janekvanek Vloženo Čtvrtek v 19:49 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 19:49 Ahoj, omlouvám se že na toto téma zakládám vlákno, ale i po probroušení všech témat jsem nezmoudřel, prosím tedy všechny, nebo alespoň část "pročsitonenajdešů", aby se neozývali, nebo alespoň poradili. Nájezd 270k, motor šlape jak má jen houpe volnoběh (ale ještě jakžtakž v mezích normálu), olej měním pravidelně i s filtrem. Začaly se mi ozývat hydroštely. Olejové cesty jsem tedy propláchl čističem, olej vypustil, vyměnil I filtr a s ohledem na nájezd jsem vyměnil 10w40 za 15w40, problém s hydroštely, které se ozývaly až po pořádném prohřátí kdy olej zřídne - ustaly. Dodneška. Po pár set km od výměny se ozvaly znovu, ale už nebyly tak výrazně slyšet, předtím to bylo jako Semafor pro chodce. Nicméně se rozblikala červeně kontrolka mazání. Vzhledem ke zvuku hydroštelů považuji pravděpodobnost vady čidla za nízkou, ačkoliv si hraji s teoriemi: 1)Čistič (rozumněj rozpuštěný bordel který se nevypláchl ven) zanesl čidlo - vadné čtení 2) čistič zanesl koš - ztráta tlaku 3) zanesený přetlakovy ventil kterej nedej bůh zůstal v mírně otevřené poloze 4) olejové čerpadlo žilo s bordelem a po jeho úklidu nepracuje správně. Takový ten případ kdy nánosy nečistot bojují proti vůlím atd.. 5) kolem čidla olej trochu vzlíná, ale to by snad neměl být takový tlakový úpadek. Nějaké nápady co z toho by to mohlo být? Není problém se startem, chod je hladký jak máslo, zvuk normální, akorát při prvním zapípání byla cítit lehká spálenina. Obecně tahle výměna oleje autu pocitově velmi prospěla, chod se krásně zklidnil. Hladina je samozřejmě v pořádku. Nemám kde teď sundat vanu aby mě zatuhlo lepidlo, je kolem nuly. Děkuju Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo Čtvrtek v 19:54 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 19:54 Pomoc je snadná - respektovat pravidla fóra. Téma s názvem "Kontrolka mazání" je zde vyvěšeno. Víc není třeba dodávat. LOCK. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky