octavia_66_tdi Vloženo 16. Prosince Sdílet Vloženo 16. Prosince (editace) Kluci chtel bych koupit uplne novou F4 1.0 tsi 70kw. Byl jsem zkusit 2023, najeto 23000 a nedalo se s ni ve meste jezdit. Kazde rozjeti a ubrani plynu, pripadne pri prerazeni jsem si pripadal jak zacatecnik. Auto se zhoupne, skubne, jak kdyz neumim poustet spojku !!! Mel jsem F3 tsi 81kw a tam to bylo vetsinou jen, kdyz byl motor studeny. Potreboval bych se dozvedet postrehy, jak to mate vy. Zajimaji me nejvic roky vyroby 2024, zanovni auta. Neni tady v okoli predvadecka, jen dsg. Diky Editováno: 16. Prosince, autor: octavia_66_tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yuris62 Vloženo 16. Prosince Sdílet Vloženo 16. Prosince Mám Fabii 4, 81kW a ty rozjezdy to je děs. Když se rozjíždím na 3000 ot, tak to ještě jde, ale do 2000 to skáče jak kobyla. Po parkovišti, když to nepotřebuji hnát, tak se rozjíždím, jak začátečník v autoškole. Dá se to ještě zachránit tak, že při rozjezdu na 1.st nepustím úplně spojku a dám tam hned dvojku, pak to necuká. Začne to cukat až když se na jedničku úplně pustí spojka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo Úterý v 05:09 Autor Sdílet Vloženo Úterý v 05:09 Takové nějaké mám vjemy z modelu 2023 👎. Jaký máš rok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yuris62 Vloženo Úterý v 11:42 Sdílet Vloženo Úterý v 11:42 Taky 2023 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo Úterý v 16:39 Sdílet Vloženo Úterý v 16:39 To dělá i při zahřátém motoru? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yuris62 Vloženo Čtvrtek v 20:16 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 20:16 Při zahřátém motoru to cuká míň a někdy to ani necuká, ale to je možná tím, že se někdy rozjíždím na vyšší otáčky (nad 2000), třeba na zelenou. Přesedlal jsem z mé předchozí F3 (rv 2015) a ani po půl roce si na ty rozjezdy nemůžu zvyknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo Pátek v 05:42 Autor Sdílet Vloženo Pátek v 05:42 Já projížděl v barazu 2023 TSI 70kw a byl to otřes. Motor byl zahřátý. Z jedničky na dvojku auto tak kucklo, že to cítí každý pasažér. Po potvrzení více lidí je rok 2023 propadák, je možné, že ale existuje nějaká svolávací akce na přehrání soft. Musím se svézt v 2024 jestli na nějakou narazím, jak na tom bude. Takové auto si rozhodně nekoupím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yuris62 Vloženo Pátek v 19:07 Sdílet Vloženo Pátek v 19:07 Tak mně to cuká až když pustím spojku na jedničku. Jak zařadím dvojku, tak jsem si nevšiml, že by to cukalo. Prostě se rozjíždím, pomalu pouštím spojku a až ji pustím, tak to dvakrát cukne. A jenom při rozjezdu do 2000 ot. A dělalo to v létě i teď v zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo Pátek v 19:19 Autor Sdílet Vloženo Pátek v 19:19 Je to možné, zřejmě to je při tom když uberu plyn a chystám se přeřadit. Dnes jsem jezdil s předváděcí 85kw 2024 a ta byla naprosto v pohodě. Snad se mi dostane pod ruku ještě 2024 70kw abych mohl vyzkoušet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo Sobota v 13:16 Sdílet Vloženo Sobota v 13:16 Mně dělá něco podobného SCALA 81kW, rozjedu se třeba na volnoběh nebo s mírně přidaným plynem, pustím spojku a auto normálně jede, jakmile přidám plyn tak auto jednou cukne mezi otáčkami 1500 - 2000 (jakoby na chvíli ztratilo výkon) a pak už jede normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo Sobota v 13:47 Sdílet Vloženo Sobota v 13:47 Vyjezdit 2 plné nádrže premium paliva (OMV Maxxmotion, N98 EO, VIF a podobně) a pak šupem do servisu. Tam jim to hezky zadokumentované na videích s VIN ukázat. Oni budou hluší, slepí, ale po 3 urgencích to budou muset začít řešit. Pokud je auto v záruce, klidně ať půlku auta vymění - svíčky, motor, rozvody, hlava, zapalování, spojka, převodovka, silentbloky... garážník by to měl poznat lépe a snadněji, diagnostika a zkušební jízda nutná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo Sobota v 14:33 Sdílet Vloženo Sobota v 14:33 To je dobrá rada, protože tohle vše vyjmenované, když ti vymění, tak pak je to auto následně neprodejné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo Sobota v 14:39 Autor Sdílet Vloženo Sobota v 14:39 V AAA rikali, ze to delaji i Kamikadze a Scaly. Je to napric koncernem. Verim, ze to musi mit reseni, tech keplů co to dělají je jak vidno mnoho. Nejedna se o vymenu silenbloku, svicek a ostatnich chujovin okolo, ale ciste na ovladani skrtici klapky-vstrikovani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.