Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Stale sa tu porovnava vykon 1.8 s 1.8T tak prosim vas skuste porovnat 1.8 s 1.6.

hlavne by som bol zvedavy na ten krutiaci moment nm. kedze stale sa tu pise ze 1.8 ho ma nic moc hm???tak kolko ho ma 1.6????

Vloženo (editace)

Myslím, že víc než číslo ukáže průběh momentu...

PS: a na kecy jak je 1.8 AGN špatná se vykašli, to jsou nepodložené pověry ještě z dob Boženy Němcové... :p

post-26-1170516126.gif

Editováno: , autor: Pike
Návštěvník
Vloženo

Ten graf je asi pocitac. simulace - nemuzu si jinak pomoci - na stolici by ukazal uplne jiny graf a vlastne jedna se asi u kazdeho dobreho zajeteho moturku o par koniku vice nez je udavano :unsure:

Návštěvník
Vloženo
>Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru

Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! :disgust:

Host MichalF
Vloženo
no ten graf je zaujimavy. to turbo je super

:palec2: To kazdopadne pane !!! ;)

Vloženo
>Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru

Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! :disgust:

Zkusím něco pisnout k tematu, s tim že rozdíl neni poznat až tak zcela nesouhlasím. Máme doma obě motorizace jak 1,6 75KW tak 1,8 20V 92kw a s oběma najezdim slušnou porci km. 100koňku máme něco přes rok, jejím hlavním plusem z mého pohledu je jízda po městě, jezdí se mě s ní daleko lépe po centru než s 1,8 Jednak lehčí motor je znát na manevrování,celkově i zpřevodovaní auta se zdá být mrštnější v tomto provozu.Co mě vadí jsou rozjezdy,1.8 daleko kultivovanější chod. Co se týče provozu mimo město na dalnici plně postačuje drží si 150 bezproblému s optimální spotřebou kolem 7,4 kdy s 1,8 jsem asi na 7,9-8,3. Kde je rozdíl opravdu poznat je klasický připad okreska a předjíždění. 1,6tka + nějaký zavazadla si chce opravdu rozmyslet zda se to dá stihnout,tady je hodně poznat ztráta dechu oproti výkonově silnější 1,8 kdy tzv šlápnu-jedu.O rozdílu jízdy se zapnutou klimatizaci ani nemluvím. Spotřeba real 1,8vs1,6 o cca 0,8-1,5l větší.

Např jsem měl možnost jezdit s Focusem 1,8 výkon ca 66kw a on taky jezdil za 8-9litru :o Takže toť můj pohled uživatele :D :D :D

Vloženo
>Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru

Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! :disgust:

Tak s tím nemůžu souhlasit! Já mám AGN 92 kw, když začnu vytáčet otcovu 1.6 74 kw tak je to měkký a rozdíl je znatelný! A to mám na rozdíl od něj ještě 17" kola. Ale ta spotřeba je u 1.8 větší, to je fakt...

Návštěvník
Vloženo (editace)
no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide.

ale za to v meste mi to zere aj 10l hm

kamarad si poridil 1.8 a bumba mu to taky kolem 9 / 10 L tak si poridil plyn do auta - jenze jezdi do prace tak asi 4 km a nez se mu to ohreje na 40C - je nastaveno aby se to seplo na plyn pri techto stupnich - tak jezdi vlastne do prace porad na benzin. Lec mel si koupit uspornejsi auto :)

Ale tech 1.8 je fura v bazaru a vetsina jich je SLX - s klimou tak proc nekoupit za krasne penizky lol

Editováno: , autor: Návštěvník
Vloženo
no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide.

ale za to v meste mi to zere aj 10l hm

kamarad si poridil 1.8 a bumba mu to taky kolem 9 / 10 L tak si poridil plyn do auta - jenze jezdi do prace tak asi 4 km a nez se mu to ohreje na 40C - je nastaveno aby se to seplo na plyn pri techto stupnich - tak jezdi vlastne do prace porad na benzin. Lec mel si koupit uspornejsi auto :)

Ale tech 1.8 je fura v bazaru a vetsina jich je SLX - s klimou tak proc nekoupit za krasne penizky lol

odkaz kamaratovi nech si pořidi bicykel :D

Vloženo
>Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru

Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! :disgust:

Tak s tím nesouhlasím - 25 koníků navíc musí být znát . Je škoda , že 1.8 92kW táhne hůř od spoda , ale ve 3000ot/min se motor "pobudí" a pak se dějí věci -) :D

Návštěvník
Vloženo
no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide.

ale za to v meste mi to zere aj 10l hm

kamarad si poridil 1.8 a bumba mu to taky kolem 9 / 10 L tak si poridil plyn do auta - jenze jezdi do prace tak asi 4 km a nez se mu to ohreje na 40C - je nastaveno aby se to seplo na plyn pri techto stupnich - tak jezdi vlastne do prace porad na benzin. Lec mel si koupit uspornejsi auto :)

Ale tech 1.8 je fura v bazaru a vetsina jich je SLX - s klimou tak proc nekoupit za krasne penizky lol

odkaz kamaratovi nech si pořidi bicykel :D

Ale no jo, kolo ma doma ale znas to. Jinak teda jezdi casto do HK na nakupy aby aspon ten plyn obcas vyprazdnil kdyz kupuje furt zase benzin :)

Vloženo
no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide.

ale za to v meste mi to zere aj 10l hm

kamarad si poridil 1.8 a bumba mu to taky kolem 9 / 10 L tak si poridil plyn do auta - jenze jezdi do prace tak asi 4 km a nez se mu to ohreje na 40C - je nastaveno aby se to seplo na plyn pri techto stupnich - tak jezdi vlastne do prace porad na benzin. Lec mel si koupit uspornejsi auto :)

Ale tech 1.8 je fura v bazaru a vetsina jich je SLX - s klimou tak proc nekoupit za krasne penizky lol

odkaz kamaratovi nech si pořidi bicykel :D

Ale no jo, kolo ma doma ale znas to. Jinak teda jezdi casto do HK na nakupy aby aspon ten plyn obcas vyprazdnil kdyz kupuje furt zase benzin :)

to je uzasne ako si ludia vedia poradit aby vyuzili aj uplnu zbytocnos... :D

:palec2:

Vloženo
>Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru

Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! :disgust:

Tak s tím nesouhlasím - 25 koníků navíc musí být znát . Je škoda , že 1.8 92kW táhne hůř od spoda , ale ve 3000ot/min se motor "pobudí" a pak se dějí věci -) :D

Přesně tak a pořád všichni melou jen o turbu a to nemá ani proměnné časování ventilů ani změnu délky sání prostě totální o.j.e.b.á.w.k.a :p:p:p

Návštěvník
Vloženo

Ale o tom to neni. Znam kluky co maji na 1.6 kompresor - a lita jim to jako prase.

Turbo bych daval automaticky i na benzin motor

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...