KodiaqKE Vloženo Pátek v 22:51 Sdílet Vloženo Pátek v 22:51 Zdravím, po prejdeni 9850km mi auto vyhodilo hlášku doplnte olej. Skontorloval som podľa mierky a hladina bola na minime. Každý motor má určitú spotrebu oleja, ale po 10 tis km 1 liter sa mi zdá celkom dosť. Neviem či je to vlastnosť týcho 142kw motor, alebo ... podelte sa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo Sobota v 07:54 Sdílet Vloženo Sobota v 07:54 A seš si jistej, že předtím si měl olej na maximum? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KodiaqKE Vloženo Sobota v 11:43 Autor Sdílet Vloženo Sobota v 11:43 Pred prebratim u predajcu som skontroloval hladinu mierku a bola na Max. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo Sobota v 14:40 Sdílet Vloženo Sobota v 14:40 Pokud máš auto po novotě, tak olej nebude 100% všude. Spíš teď dolej a pak hlídej. I první km po opravě- GO motoru zmizí olej rychlejc. Až si vše sedne, mělo by to bejt lepší. A hlavně není ještě v návodu spotřeba oleje 1 litr na 1000 km? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek_l Vloženo včera v 11:50 Sdílet Vloženo včera v 11:50 1L/10000km mi přijde úplně v pohodě. Tak nějak si bral i můj starý 1.4TSI. Záleží i na stylu jízdy. Počítám, že když to nebude aspoň 2L/10k, tak to ani nepůjde reklamovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mobil-man Vloženo před 11 hodinami Sdílet Vloženo před 11 hodinami Zajíždím auta od nuly do cca 25 tis. km už pátý rok a ten litr na prvních 10 tis. km je v normě (tdi i tsi). Poté by se to mělo snížit, ale zrovna u těchto TDI to také může zůstat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo před 10 hodinami Sdílet Vloženo před 10 hodinami Silnější 2.0 TDI mají problémy se zvýšenou spotřebou oleje už delší dobu. U předchozí verze, 147 kW, to je už dobře známá věc. Věděl to i koncern, původně se očekávalo, že s tím s novou generací (142 kW) výrobce něco udělá. Jenže se zjistilo, když už teď tyhle nové motory jezdí, že s tím výrobce po technické stránce neudělal vůbec nic. V praxi to znamená, že je to o štěstí. Buď máte v autě motor s dobrým, nebo špatným souběhem výrobních tolerancí jednotlivých dílů motoru a podle toho je spotřeba oleje malá (nepostřehnutelná), nebo vysoká, byť stále pod limitem pro uznání reklamace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.