Leden 1, 201510 r Klidně bych koupil tu 60ku, ale spíš mi šlo o to abych na ni navlékl ten textilní obal když už tam je výbava Elegance.. ještě po svátkách zajedu do servisu, mají tam pry měřák, kterým se dá změřit, jestli už je KO nebo ještě vydrží.
Leden 1, 201510 r Ano ten problém je (byl) jinde, ale baterka už taky nebude nic moc nejspíš, když jsem na ní měl 12V jen a po nabití to zase spadlo.
Březen 28, 201510 r Kolik vám bere vaše 1.6 oleje? já teď po 7 000km od výměny dolil 0,55l což mi přijde poměrně dost na to, že má motor najeto 130 000km, hlavně dálnice, takže žádné poskakování po městě.
Březen 28, 201510 r 3 900 km od výměny Castrol 5W-40, na měrce ubyla polovina mezi minimem a maximem. Nedoléval jsem nic, ale tohle odhaduji na 0,5l. Najeto 33 000 km.
Březen 29, 201510 r 2000 km od výměny Mobil 1 New Life 0W-40 a na měrce žádný pozorovatelný úbytek. Najeto 42 000 km.
Březen 29, 201510 r To je zajímavé, že někomu to žere olej a někomu ne. Mám tam taky Mobil 5W-40. Já vytáhl měrku a měl od oleje jen tu kuličku na konci.
Březen 30, 201510 r Já také nepozoruji žádný úbytek na měrce. Najeto 113 000 km, rok 2009 a olej 5W-40.
Březen 30, 201510 r Nezkusit olej Mobil 1 Peak Life 5W-50 ? Má vyšší HTHS viskozitu (4,4 mPa.s) - olej tvoří silnější mazací film a mohl by snížit spotřebu oleje. Splňuje normu VW 501.01. Jenom je dražší - 219 Kč/litr.
Září 14, 20213 r Zdravím. Podarilo sa niekomu vyriešiť ten problém s cukaním? Mne to robí presne naopak 🤦. Ráno keď je 10° tak naštartujem bez problémov, otáčky tak okolo 900 a všetko ide v pohode. Ale, poobede keď je cez 20° naštartujem v pohode, otáčky drží 1100 a pri rozjazde zdochýna a trhá akoby nemal benzín.
Září 14, 20213 r Na 99.99% mas tam falosny vzduch.Ked rano ide auto na akoze ,,sytic ,,tak naviac vzduch nepoznat no ked davka paliva sa znizi trha to.
Září 14, 20213 r Može byť, potom asi po 2min jazdy už funguje všetko normálne a viac sa to neopakuje (štartujem viac krát cez deň). Ale spotreba je v pohode 7l. Ani za jazdy netrhá
Září 15, 20213 r Není to zahřívání katalyzátoru při teplotách kolem 17 °C ? Okamžitá spotřeba 3 l/hod a po asi 20 sekundách spadne na 1,2 l/hod.
Září 15, 20213 r Nie, rano ked je napr 8st tak naštartuje, ma 800ot a ide v pohode. Poobede po 8hodinach ked je napr 20st naštartuje, vyleti na 1100 ot a trha. Ale po 5h ked je napr 19st tak netrha. Som z toho blazen, diag čista, lamby ok, čidlo teploty nove, nechapem to. Je to jake dusenie, cim viac pridam tym viac trha🤦 Upraveno Září 15, 20213 r od R.jakubco
Říjen 13, 20213 r Rodiče mají vyrobenou v r. 2008 a prvních třeba 300 metrů při razantnějším sešlápnutí plynu cuká. Dělá to od nového auta a už má nalítáno skoro 250 tisíc a cuká furt stejně jako před 10 lety. Tak to na životnost snad nemá vliv :D Moje kupovaná jako ojetá , také vyrobená 2008, necuká. Také mám otázku - máte podobnou zkušenost s těmahle dvěma vzorci chování motoru?: * když je prázdná nádrž (dojezd třeba 60 km) tak auto reaguje hůř na plyn, musí se "víc" mačkat; po natankování je reakce mnohem lepší * podobné chování jako prázdná x plná nádrž se objevuje, když je venku vlhko/prší - přijde mi, že při vlhkém vzduchu reaguje motor mnohem pružněji Upraveno Říjen 13, 20213 r od palan
Říjen 14, 20213 r Momentalne sa to má tak že cuká pri každom štarte. Za studena menéj, za tepla viac. Po 1minute ide všetko v pohode. Skusím vymeniť palivový filter a zmerať tlak paliva ale nemyslím si že to bude v tom.
Říjen 30, 20213 r Takže, vymenený filter, zmeraný tlak. Okolo 3,5 atm. stabilne. Ale všimol som si že viac to trhá ked je v nádrži rezerva ako keď je napr polovica
Listopad 3, 20213 r Je to vlastnost toho motoru. Když jsem to smé říkal v servisu, tak technik povídá: no, nejdříve byste měl jenom otočit klíčkem v zapalování, počkat až zhasnou všechny kontrolky, nastartovat a pak chvíli počkat a až teprve se rozjet. Když mi tohle řekl, tak už jsem radši nežádal přefleshování řj, které mělo ten problém řešit. Dělá to jen v létě při studeném motoru. Pokud se strtuje motor teplý nebo vlžný, tak je rozjezd v pohodě. V zimě bez problémů.
Listopad 3, 20213 r před 2 hodinami, Husita napsal: Je to vlastnost toho motoru. Když jsem to smé říkal v servisu, tak technik povídá: no, nejdříve byste měl jenom otočit klíčkem v zapalování, počkat až zhasnou všechny kontrolky, nastartovat a pak chvíli počkat a až teprve se rozjet. Když mi tohle řekl, tak už jsem radši nežádal přefleshování řj, které mělo ten problém řešit. Dělá to jen v létě při studeném motoru. Pokud se strtuje motor teplý nebo vlžný, tak je rozjezd v pohodě. V zimě bez problémů. Umňa je to úplne inak. Aj v lete, aj v zime je prvý štart úplne bez trhania, ale keď auto postojí tak 8h tak to po štarte vibruje a trhá a je úplne jedno či je leto či zima. Akoby pri určitej teplote chladiacej kvapaliny nedokázal spočítať zmes
Leden 24, 20223 r Tak jsem zjistil že je pod autem pár kapek chladící kapaliny. Po zkoumání zjištěna mokrá hadička za sáním. Takže objednán "předehřívač vzduchu" (č. dílu 036121188B ). Pak přišla "rozborka" sání, výměna dílu, při té příležitosti jsem vyčistil škrtící klapku. Čistého času to bylo cca 4 hodinky (dělal jsem to poprvé). Upraveno Leden 24, 20223 r od Martinak34
Leden 24, 20223 r před 10 hodinami, Martinak34 napsal: Tak jsem zjistil že je pod autem pár kapek chladící kapaliny. Po zkoumání zjištěna mokrá hadička za sáním. Takže objednán "předehřívač vzduchu" (č. dílu 036121188B ). Pak přišla "rozborka" sání, výměna dílu, při té příležitosti jsem vyčistil škrtící klapku. Čistého času to bylo cca 4 hodinky (dělal jsem to poprvé). Súvisí to nejak s tým pocukávaním?
Leden 21, 20241 r Ahoj, taky mám 1.6 16V. Úplně to samé se mi po ránu stávalo. A vyřešila to jízda na kvalitnější benzín, hlavně od Shellky. O Po case mi servis potvrdil, že byl zaneseny nějaky vstrikovac (nebo co dávkuje benzin) a kvalitnější palivo ty usazeniny procistilo...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.