Milan Růžička Vloženo 10. Duben 2010 Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 Zdravím, chtěl bych vědět, jaký se montuje do yetiho (TDI 103 4x4) akumulátor - jeho velikost, kapacitu a případně, jestli někdo třeba nezkoušel výdrž. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kapr1 Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 Ahoj mám tam Varta 12V 61Ah 330A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Růžička Vloženo 11. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 Díky. A není těch 330A málo? Na tu kapacitu by to asi mohlo zvládanout větší proud. Nevím, jestli dělají pro škodovku nějaký speciální baterky, ale jediná od varty s kapacitou 61Ah je SILVER dynamic s proudem 600A http://pmd.varta-automotive.com/pmd2/showBatterieDetail.do?ArtikelNr=5614000603162 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kapr1 Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 Nevím, jestli to není málo, auto mám zatím týden, a co jsem napsal, to jsem přečetl na autobaterii na štítku, a baterka není stříbrná, je černá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 7. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2010 Ono taky záleží podle jaké normy se ten startovací proud bere. Ony jsou asi 3 a 2 se docela slučně liší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tove Vloženo 2. leden 2017 Sdílet Vloženo 2. leden 2017 Tak jsem nucen vymenit po 4 letech akumulator. Az ted jsem prisel na to, ze me auto prodali jako predvadecku s baterkou pro Fabii 12V 61Ah 330A ačkoliv mam diesel 4x4 104kW. To je docela malo no a ted uz to neutahla chudinka. Poradte co tam dat za největší, myslim aby se tam taky vesla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 2. leden 2017 Sdílet Vloženo 2. leden 2017 Tohle taky ted resim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tove Vloženo 2. leden 2017 Sdílet Vloženo 2. leden 2017 dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomaspour Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 před 18 hodinami, tove napsal: Tak jsem nucen vymenit po 4 letech akumulator. Az ted jsem prisel na to, ze me auto prodali jako predvadecku s baterkou pro Fabii 12V 61Ah 330A ačkoliv mam diesel 4x4 104kW. To je docela malo no a ted uz to neutahla chudinka. Poradte co tam dat za největší, myslim aby se tam taky vesla. no ja měl stejnou baterku ted tam mám ještě menší ale zatím stíha ale musím koupit něco co tam patří pry tam ma byt 72 Ah ale snad tam pry vleze 80Ah Banner nevím neskoušel jsem napiš co jsi tam nacpal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
choceňák Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 To jsou ale pěkní lumpové, když Ti tam dali akumulátor pro benzínové motory. Já mám benzín a mám tam 12V 52 Ah 470 A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 61 AH je standardní baterka pro naftové motory. Chápu, že větší vypadá líp :-), ale tahle plně postačuje, pokud tedy v autě nemáš nějakou extra el. výbavu. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajerak Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 Je to právě tak jak píšeš,já mám také origo baterku na dieselu 61Ah a vůbec žádný problém.A pokud i máš nějakou extr.el.výbavu, tak u diezelu stejně potřebuješ baterku pouze na nastartování (ostatní si bere na vrub pořádný alťák). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tove Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 tech 61Ah je malo a uz vůbec nedostačující je na takovy motor tech 330A, pro motor desel je podle tabulek minimum 72-74Ah az 80Ah a hlavne jednou takovej proud, uz jse to zjistil a zítra tam jde Varta 74Ah v to stribrnym provedeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 ale prd, úplně stačí 61, která se ostatně dává ve výrobě. Nevím jaké máš o tom motoru představy, ale úplně normálně se dá provozovat s podstatně slabší batrií. Samozřejmě si tam dej, co uznáš za vhodné, jen tu nešiř bludy. Ten startovací proud u originál baterií je zkreslený metodikou, občas se u stejných baterií uvádá 480A. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
choceňák Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 Tove, dobře děláš, rozhodl jsi se správně. To, co píši Wittman a Fajerak, s tím nemohu souhlasit. To jsou ale pěkní lumpové, když Ti tam dali akumulátor pro benzínové motory. Já mám benzín a mám tam 12V 52 Ah 470 A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 Nesmysl, kdyby nezakládal duplicitní téma a pořádně hledal a četl (včetně tebe), tak Kapr1 ve druhém příspěvku píše, že tam má stejnou baterku a auto kupoval jako nové. A to už v roce 2010. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 Původní 61Ah s 330A teoretického startovacího proudu je standard a tak jako tak vydržel 4 roky. Ten silnější, který si koupí nevydrží ani o rok víc, jak všichni dobře víme. Sice platí, že vyšší kapacita a startovací proud nikdy neškodí, ale fakticky se to na vyšší životnosti neprojeví a tak stará auta nemáte, aby se zde projevila výhoda možnosti dlouhého startování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 Tove, dobře děláš, rozhodl jsi se správně. To, co píši Wittman a Fajerak, s tím nemohu souhlasit. Jeden z nejhlouběji zakořeněnývh omylů - čím větší aku, tím lepší.A jak je vidět, i kdyby to tu padlo 100x, pořád tam někteří budou cpát větší a větší aku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tove Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 chlapi podivejte se do tabulek prislusenstvi, pro motor 104kW je dana baterka jak jsem psal 74Ah a není to o velikosti jako takove, zalezi na hodnotách proudu a kapacity, trochu tomu rozumim, jsem elektrikar, to ze jsem zalozil duplicitni téma je pochopitelne moje chyba, nic to ale nemeni na mem dotazu, jestli tam někdo mate jen 61Ah na diesel tak se radsi poptejte jinde na nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 (editace) No dobrá teda - Je výhoda 13Ah hodin navíc tak drasticky zásadních, že nelze s 61Ah za normálního užívání auta a běžnou el. výbavou s dieslovou Yeti jezdit? Není. Je zásadní nárůst životnosti? Jen teoreticky - fakticky 0. Je zásadní dvojnásobný startovací proud? Ano. V klimatických podmínkách mírného pásu, v běžném provozu, v relativně novém voze, se zdravou el. soustavou? Ne. P.S. Elektrikářů je tady většina. Editováno: 3. leden 2017, autor: Supermarine_Spitfire 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tove Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 *diky vsem, jak jsem jiz psal, rano tam jde nova, vetsi a svetsim proudem *nikoho jsem nechtel vybudit, stalo se samo dikky za uzitecne poznámky a sz 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Tady jsem řešil dilema větší nebo menší a nakonec jsem koupl větší, tj stejnou jako byla v autě z výroby. Větší jsem koupil proto, že si myslím, že větší bude poměrně méně zatěžovaná než menší. V ceně zas až takový rozdíl nebyl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 před 14 hodinami, tove napsal: chlapi podivejte se do tabulek prislusenstvi, pro motor 104kW je dana baterka jak jsem psal 74Ah a není to o velikosti jako takove, zalezi na hodnotách proudu a kapacity, trochu tomu rozumim, jsem elektrikar, to ze jsem zalozil duplicitni téma je pochopitelne moje chyba, nic to ale nemeni na mem dotazu, jestli tam někdo mate jen 61Ah na diesel tak se radsi poptejte jinde na nazor Elektrikář a takhle si protiřečíš? V jedné větě mluvíš o nevýznamnosti velikosti a zároveň o významu kapacity? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 před 4 hodinami, McMatej napsal: Tady jsem řešil dilema větší nebo menší a nakonec jsem koupl větší, tj stejnou jako byla v autě z výroby. Větší jsem koupil proto, že si myslím, že větší bude poměrně méně zatěžovaná než menší. V ceně zas až takový rozdíl nebyl. Auto fakt není mobil z devadesátých let, kde každá mAh znamenala 100 SMS navíc - uvědomuje si ta polovina z Vás, co tu pořád chce větší a větší baterii, že akumulátor v autě se, narozdíl od toho mobilu, při každém používání dobíjí? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 A já bych měl laické pochyby, když je v autě alternátor určený pro dobíjení 61 Ah baterie, jestli bude zvládat dobíjet i tu s vyšší kapacitou? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.