Migel249 Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Tak jest.. Tady už to turbo zase brzdí ALka, dát větší trysky, tak by se mělo dát tak 230hp.. to jsem zase četl na briskskoda.net .. Proto mi ňák neladi, že na VB 250hp... Ještě ale najít někoho, kdo udělá hybrid, co něco vydrží.. většinou nemají velkou životnost . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Tak hybridy od pana Pecháčka z turbosportu, kamarád to má dvou autech (Felicia TD a VW GIV) už něco přes dva roky a je maximálně spokojenej, a že to honí, ale kolik na tom má to z hlavy netuším..Tak ty Alka vydrží relativně hodně, ale 250hp je jednou tolik co serie, a to ALka nedaj si myslím už, a i VB, to je serie 110kw, upravou tak na 150kw a to bude strop. Nejsem v tom nějak zaběhnutej, ale za poslední měsíc jsem to hodně načetl, nazkoumal a vypsal si z toho fakt hodně věcí.. proto jsem psal i o 1749VC, to někdo dává třeba na 210hp a je to prý akorát, to VK je na vyšší výkony už, to prej letos bude hodně v módě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 ALka dají tak 220hp, pak už se musí měnit špičky.. Vím, že hybridy od turbosportu jsou vyhlášený, ale myslím, že má nový turbo nemá nic. Jo, letos,co koukam, tak každej dává 1756VK, nebo rovnou extrém 2260VK Na to VC se tě chci zeptat, to tam padne plug&play, nebo se musí dělat úpravy? Kdybys měl nějakej odkaz, klidně ho nahoď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 (editace) Tak co vim tak trysky maj meneny oba jak fabka tak ibiza Editováno: 14. Březen 2014, autor: kortyzon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Tady jde o to, že ani VB asi nedokáže využít potenciál AL vstřiků.. Ale nejsem odborník, ani s tim nemám zkušenost, tak se o tom nebudu hádat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 No to 1749VC má prý v serii 2500mbar.. a většinou jsou z Passatu 2.0TDI atd... Jinak se musí upravit, myslím že nesedí ani svody a upravuje se vstup do turba jestli se nepletu, je s tím dost práce, ale občas se na netu objeví už upravené.. viz tady je upravené na ASZ Ale stejně každej než aby se drbal s tímhle použije VK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Tak VC bude asi víc, než VK, takže budou možná levnější.. Třeba André rozjede nějaký kity, jako to dělá s VK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Tak hlavně VK má lepší potenciál, má vyšší výkon, zase VC je tak na těch 200hp na udržení s rezervou, já Andremu nabízel mýho garretta z 74kw, tak se jen pousmál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Nic proti, ale kdo by to chtěl pokud někomu to turbo odejde, tak už kouká aspoň po VA, kterých je hromada a za pár peněz.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Tak jako myslel jsem to dobře, nechám ho pak u něho vyčistit, a mám domluvený VA do obalu na 74kw, takže plug/play Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Chybu neuděláš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 To já vím že ne, jen nejsou na to peníze, a tak jezdím dál a kurvím si turbo z vesela dál co nadělám..Ale stejně víc jak VB bych si do 74kw fabky nedal, nemá to cenu, to VB jen tak na rezervu, vstřiky budou na hraně takže tak 150hp by bylo ideální, stejně víc osobně nevyužiju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Libore to vc ma 2,5 baru ale musis odecist atmosferickej tlak Takze tlaci 1,5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
20niceboy20 Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Precital som co ste tu popisali Rozhodol som sa ze idem do toho Este raz napisem,teraz mam vykon 166hp 380nm s chipom Chcel by som sa dostat tak do 200koni,lepsie povedane,tak aby seriove vstreky stacili a nemnusel davat druhe Napiste mi ake teda turbo tam mam dat?ktory typ a najlepsie by bolo keby netrebalo nic upravovat,len vymenit za to KKK Dokopy by som dal FMIC,turbo,to sanie z cupry a nakoniec asi opat chip A ked sa da,aby to nebolo na hrane vsetkeho,cize nech tie suciastky maju aj rezervu:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Libore to vc ma 2,5 baru ale musis odecist atmosferickej tlak Takze tlaci 1,5 Jasně, to jsem bral že si každej zvládne odečíst To moje má v serii cca 1.0 Precital som co ste tu popisali Rozhodol som sa ze idem do toho Este raz napisem,teraz mam vykon 166hp 380nm s chipom Chcel by som sa dostat tak do 200koni,lepsie povedane,tak aby seriove vstreky stacili a nemnusel davat druhe Napiste mi ake teda turbo tam mam dat?ktory typ a najlepsie by bolo keby netrebalo nic upravovat,len vymenit za to KKK Dokopy by som dal FMIC,turbo,to sanie z cupry a nakoniec asi opat chip A ked sa da,aby to nebolo na hrane vsetkeho,cize nech tie suciastky maju aj rezervu:D Věřím že nejlepší by bylo kus za kus, ale takové není, buď si najdeš někoho kdo to umí poskládat kvalitně z nových dílů a přizpůsobí to na ASZ nebo hold budeš muset předělat vedení... Myslím si že kdybych to bral tak jak ty, tak přeobložit spojku, FMIC je dobrej, Vstřiky unesou těch 200hp a to turbo vem asi to VB, pokud bude nový a budeš se k němu chovat hezky tak to auto přežije. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Tak promin chtel sem to jen doplnit jinak 1.4 tlaci 1,09 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 že by 1.4 tlačila víc? To jsem ani nevěděl, ale tak tam je to tím že je to jiný system toho turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Axr tlaci plus minus stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 až se někdy dostane financema na chip, jsem zvědavej na hodnoty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
20niceboy20 Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 (editace) kebyze zoberiem ten garret GT1749VB,tak najlepsie by bolo kupit uz prerobene,ale to by nebolo nove Nemam nikoho kto by mi to vedel prerobit Aj ked na tej stranke nepisu nic o uprave ked to das na ASZ Zvedavy na moje hodnoty? Editováno: 14. Březen 2014, autor: 20niceboy20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 No nevím jak to má ASZ jinak oproti ARL z čeho je, já vycházím z mýho, a tam se to musí upravit No na tvoje taky, ale na moje co z toho vyleze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Na ASZ je VB turbo plug&play, takže ho jen vymenis kus za kus. Obvzlášť, když budeš dělat FMIC, tak se dostaneš přibližně na 200koní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
20niceboy20 Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Super,toto som chcel pocut velmi pozitivna sprava:Dkonecne,heh cize VB,FMIC a znova chip a bum 200ps,pecka A mam spravit aj to sanie z tej cupry? ci sa to fakt oplati,kone to asi neprida,len privod vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 15. Březen 2014 Sdílet Vloženo 15. Březen 2014 Jen nemusíš mít 200koní, záleží na stavu turba a motoru.. Můžeš tam mít třeba "jen" 190koní bez kouře, tak abys nebyl zklamanej. Já to sani taky plánuju, jen si ho vyrobím sám, protoze takový prachy za to opravdu dávat nebudu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 15. Březen 2014 Sdílet Vloženo 15. Březen 2014 Přesně tak, záleží na stavu motoru ať už turba, vstriky a tak. Výroba sani je lepší než kupovat za tak velký peníze. A myslí na další důležitou věc, co jede musí taky brzdit :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.