Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI 75 kW


petrenka

Doporučené příspěvky

Ještě mi přišlo, že to auto málo (špatně) brzdilo.

Možná, že byla jiná charakteristika.

Plynový pedál byl měkčí a nástup brzdného účinku hodně vlažný.

Nevíte jestli má 1.6MPI nějaké menší (horší) brzdy?

Brzdy by měly být stejné jako u 1.6FSI a 1.9TDI, nejsem si jistý jestli i dvoulitry a TSI nemají stejné a že až RS má větší, ale to bych kecal.

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, jako ja se ozvu.

1. 1.6Mpi je fakt zdechla do 20.000 km

2. 1.6Mpi s klimou bez ECON je zdechlejsi nez s ECON tedy vypnutym kompikem.

3. 1.6Mpi zacne tahnout na 2.500 pod tim je zdechla

4. 1.6Mpi kolem 3.500 na 3 jede velmi svizne

5. 1.6Mpi v 1 je super ve 2 dobry ve 3 jede ve vice hmmm nic moc

6. 1.6Mpi zere 7.5 dlouhodobe po Praglu

7. 1.6Mpi se neklepe neni slyset

8. 1.6Mpi je tak stara a malo poruchova, ze krome plastovych hadic snad prezije vse

9. 1.6Mpi je rozumna volba cena/vykon na cesty po Praglu z worku a do worku

10. 1.6Mpi je v mem voze a v dalsim jiz asi bude 1.4 TSI

Dekuji za pozornost s pozdravem Kadle Kadle Kadle Kadle nemusim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mam ted moznost jezdit s timto motorem a mam takove rozpacite dojmy. Necekal jsem zadny moc vykon, ale docela me to prekvapilo, ze to i s timto motorem jede, ovsem je treba ho tocit(to neni nic nenormalniho), ale co me rozhodne prekvapilo byla spotreba, kdy na trase 400km dalnice(140km/h), 200km mimo obec a 100km v obci mi delala spotreba 8.3l/100km coz je podle me docela dost, tuto trasu a v mnohem sviznejsim tempu s 1.8TSi jezdim za 7.5-7.8l/100km. Myslim ze tento motor moc na dalnicni provoz neni, protoze pri 140 toci neco pres 4200ot a to podle me dela tu spotrebu ... asi by mu sedla sestka :aggressive:;)

Ale jinak spokojenost, jeste s nim asi ted najedu neco pres 1000km, tak uvidim jestli si na nej nezvyknu a ta spotreba se mi nejak nezmenci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Bladiku, máš pravdu, na dálnici to točí fakt dost. Nedávno jsem měl podobnou spotřebu, ale měl jsem trochu naspěch.. asi půl hodiny než jsem se vyškrabal z městských kolon, cca 35 km dálnice 130 - 180 a cca 50 km mimo obec často brzda-plyn. Zaplá klima asi taky něco udělá. Myslím, že klidnou jízdou umí udělat taky slušnou spotřebu, ale jinak záleží na dost okolnostech řekl bych.. třeba nevím, jestli si to vsugerovávám tím, že nemám naši D1 moc rád, protože si na ní připadám jak ve vlaku, ale mám pocit, že to na ní i víc žere než na ostatních dálnicích, hlavně těch německých!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je pravda ze jsem se snazil porad drzet tech 140 tachometrovych, takze kopec nekopec porad jsem ho drzel na teto ryclosti a samozrejme mi sem tam ta noha ztezkla :)

Cestou zpet do Brna je ta cesta snad o neco lepsi nebo co, takze to vypada tak prumerne na tech 7.5. Spis asi jak jsem rozmlsanej z te 1.8TSi, tak na to moc slapu a chci od toho moc. Uvidim, treba se s nim jeste zkamaradim a pak muzu udelat spravny vystup. Ale jak rikam celkem me ten motor vykonove prekvapil, stacil by asi nejaky chip a bylo by z toho skvele auto.

Dalsi vec, auto je dost syrove dneska prekonalo hranici 3tkm, takze to muze hrat take svoji roly.

Editováno: , autor: vorlajz
rolY ??? snad rolI ne??? omfg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

zdravím, mám podobný motor (75kW BQF) v Octavii 1 a řeším rozleptané trubky v okolí odvětrání kliky - napojení na hrdlo nalévání oleje - sání před klapkou

Mohl by sem prosím někdo vystavit fotky motoru bez krytu a detaily těch trubek abych viděl jak je to řešené o O2 ???

Jde mi o to že nevěřím že by to vývojáři podcenili i na nových motorech (to by jim zákaznící na Golfu V, VI otloukli o hlavu), možná teda změnily materiál což by stálo za výměnu. Na O1 to praská jak o život.

Já mám horní před klapkou ještě dobrou, teda zvenku to tak vypadá a třeba je už zevnitř taky dost naleptaná.

Ale na té spodní co jde jako odvětrání od kliky se pružný vlnovec rozleptal na sr....

ještě jsem teda nezvládl přečíst celé vlákno o 75kW ale nelaboroval tu někdo se zaslepením odvětrání před klapkou a vyvedení přes samostatný filtr? ať motor před klapkou nesaje falešný vzduch a nebo ať olejová mlha nešpiní klapajznu

Díky moc :palec2:

foto mám vypůjčené z fóra O1 snad se nebude dotyčný zlobit

post-6887-1242764277_thumb.jpg

Editováno: , autor: KarlosTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě jsem teda nezvládl přečíst celé vlákno o 75kW ale nelaboroval tu někdo se zaslepením odvětrání před klapkou a vyvedení přes samostatný filtr? ať motor před klapkou nesaje falešný vzduch a nebo ať olejová mlha nešpiní klapajznu

Mne nezbylo nic jinyho, nez to vymenit cely.

Jinak nejlepsi reseni je asi Oil Catch Tank... http://www.tuning-centrum.cz/product/54008...-3-port-cerveny (tady je zrovna dost drahej)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...