Přejít na obsah

Schéma a zapojení elektriky tažného zařízení


Tomi Bar

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...

Kdo máte zapojené tažné z výroby, dokážete naměřit na zásuvce auta trvalé a spínané plus proti kostře?

schéma např tady, pouze toto je strana přívěsu, tedy je to zrcadlově kolem prostřední vertikály.... https://www.karavan.cz/schema-zapojeni-systemu-jager

 

Mě v přívěsu nejede elektrika (přívěs je ok) a nebyl jsem je schopen naměřit ani přímo na zásuvce auta, proti žádné kostře. Všechna světla přitom fungují. Stav se nezměnil ani potom co jsem zjistil že 2 ze 4 pojistek pro tažné byly přepálené (vůbec netuším proč). 

 

Netuším jestli je zapojený pin 12 - konektor pro rozpoznání přívěsu a jestli to trvalé nesouvisí s jeho přítomností (zas je mi divné že by světla nesouvisela...)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Tomi Bar

Octavia III - Jednotka BCM pod palubní deskou se třemi konektory. V tvém případě konektor A (ten vlevo). Vzhledem k přístupu doporučuju řešit napojení konektorem s rozdvojením, jako to mají sady Jager.

@capo

Rozpojené konektory u ŘJ jednotky přívěsu  nebo je samotná špatná jednotka přívěsu J345

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

@capo a @all - Zkoušel jsem na svojí OIII s 13polem měřit napětí mezi piny 9-11 a 10-13 - což je perm. a spínaných 12V z baterky. Pin 12 vůbec není osazen dutinkou a ve zbytku jsem rovněž nic nenaměřil. A ano, i se zapnutým motorem (ne jen zapal.)... tak nevím. 

Chtěl jsem si udělat 13 polovou zástrčku a z ní těch 12V (lepší je prý permananentní výstup) dvojlinkou třeba do druhého vozidla. Zatím vyčkám, ostatně to samé, ale se zásuvkou zapalovače (z kufru) už mám.

Jediné, co jsem zoušečkou naměřil mezi 9-11 a 10-13 byl přímý spoj (prozvonění), což je divné. V zásuvce zapalovače bylo normálních 13V, tím jsem vyloučil tu zkoušečku.

Mám dotaz - dokázal by někdo dohledat minimální zaručený výkon či proud, který musí být na těch pinech 9-13 dostupný? Mám jedinou informaci (z jednoho PDF), ale jinak nikde naprosto nic, ani ve znění ISO 11446, což je standard pro 13 vodičové zásuvky přívěsů - znění nemám.

 

Editováno: , autor: bouchy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 roky později...

Škoda Octavia 3 rs dsg 2016rv.

Dobry den panove mam problem koupil sem si origo tazne i origo svazek s ridici jednotkou. Tazne uz je namontovane ale mam problem s kabelama u pojistek. Přípracu pro tažne sem nemel.

PIN 3 POJISTKA 38 mam kam zapojit

PIN 4  ........         28 mam kam zapojit

PIN 5  .........        44 mam kam zapojit

PIN 6  .........        22 mam kam zapojit ale druhej kabel tam ale není takže to nemam sčím propojit 

 

poradi mi nekdo co stim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Schéma a zapojení elektriky tažného zařízení
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...