Přejít na obsah

Klimatizace dodělání/předělání


veisen

Doporučené příspěvky

Mohl bych poprosit nekoho hodneho a ochotneho kdo ma Climatronic v O1 faceliftu uz od vyroby, aby se podival (at uz pres VAG nebo v diagnostickem rezimu Climatronicu) jestli mu Climatronic zobrazuje hodnotu teploty chladici kapaliny?

VAG zobrazuje tuto hodnotu ve skupine 10, pole 4, v diagnostickem rezimu Climatronicu by to snad melo byt na pozici 51 jestli se nepletu.

Proc o to zadam - me zobrazeni hodnoty teploty chladici kapaliny na Climatronu predelanem z manualu nefunguje, mam tam stale hodnotu -99 stupnu. A marne si lamu hlavu nad tim jestli je to dobre nebo ne, protoze v dilenske prirucce jsou u skupiny 10 napsany dve poznamky, jedna 'Plati pro vozidla od MR2001' a druha 'Hodnoty v soucasne dobe nebrat v uvahu'. Takze podle DP by to takto melo snad byt v poradku, ale to opravdu RJ Climatronu nepotrebuje aktualni hodnotu teploty chladici kapaliny znat?

post-2080-1198017420_thumb.jpg

Editováno: , autor: tucnak01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tohle by mě taky zajímalo, Proč ? jestliže je auto studený a já mám nastavenou teplotu třeba 22 stupnů climatronik nebude vědět že je motor studenej a začne na mě foukat vzduch ice s klapkou přez výmeník ale i tak studenej. Přitom by měl počkat až bude motor zahřátej a pak postupně začít topit. Nebo se pletu ? a takhle když nemá informaci o teplotě vody ve výměníku tak jak to odhadne ? Vždyt čidlem před to nepozná a čidlem za ? no nevím no

A poprosím, vyfotil by jsi mi prosím stránku Vagu kde je nastavení (autodetekce poloh motorků ?) a není vněm někde nějaká položka kde se přepíná meži režimem podsvětlení (svítí /nesvítí) nebo plynulá regulace ? díky

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tohle by mě taky zajímalo, Proč ? jestliže je auto studený a já mám nastavenou teplotu třeba 22 stupnů climatronik nebude vědět že je motor studenej a začne na mě foukat vzduch ice s klapkou přez výmeník ale i tak studenej. Přitom by měl počkat až bude motor zahřátej a pak postupně začít topit. Nebo se pletu ? a takhle když nemá informaci o teplotě vody ve výměníku tak jak to odhadne ? Vždyt čidlem před to nepozná a čidlem za ? no nevím no

A poprosím, vyfotil by jsi mi prosím stránku Vagu kde je nastavení (autodetekce poloh motorků ?) a není vněm někde nějaká položka kde se přepíná meži režimem podsvětlení (svítí /nesvítí) nebo plynulá regulace ? díky

Tom

A me Climatronic presne takto funguje... samozrejme jen v rezimu AUTO nebo ECON, v manualu ne - pokud na Climatronic nesaham, vyjedu, auto je studene, tak vetrak skoro nefouka (jeden az dve carecky na displeji), jak se chladici kapalina trosku zahreje tak zacne foukat daleko vic (pet nebo sest carecek na displeji) a jak se auto vyhreje tak foukani zeslabi (dve az tri carecky na displeji). Ale jak to Climatronic dela a vi kdyz tam zkratka hodnotu teploty chladici kapaliny nikde neprectu fakt nechapu.

Dva obrazky zakladiho nastaveni (04 Basic Settings) VAGem mas tady v tomto prispevku, nic co se tyka podsvetleni tam neni. Jinak hodnotu intenzity podsviceni displeje si muzes precist VAGem ve skupine 11, pole 1, je to v % od 0 do 100 podle toho jak je nastaven potenciometr podsviceni E20.

post-2080-1198140305_thumb.jpg

post-2080-1198140311_thumb.jpg

Editováno: , autor: tucnak01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ty máš teda taky dodělávanej climatronik z mechanický klimy (předpokládám) Já se popravdě v tom vagu moc nevyznám není ktomu někde nějaký návod abych vědel co která hodnota je ? čekal jsme něco jako že nad to najeu myší a třeba se objeví okýnko neco ve stylu napětí baterie, nebo otáčky motoru, nebo teplota na a na, ale takhle mám jen haldu čísel a k ní další haldu čícel, ale je možné že mám třeba nějakou starou verzi programu, navíc se mi třeba ůbec nepipojil na abs

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ty máš teda taky dodělávanej climatronik z mechanický klimy (předpokládám) Já se popravdě v tom vagu moc nevyznám není ktomu někde nějaký návod abych vědel co která hodnota je ? čekal jsme něco jako že nad to najeu myší a třeba se objeví okýnko neco ve stylu napětí baterie, nebo otáčky motoru, nebo teplota na a na, ale takhle mám jen haldu čísel a k ní další haldu čícel, ale je možné že mám třeba nějakou starou verzi programu, navíc se mi třeba ůbec nepipojil na abs

Mam dodelavany climatron z manualu, viz par prispevku zpatky. Vse mas v dilenske prirucce, tam je celkem podrobny popis co je ktera hodnota. I kdyz ne vzdy uplne jasny, viz muj dotaz ohledne teploty chladici teploty pad prispevku zpatky na ktery zatim nikdo neodpovedel ;)

Editováno: , autor: tucnak01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj no já v tý příručce, co se týče nastavení nic nemám, je tam kde je jaká klapka co dlá, pak schéma ale o diagnostice nastavení těch motorů atd tam nerní nic. en malá hláška Po zapojení je nutno nastavit motory v položce 4 tod vše. Jaký používáš kabel s jakým chipem ? já mám si9243+max232

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj no já v tý příručce, co se týče nastavení nic nemám, je tam kde je jaká klapka co dlá, pak schéma ale o diagnostice nastavení těch motorů atd tam nerní nic. en malá hláška Po zapojení je nutno nastavit motory v položce 4 tod vše. Jaký používáš kabel s jakým chipem ? já mám si9243+max232

Mas asi spatnou prirucku, dovolil bych si tipnout ze nemas dilenskou prirucku, ale takovou tu ucebni pomucku pro servisy.

Kabel mam vlastni vyroby, ten uplne nejjednodussi s optocleny, na seriovy port.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I to je možné, na první stránce je takovej budulínek a má to asi 20 stran. Nemohl by jsi mi prosím tu tvojí někde nasdílet nebo poslat ? dj.tom@seznam.cz popřípadě použít něco jako www.uschovna.cz či tak byl bych moc vděčný. No a to samí scháním k palubnímu počítači bebe

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I to je možné, na první stránce je takovej budulínek a má to asi 20 stran. Nemohl by jsi mi prosím tu tvojí někde nasdílet nebo poslat ? dj.tom@seznam.cz popřípadě použít něco jako www.uschovna.cz či tak byl bych moc vděčný. No a to samí scháním k palubnímu počítači bebe

Nechceš třeba zkusit kouknout na příspěvky kolegy Mefista do Instalačních manuálů?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak Tučnáku díky moc z poslání i za vyfocení wagu, nějak se mi sním nedaří spojit ale asi to bude dementním převodníkem RS232/USB

Nemáš taky něco k tomu palubnímu počítači ? (myslím základní, nechci to předělávat na maxidot, chtěj za ty díly šílený peníze a taky nechci aby při prodeji auta mi pak někdo říkal že je to nějaká složená bouračka z více dílů či tak. Takže chci jen ten standardní počítač, s tím že mám diesel, páčku už z vrakáče mám (nejdřív to chci zkusit na stole tak jsme jí ještě nezamontoval) spíš se děsím toho že tam nepůjde přenastavit údaj o velikosti kol už takhle se mi rozchází rychloměr, je to o málo ale i tak mě to... (holt větší kolečka...)

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Tučnáku díky moc z poslání i za vyfocení wagu, nějak se mi sním nedaří spojit ale asi to bude dementním převodníkem RS232/USB

Nemáš taky něco k tomu palubnímu počítači ? (myslím základní, nechci to předělávat na maxidot, chtěj za ty díly šílený peníze a taky nechci aby při prodeji auta mi pak někdo říkal že je to nějaká složená bouračka z více dílů či tak. Takže chci jen ten standardní počítač, s tím že mám diesel, páčku už z vrakáče mám (nejdřív to chci zkusit na stole tak jsme jí ještě nezamontoval) spíš se děsím toho že tam nepůjde přenastavit údaj o velikosti kol už takhle se mi rozchází rychloměr, je to o málo ale i tak mě to... (holt větší kolečka...)

Tom

Stáhni si schémata. Jedná se o čidlo venkovní teploty a trochu drátů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
pokud máš tu možnost, sežeň to z auta, které bylo na střechu nebo na zadek a ještě lepší je si to z něj vyndat sám, máš pak všechny šroubky a příchytky

Zial tuto moznost momentalne nemam, tak sa musim spolahnut na to, ze to je Ok a skontrolovat ju len vizualne (a dohodnut sa co s tym, ked sa prejavi zavada...).

Z CR to viezt na SK je dost drahe, inak by som ju zhanal tu na fore. Takto budem hladat na inzeraty asi na autobazar.eu

Predpokladam, ze najlepsie bude si potom kupit nove tesnenia, predsa len, kto ma verit tym uz pouzitym...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zial tuto moznost momentalne nemam, tak sa musim spolahnut na to, ze to je Ok a skontrolovat ju len vizualne (a dohodnut sa co s tym, ked sa prejavi zavada...).

Z CR to viezt na SK je dost drahe, inak by som ju zhanal tu na fore. Takto budem hladat na inzeraty asi na autobazar.eu

Predpokladam, ze najlepsie bude si potom kupit nove tesnenia, predsa len, kto ma verit tym uz pouzitym...

těsnění musíš dát nové stejně,já za drobnosti zaplatil ve škodě1500,to se nahromáždí,sem tam držaček,kladečka atd.nějaké věci kup nové,nedavno jsem tady viděl chladič klim s kond za super cenu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

těsnění musíš dát nové stejně,já za drobnosti zaplatil ve škodě1500,to se nahromáždí,sem tam držaček,kladečka atd.nějaké věci kup nové,nedavno jsem tady viděl chladič klim s kond za super cenu

přesně těsnění doporučuji nové, chladič je už prodanej do dobrých rukou kamaráda :p

na vrakáčích chtěj za hadice na klimu i 1000,-/ks, což je docela síla :feve: , ale dá se sehnat i za 600,- včetně čidla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zial tuto moznost momentalne nemam, tak sa musim spolahnut na to, ze to je Ok a skontrolovat ju len vizualne (a dohodnut sa co s tym, ked sa prejavi zavada...).

Z CR to viezt na SK je dost drahe, inak by som ju zhanal tu na fore. Takto budem hladat na inzeraty asi na autobazar.eu

Predpokladam, ze najlepsie bude si potom kupit nove tesnenia, predsa len, kto ma verit tym uz pouzitym...

Urcite dat nove. Jinak je dobre podivat se i nekde v pneuservisech kde delaji take klimy, ty tesneni tam mivaji. Za uplne jinou cenu nez ve Skodovce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Urcite dat nove. Jinak je dobre podivat se i nekde v pneuservisech kde delaji take klimy, ty tesneni tam mivaji. Za uplne jinou cenu nez ve Skodovce

Tak zrovna za ty těsnění to není zase tak horký... cca 20,- /ks alespoň mě to tak naúčtovali. Je fakte, že ty jsi to měl za leší cenu že ;););)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Diavie je mi líto, ale musíš vyměnit úplně všechno, defakto dát celou klimu jinou :( pokud chceš Climatron

Nebo aby mohl zůstat alespoň chladič a kompresor, tak musíš sehnat někoho, kdo ti udělá redukci mezi závitovejma spojema Diavie a přírubama Octavie, dobrej soustružník by to z kusu hliníku měl zvládnout, jde o to, jestli se takovej bastl vyplatí,a le jde vše.

Prečo je nutné u Diavie vymeniť úplne všetko? Mám tiež Diaviu a v lete to chcem prerobiť na climatronic. V tej redukcii nevidím problém, ale ja to asi budem riešiť rozobraním telesa kúrenia a výmenou výparníka originál za môj z Diavie takže odpadne vyrábanie redukcie. A čo sa týka elektriky tak riadiaca jednotka climatroniku je s jednotkou dochladzovania prepojená dvoma drôtmi kde jeden z nich 14a/8 riadi zapínanie el.mag. spojky kompresora a druhý 14a/12 to som ešte nezistil akú má funkciu. Takže podľa mňa nie je nutné meniť všetko, celá klíma može ostať len to správne prepojiť s riadiacou jednotkou climatroniku to jest svorky 14A/8 a 14A/12. Možno sa mýlim a preto chcem poznať Váš názor prečo je podľa Vás nutné meniť všetko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...