Přejít na obsah

Athos 1202 - vybitý palubní akumulátor vozu


Anderson

Projevuje se Vám také tato závada ?  

2 hlasy

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Dobrý den všem přítomným a budoucím příchozím na tento thread. Potřeboval bych se zeptat na následující problém ... Vlastním Athose v sestavě reset1 problém je v tom že někdy se mi objeví hláška poslední dobou (cca 2x za měsíc) že je problém s vybitým palubním akumulátorem vozu a následně se pustí poplach na INP2 (mikrovlna) jako první podle GSM linku je poplach vybitého akumulátoru po té následně cca asi po 2 sec poplach mikrovlny. Napětí na baterce bylo 11,6 a je bráno z rádia (mám tam připojený měřič s teploměrem) Normálně jsem po této událnosti několikrát nastartoval auto a ujel určitou vzdálenost v různých časových prodlevách... (mluvím o tom protože baterie je ok a alarm by o vybité baterce měl hlásit až pod hranicí 10 V - což si myslím že by už nebylo možné startovat) v době zamčeného auta běží jen alarm + náklon + mikrovlna + otřesový detektor + rádio bez panelu další odběry být neměli. Máte někdo nápad co by tohle mohlo vyvolat ? Děkuji za všechny rady :huh:

Editováno: , autor: Anderson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uz jsem tuto "zavadu "videl - bylo to spatne udelanym napajenim ! to plus z radia je nic moc,lepsi je primo baterka a poradna kostra!

taky baterka co ma 11.6 V je na povazenou :-)

Špatně udělaným napájením ? Prosím upřesněte mi to... Alarm je normálně napájen z přímo + baterky (s 15 A pojistkou) a kostřen dobře... To napájení 11,6 V jsem myslel jen napětí které se ukazuje při měření s tím čidlem teploty a jeho napájení se bere z rádia po sepnutí klíčkem ... (není to tedy napájené z tohoto okruhu ale přímo jak výše uvádím)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Anderson : ja myslel ze to mas napajene z toho vyvodu z radia z batarky je to OK,ale stejne takhle male napeti ve stavu bez zateze se mi zda malo,to uz muze byt baterie na ceste pryc od tebe :-(

Igor: na baterku maji ve skodovce prece tester,ktery zhodnoti jeji stav (i max proud pro napeti kolem 10V) a podle mych zkusenosti se takova baterka vetsinou odporouci do baterkovych lovist .(nekdy to ale trva dyl)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Igor: na baterku maji ve skodovce prece tester,ktery zhodnoti jeji stav (i max proud pro napeti kolem 10V) a podle mych zkusenosti se takova baterka vetsinou odporouci do baterkovych lovist .(nekdy to ale trva dyl)

Ano, tester majú a na moju baterku tester vypísal "Batierie OK"! Teraz, ako je teplo, ráno naštartujem. Ale som zvedavý, keď sa trocha ochladí pod 0, ako sa bude tváriť potom. Zajtra sa chystám do servisu, idú všetko premerať, stále to chcú zvaliť na neoriginálny alarm... Bolo by to fajn, ale keďže s tým 14 mesiacov nebol problém a začal len nedávno, je to totálna blbosť. Ale už vidím, že výmene baterky sa budú brániť zubami nechtami :angry:

Edit: Tak batéria úspešne vymenená. Tester síce hlásil "OK", ale meraním sa zistilo, že 2 články baterky sú úplne mrtvé. Vraj zázrak, že to vôbec štartovalo :huh:

Editováno: , autor: Igor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzik : Taky jsem tak trochu měl dojem. Protože jednou mi ve škodovce tvrdili že baterie je v naprostém pořádku přestože v servisu (jinde) mi tvrdili že baterie má rozvařený článek (dokonce mi napsali doklad, který oni neuznali prej že si ta firma chce vydělat koupí na jejich baterce)... A teď jsem si měl vybrat kdo má pravdu. Chtěl jsem tu baterku reklamovat protože jsem auti měl ještě v záruce. Teď už bohužel ne.... :-( No stejně sem si tedy koupil novou asi před necelým týdnem ... Teploměr s čidlem na napětí mi již ukazuje 12,5V. Jo a přestavte si včera jsem přijel z Prahy do Plzně (zamčení v 19:40) večer mi psal autoalarm (23:05) reakci na čidlo poklesu napětí ale nebyl tam už ten vybitý akumulátor ve zprávě jako minule. Teď babo rad co se tomu sakra nelíbí... :-(

Igor : Ve škodovce sou kokotí bejt tebou jestli máš dobrou slovní zásobu bych si s nima popovídal ... nebo zkus jinej servis škoda .. Já s nima mám taky špatný zkušenosti .. Ono je to hlavně v lidech ... Ale obecně to slavný není... Teď jsem četl i poslední příspěvek tak ti gratuluji že se to povedlo vyměnit .. :-)

Fábiátor : Nalepenou pod tónovací částí předního skla. Tam ale problém asi nebude alarm tam mám již tuším asi rok možná ani ne ... a běželo to v pohodě až ty poslední 2 měsíce ... :-( žádná změna v elektrice (myslím tím žádné nové elektronické vybavení)

Editováno: , autor: Anderson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budeš se tomu divit,ale mě problém s alarmem taky nezačal hned po namontování.Ale jediné co ti mohu poradit,tak se obrať na Jablotron.Já to tak udělal a vždy mi poradili.Psal jsem si mailem s panem Masarykem.Email na něho je na stránkách Jablotronu.Napiš,poradí ti.

Ok, díky za radu později to zkusím a když tak bych dal sem vědět... -_- Měj se

Editováno: , autor: Anderson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...