p2p Vloženo 8. Březen 2024 Sdílet Vloženo 8. Březen 2024 Ahoj vse, je tady nekdo kdo si vyzkousel new SUP 4. Jedna se mi o interier, jestli vrze ta horizontalni vlna na pod palubkou. Koukal jsem na nejake video a tam to nemci dost hanili... Dik za odpoved... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
w0pi Vloženo 25. Květen 2024 Sdílet Vloženo 25. Květen 2024 Ahoj, mam najeto cca 1000 km s provedenim L&K a v interieru nic nevrze, naopak jsem mile prekvapen jeho kvalitou a pouzitymi materialy (porovnavam s lonskym Kodiaqem). Skoda jen absence prihradky na bryle ve strope a te vedle ovladani svetel. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnak Vloženo 26. Květen 2024 Sdílet Vloženo 26. Květen 2024 Kvalita je celkem dobrá. Přecházel jsem z Audi A4 B9 2016 a zvykl jsem si Mám najeto také cca 1000km v L&K. Co mi vadí: kruhové ovladače pod displejem jsou ultra laciné, hýbou se v ruce, jdou hrozně lehce otáčet, že se snadno dostanu na jinou pozici, než chci (středním si měním jízdní profily). Tohle je vyloženě provar v jinak pěkném interiéru, kolik by stálo tam dát lepší? Pocit z interiéru by násobně stoupnul levné plasty ve středovém tunelu, resp. pod loketní opěrkou - když tam dám třeba klíče nebo něco tvrdšího, tak to bouchá dutými lacinými zvuky páčky na blinkry/volič rychlostí je také celkem laciný. Zejména u blinkrů jsou i dost cítit ostré hrany jednotlivých částí páčky, jako by to bylo Aliexpressu motor (2.0 TDI 142kw) mi přijde v zátahu hlučný a jeho zvuk je dost traktorovitý. Jinak je odhlučnění lepší, než bylo v A4, ale motor to trochu kazí. U benzínu to asi bude dobré Jinak jsem si zvykl a jezdím s tím teď celkem rád. Kdyby vyladily tyhle detaily, tak je to vlastně super auto. Stálo by to na nákladech nic, ale asi je třeba držet v koncernu hierarchii, tak tam musí pár laciných věcí nacpat... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Revive Vloženo 6. Červenec 2024 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2024 Ja mam momentalne pozicany Superb L&K sem tam vrzga dekoracna lista na palubnej doske (imitacia dreva), nieco praska v oblasti vyduchov vetrania tiez sem tam, ked idem pomaly po zlej ceste tam vrzga samozrejme panorama (pri vyssich rychlostiach to zanikne v inych ruchoch). Mam dojem ze hluk od kolies je vyssi ako u noveho Kodiaqa (moze byt aj znackou pneu). Aerodynamicky hluk okolo A stlpikov je nizsi ako u SIII aj ako u noveho Kodiaqa - subjektivny nazor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
w0pi Vloženo 31. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2024 Bude to asi kus od kusu, protože u mě nevrže nic ani po 30 tis. km. Nájezdu neodpovídá jen opravdu výrazná prohlubeň pod patou pravé nohy, vytlačené důlky v opěrkách pod pravým i levým loktem a zvlněný sedák u L&K sedaček (řešilo se tu jinde a jde o standard). Celkově ale spokojenost, infotainment nepadá, Smart Dials jsou uživatelský zázrak (kdo jezdil v Octavii 4 tak ví), na volič převodovky u volantu si velmi rychle zvyknete (včetně změny režimů D/S) a sedačky jsou fantastické a pohodlné i pro velké postavy přes 190 cm. V rámci ergonomie bych uvítal návrat tlačítka Travel Assist přímo na volant, používám ho často a lézt pokaždé do menu a trefovat xtý řádek je opruz 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo 31. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2024 na tom volantu je záslepka, kde by časem měl být asistent změny jízdních pruhů 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.