdy netrhá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 15. Září 2021 Sdílet Vloženo 15. Září 2021 Není to zahřívání katalyzátoru při teplotách kolem 17 °C ? Okamžitá spotřeba 3 l/hod a po asi 20 sekundách spadne na 1,2 l/hod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 15. Září 2021 Sdílet Vloženo 15. Září 2021 (editace) Nie, rano ked je napr 8st tak naštartuje, ma 800ot a ide v pohode. Poobede po 8hodinach ked je napr 20st naštartuje, vyleti na 1100 ot a trha. Ale po 5h ked je napr 19st tak netrha. Som z toho blazen, diag čista, lamby ok, čidlo teploty nove, nechapem to. Je to jake dusenie, cim viac pridam tym viac trha🤦 Editováno: 15. Září 2021, autor: R.jakubco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palan Vloženo 13. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2021 (editace) Rodiče mají vyrobenou v r. 2008 a prvních třeba 300 metrů při razantnějším sešlápnutí plynu cuká. Dělá to od nového auta a už má nalítáno skoro 250 tisíc a cuká furt stejně jako před 10 lety. Tak to na životnost snad nemá vliv :D Moje kupovaná jako ojetá , také vyrobená 2008, necuká. Také mám otázku - máte podobnou zkušenost s těmahle dvěma vzorci chování motoru?: * když je prázdná nádrž (dojezd třeba 60 km) tak auto reaguje hůř na plyn, musí se "víc" mačkat; po natankování je reakce mnohem lepší * podobné chování jako prázdná x plná nádrž se objevuje, když je venku vlhko/prší - přijde mi, že při vlhkém vzduchu reaguje motor mnohem pružněji Editováno: 13. Říjen 2021, autor: palan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 14. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2021 Momentalne sa to má tak že cuká pri každom štarte. Za studena menéj, za tepla viac. Po 1minute ide všetko v pohode. Skusím vymeniť palivový filter a zmerať tlak paliva ale nemyslím si že to bude v tom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 30. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2021 Takže, vymenený filter, zmeraný tlak. Okolo 3,5 atm. stabilne. Ale všimol som si že viac to trhá ked je v nádrži rezerva ako keď je napr polovica Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husita Vloženo 3. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2021 Je to vlastnost toho motoru. Když jsem to smé říkal v servisu, tak technik povídá: no, nejdříve byste měl jenom otočit klíčkem v zapalování, počkat až zhasnou všechny kontrolky, nastartovat a pak chvíli počkat a až teprve se rozjet. Když mi tohle řekl, tak už jsem radši nežádal přefleshování řj, které mělo ten problém řešit. Dělá to jen v létě při studeném motoru. Pokud se strtuje motor teplý nebo vlžný, tak je rozjezd v pohodě. V zimě bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 3. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2021 před 2 hodinami, Husita napsal: Je to vlastnost toho motoru. Když jsem to smé říkal v servisu, tak technik povídá: no, nejdříve byste měl jenom otočit klíčkem v zapalování, počkat až zhasnou všechny kontrolky, nastartovat a pak chvíli počkat a až teprve se rozjet. Když mi tohle řekl, tak už jsem radši nežádal přefleshování řj, které mělo ten problém řešit. Dělá to jen v létě při studeném motoru. Pokud se strtuje motor teplý nebo vlžný, tak je rozjezd v pohodě. V zimě bez problémů. Umňa je to úplne inak. Aj v lete, aj v zime je prvý štart úplne bez trhania, ale keď auto postojí tak 8h tak to po štarte vibruje a trhá a je úplne jedno či je leto či zima. Akoby pri určitej teplote chladiacej kvapaliny nedokázal spočítať zmes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinak34 Vloženo 24. leden 2022 Sdílet Vloženo 24. leden 2022 (editace) Tak jsem zjistil že je pod autem pár kapek chladící kapaliny. Po zkoumání zjištěna mokrá hadička za sáním. Takže objednán "předehřívač vzduchu" (č. dílu 036121188B ). Pak přišla "rozborka" sání, výměna dílu, při té příležitosti jsem vyčistil škrtící klapku. Čistého času to bylo cca 4 hodinky (dělal jsem to poprvé). Editováno: 24. leden 2022, autor: Martinak34 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 24. leden 2022 Sdílet Vloženo 24. leden 2022 před 10 hodinami, Martinak34 napsal: Tak jsem zjistil že je pod autem pár kapek chladící kapaliny. Po zkoumání zjištěna mokrá hadička za sáním. Takže objednán "předehřívač vzduchu" (č. dílu 036121188B ). Pak přišla "rozborka" sání, výměna dílu, při té příležitosti jsem vyčistil škrtící klapku. Čistého času to bylo cca 4 hodinky (dělal jsem to poprvé). Súvisí to nejak s tým pocukávaním? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub 73 Vloženo 21. Ledna Sdílet Vloženo 21. Ledna Ahoj, taky mám 1.6 16V. Úplně to samé se mi po ránu stávalo. A vyřešila to jízda na kvalitnější benzín, hlavně od Shellky. O Po case mi servis potvrdil, že byl zaneseny nějaky vstrikovac (nebo co dávkuje benzin) a kvalitnější palivo ty usazeniny procistilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.