Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím všechny,

řeším problém s Fabii 1.4 MPI, motor AUA.
Auto z ničeho nic za jízdy chcíplo a už nenastartovalo.

Z diagnostiky (VCDS/Delphi) hlásí chyby:

P0322 – Snímač otáček klikové hřídele – žádný signál

P0402 – Nadměrný průtok EGR

P0407 – Nízký signál EGR snímače

Zaměřil jsem se na snímač klikové hřídele (G28).
Původní snímač byl vadný (motor se nechytil, žádný signál), tak jsem koupil nový od značky BREMI.

Po montáži:

Napájení je v pořádku – PIN 1 i PIN 2 mají cca 4.95 V

Kostra (PIN 3) – odpor vůči bloku motoru je 0.1 Ω (v pořádku)

Měřil jsem signál mezi PIN 2 a PIN 3 při startování → jen 2,44–2,46 V

Světlá výška čidla je správná, správně zasunuto

Svíčky hází jiskru, palivo stříká – přesto motor nechytne
Chyby ohledně EGR ventilu přikláním k těm pokusům o nastartování.

Zkoušel jsem zpět namontovat původní snímač vykazuje stejné hodnoty jako ten nový.

⚠️ Mám podezření na vadný nový  snímač má slabý signál, řídicí jednotka ho pravděpodobně nebere jako platný.
Vizuálně má snímač pár drobných škrábanců od montáže, ale čtecí plocha není poškozená.

 

Když odpojíme vstřikovače, nalijí trochu benzínu do klapky tak tom chytne.

 

Otázky:

1. Má někdo podobnou zkušenost s BREMI snímačem u Fabie / VW motorů?

2. Jaké napětí mezi PIN 2 a 3 by měl generovat správně fungující snímač při startování? (Hall princip)

3. Doporučujete raději Bosch nebo Hella jako náhradu?

Díky za každý názor nebo potvrzení z praxe.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...