Říjen 30, 2024Říj 30 před 18 hodinami, Plzeňáček napsal: To, že je to proti homologaci mě nezajímá, je to bezpečnější a na všech autech která mají manuální zapínání světel taky svítí zadek neustále. z výzkumů jednoznačně vyplývá, že je mnohem nebezpečnější, když někdo svítí a někdo ne, než když všichni nebo nikdo nesvítí...a to platí jak pro přední, tak pro zadní světla... a klidně si mě zase mínusujte, je to vaše volba, ale realita hovoří jasně Upraveno Říjen 30, 2024Říj 30 od Petr Svetr
Říjen 30, 2024Říj 30 před 18 hodinami, VeteranChild napsal: Pokud se moc interně v elektronice nezměnilo změnilo se téměř vše... kdyby tu byl ještě ferda25, vysvětli by to jistě fundovaně...
Říjen 30, 2024Říj 30 Jsou auta, co z výroby svítí i ve dne zadními obrysovkami (např. Renault nebo BMW) a žádný problém s tím není. Superb 4 je (stejně jako O4) platforma MQB Evo, takže by mělo být možné aktivovat tzv. skandinávský režim. Problém je, že na nových autech je zavedený systém SFD2, kvůli kterému je nutné pro kódování použít ODIS. Jinak by asi stálo za to, vytvořit pro další diskuzi o téhle problematice nové téma v sekci elektrika. 🤔
Listopad 5, 2024Lis 5 V 30. 5. 2024 na 19:45, Adam Rýpar napsal: Taky jsem dnes staticky viděl bílou ve verzi LK. Ženě jsem řekl, že tohle je nový S4. A prý, že vypadá divně, nic moc proti S3. Nicméně měl 17" a konečně i s těmi vypadá auto fajn. Bohužel ale úplně zapadá, není na něm z mého pohledu žádný výrazný prvek. Škoda... LaK má 18".
Listopad 5, 2024Lis 5 V 17. 10. 2024 na 14:46, Kudas napsal: Hlavně 2.0 TSI 150kw stojí na korunu stejně, jako 2.0 TDI 110kw. Teď jen prodat svého S3 a jde se objednávat. 😁 TSI/195 kW stálo stejně jako TDI/142 kW. Ale má jiné brzdy!
Listopad 5, 2024Lis 5 Nechápu co mi tím chceš říct? Já píšu o 150kw benzínu, který byl představen ceníkově teprve před pár dny...
Listopad 6, 2024Lis 6 Že tam bylo za stejnou cenu ještě něco navíc. Už jsou známy parametry auta s tímto motorem? Jakou chceš výbavu, a co tě láká na tomto motoru? Upraveno Listopad 6, 2024Lis 6 od mito7 Doplnění.
Listopad 6, 2024Lis 6 Mne sa tiez paci ten motor, parametre uz mas 150kW a 320Nm od 1500ot. To je za mna slusne. 100vka za 7,4s combi. Kto nechce naftu alebo IV a nestaci mu 1.5 tsi a 2.0 195 kW je vela/drahe a nechce 4*4 tak tomu rozumiem. Oproti 1.5 pojde lepsie a spotreba nebude az taky rozdiel a za mna je tam velke plus ze ma mokre dsg. Ked nechces nevyuzijes 195kW a 4*4 tak za mna super volba ktora bude jazdit o 1,5-2 l menej ako silnejsi 2.0tsi. Bral by som kombi sportline.
Listopad 6, 2024Lis 6 Presne takto som kupoval predchodcu, prakticky za cenu 110 kW TDI bolo 140 kW TSI. Ak niekto nejazdí obrovskú porciu kilometrov aby sa mu oplatilo zobrať naftu, tak je ten motor taká zlatá stredná cesta. Samozrejme aj ja som slintal po 206 kW TSI, ale tam bol výrazný cenový skok (vyššia cena auta, vysoká registračná daň, vyššie servisné náklady a samozrejme aj spotreba niečo pridá do súčtu). Ak by som bral nového Superba, a financie by to dovolili, tak pravdepodobne by som znovu išiel do tohto motora.
Listopad 6, 2024Lis 6 Já na ten motor čekal od představení S4. Upřímně jsem čekal, že bude cena vyšší než za 2.0TDI 110kw, proto mě to mile překvapilo. Naftu už jsem nechtěl, takže za mě ideální volba tenhle motor se shodnou cenou jako za naftu. Objednal jsem ho v Laurinu s webastem, tažné, R19 a stěrač . Jen jsem teď koukal, že ho vyřadili z nabídky pro Sportline a to i u Kodiaqu. Tak nevím co se děje.
Listopad 11, 2024Lis 11 Kolik tě to vyšlo. Koupil jsem 195 kW v Laurinu s webastem, tažné, stěrač, přímé měření. A vč. střešního nosiče, vaku na lyže, lišty zadního nárazníku, prodloužené záruky a předplaceného servisu na 5 let/100 000 km jsem dal 1 280 600,-. Čekal jsem přes 5 měsíců. Když už, tak maximum. A nelituju toho, předokolka i se silným motorem toho hodně "prohrabe" a ztratí na zrychlení. Pro normální pojížďky jsem do 8 litrů na 100. " Výkonu není nikdy dost"
Prosinec 12, 2024Pro 12 Ahoj všem prosím o radu mám si nakonfigurovat firemní S4 combi a dotaz zní zdali DCC je nutností - upřednostnit např před webastem nebo se dá vůbec bez DCC se s autem dá pohodlně jezdit (nájezd cca 5000km/m) 2.0 TDI 110kw, jsme stavební firmou a někdy stojí cesty za to (na 4x4 však není rozpočet) uvažuji tak, že paket pro špatné cesty by mi mohl na těžším terénu více pomoci než DCC (+15mm) díky za váš názor
Prosinec 13, 2024Pro 13 Pokud neparkujes v garazi nebo nebydlis na jihu Spanelska, ber NT. Ja uz bych si bez toho dnes auto nevzal, zvlast u nafty, zima je tady dlouha.... Za me nej ficurka v aute co muzes dokonfigurovat.
Prosinec 13, 2024Pro 13 Přesně jak píše kolega. Ber webasto. Je to neskutečná pohoda. Paket pro špatné cesty je taky fajn. Má zesílený kryt pod motorem a výška navíc se taky mino silnici moc hodí.
Prosinec 13, 2024Pro 13 tak tak, Webasto jsme nechali namontovat i do KAMIQa, kam nejde z výroby, mimo komfortu to současně šetří motor, v zimě žádné studené straty, škrábání oken, ani vyhřívání volantu není potřeba zapínat ... Upraveno Prosinec 17, 2024Pro 17 od Petr Svetr
Prosinec 17, 2024Pro 17 On 12/12/2024 at 12:31 PM, LH S4 2025 said: Ahoj všem prosím o radu mám si nakonfigurovat firemní S4 combi a dotaz zní zdali DCC je nutností - upřednostnit např před webastem nebo se dá vůbec bez DCC se s autem dá pohodlně jezdit (nájezd cca 5000km/m) 2.0 TDI 110kw, jsme stavební firmou a někdy stojí cesty za to (na 4x4 však není rozpočet) uvažuji tak, že paket pro špatné cesty by mi mohl na těžším terénu více pomoci než DCC (+15mm) díky za váš názor Nezávislé kúrenie je super vec, to je bez debaty, ale poviem na rovinu, pri 60 tisíc km za rok by som určite riešil aj komfort podvozku, tým pádom by som sa snažil tam mať aj DCC Pro + a hlavne ergonomické sedačky. Upraveno Prosinec 18, 2024Pro 18 od e1.
Leden 7Led 7 Nacpat tam vše a dotlačit prodejce na pořádnou slevu a tím se dostat pod stanovenou cenu. Já jsem dostal na individuální objednávku slevu z ceníku 182 100,- Kč.
Leden 10Led 10 Ahoj, jake jste zvolili kola? 18" nebo jste si priplatili za 19"? 19" vypadaji krasne, ale nevim pokud jde o komfort. Jak se vam to zda?
Leden 10Led 10 Mám 19" , mám profil odpružení nastavený "uplně na maximální komfort" a jezdí se s tím dobře rozhodně to není horší, než v OIV na 17" .) třeba ve "sportovním" nastavení je to ... drsnější, a člověk cejtí každou nerovnost.. ale o to jde, ne? .)
Leden 10Led 10 Mám 19" a jsem spokojen Jezdim v rezimu komfort. Myslim že rozdil v komfortu svezení mezi 18" a 19" bude minimální.
Leden 10Led 10 Ja som si zvolil 18" kvôli tomu, že minulý rok som mal požičanú S3 s 19" na celé tri týždne a prišlo mi to v tom čase extrémne nekomfortné na jazdenie hlavne v meste (v tom čase som jazdil na Passat B7 s DCC na 17", takže to porovnanie nie je objektívne). S 18" kolesami som spokojný v režime Comfort aj Sport.
Leden 10Led 10 Ja si nechal 18 belatrix v l@k, nelibili se mi příplatkové kola v 19..gumy prodal a nechal na zimu. A koupil 19 helix bokem za dobry peniz na leto. Komfort 18/19 ok. Upraveno Leden 10Led 10 od bazycek
Leden 10Led 10 Na zimu 18 Modus vč. pneu a na léto 19 Veritate . Rozdíl v komfortu minimální. Upraveno Leden 10Led 10 od kapitan9
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.