Přejít na obsah

Motor 1.6 16V 77 kW


mvh

Doporučené příspěvky

Klidně bych koupil tu 60ku, ale spíš mi šlo o to abych na ni navlékl ten textilní obal když už tam je :) výbava Elegance.. ještě po svátkách zajedu do servisu, mají tam pry měřák, kterým se dá změřit, jestli už je KO nebo ještě vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 6 let později...

Zdravím. Podarilo sa niekomu vyriešiť ten problém s cukaním? Mne to robí presne naopak 🤦. Ráno keď je 10° tak naštartujem bez problémov, otáčky tak okolo 900 a všetko ide v pohode. Ale, poobede keď je cez 20° naštartujem v pohode, otáčky drží 1100 a pri rozjazde zdochýna a trhá akoby nemal benzín.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie, rano ked je napr 8st tak naštartuje, ma 800ot a ide v pohode. Poobede po 8hodinach ked je napr 20st naštartuje, vyleti na 1100 ot a trha. Ale po 5h ked je napr 19st tak netrha. Som z toho blazen, diag čista, lamby ok, čidlo teploty nove, nechapem to. Je to jake dusenie, cim viac pridam tym viac trha🤦

Editováno: , autor: R.jakubco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Rodiče mají vyrobenou v r. 2008 a prvních třeba 300 metrů při razantnějším sešlápnutí plynu cuká. Dělá to od nového auta a už má nalítáno skoro 250 tisíc a cuká furt stejně jako před 10 lety. Tak to na životnost snad nemá vliv :D

Moje kupovaná jako ojetá , také vyrobená 2008, necuká.

 

Také mám otázku - máte podobnou zkušenost s těmahle dvěma vzorci chování motoru?:

* když je prázdná nádrž (dojezd třeba 60 km) tak auto reaguje hůř na plyn, musí se "víc" mačkat; po natankování je reakce mnohem lepší

* podobné chování jako prázdná x plná nádrž se objevuje, když je venku vlhko/prší - přijde mi, že při vlhkém vzduchu reaguje motor mnohem pružněji

Editováno: , autor: palan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Je to vlastnost toho motoru. Když jsem to smé říkal v servisu, tak technik povídá: no, nejdříve byste měl jenom otočit klíčkem v zapalování, počkat až zhasnou všechny kontrolky, nastartovat a pak chvíli počkat a až teprve se rozjet. Když mi tohle řekl, tak už jsem radši nežádal přefleshování řj, které mělo ten problém řešit. Dělá to jen v létě při studeném motoru. Pokud se strtuje motor teplý nebo vlžný, tak je rozjezd v pohodě. V zimě bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Husita napsal:

Je to vlastnost toho motoru. Když jsem to smé říkal v servisu, tak technik povídá: no, nejdříve byste měl jenom otočit klíčkem v zapalování, počkat až zhasnou všechny kontrolky, nastartovat a pak chvíli počkat a až teprve se rozjet. Když mi tohle řekl, tak už jsem radši nežádal přefleshování řj, které mělo ten problém řešit. Dělá to jen v létě při studeném motoru. Pokud se strtuje motor teplý nebo vlžný, tak je rozjezd v pohodě. V zimě bez problémů.

Umňa je to úplne inak. Aj v lete, aj v zime je prvý štart úplne bez trhania, ale keď auto postojí tak 8h tak to po štarte vibruje a trhá a je úplne jedno či je leto či zima. Akoby pri určitej teplote chladiacej kvapaliny nedokázal spočítať zmes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak jsem zjistil že je pod autem pár kapek chladící kapaliny. Po zkoumání zjištěna mokrá hadička za sáním. Takže objednán "předehřívač vzduchu" (č. dílu 036121188B ). Pak přišla "rozborka" sání, výměna dílu, při té příležitosti jsem vyčistil škrtící klapku. Čistého času to bylo cca 4 hodinky (dělal jsem to poprvé).

sání 1.jpg

Editováno: , autor: Martinak34
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Martinak34 napsal:

Tak jsem zjistil že je pod autem pár kapek chladící kapaliny. Po zkoumání zjištěna mokrá hadička za sáním. Takže objednán "předehřívač vzduchu" (č. dílu 036121188B ). Pak přišla "rozborka" sání, výměna dílu, při té příležitosti jsem vyčistil škrtící klapku. Čistého času to bylo cca 4 hodinky (dělal jsem to poprvé).

sání 1.jpg

  

 

Súvisí to nejak s tým pocukávaním?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, taky mám 1.6 16V.

 

Úplně to samé se mi po ránu  stávalo.  A vyřešila to jízda na kvalitnější  benzín,  hlavně od Shellky. O

Po case mi servis potvrdil, že byl zaneseny nějaky vstrikovac (nebo co dávkuje benzin) a kvalitnější palivo ty usazeniny procistilo...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...