Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj kluci, tak uz jsem konecnel zacal jezdit na komplet novych brzdach predek zadek vse je na derovynanych Zimmermanech a desky Ferodo Premier. ma to najeto cca 400 km ale porad to neni jaksi sedle...

A vcera jsem se jel projet a udelal se me po jizde takovy barevny pruh, nevite co to je, jestli to je normalni nebo to jeste neni poradne sedle a brzdi to jen casti desky a to co je jako do zlatova je jedina poradna cast co brzdi?

Nejak si nevim rady... P.s. je to jen na jednom kole, leve predni...

foto zde, horsi kvalita, je to z telefonu......

post-7-1172481169_thumb.jpg

Vloženo

Jeste je teda problem v tom, ze to brzdi tak od pulky proslapnuti brzdy. Sice jsem byl primo ve skodovce, kde to jeste podruhe odvzdusnovali i se spojkou, aby tam nic nebylo, ale asi jeste neco nekde je, jinak si to nedokazu vysvetlit....

Vloženo

A jak mas pedal, zabira ti to nahore???? Ja jsem prvnich 400 taky jak na maslicko slapal, ted to obcas zkousim trosku vic, ale s tim jak zabira ten pedal, tak na to porad slapu dost jemne.....

Vloženo

tak to mame oba stejne... je to na prd... jak jsi zvyklej, tak cekas ze neco a ono nic... zkusim to o vikendu jeste jendou prevzdusnit.. snad uz to bude dobre, ale ten pruh nevim... ale mysli, ze uz tam jednou byl, ale zase zmiznul....

Vloženo

A je to zbarvené do hloubky....?Nejde to náhodou třeba umýt tech.benzínem nebo ředidlem....??Já jestli to není jen zbarvení třeba od nějakého bordelu nebo tak...?pokud by ti to brzdilo jen v téhle části,kde je ten pruh tak

1)auto by muselo hodně táhnout k jedné straně při brždění

2)určitě by zbývající plocha kotouče byla orezlá nebo by tam bylo vidět že je méně ojetá(lesklá)

Co sundat desky a mrknout jak vypadají...?Případně jí malinko obrousit hrubým smirklem...a pak uvidíš...

je to divný..víc mě nenapadá....

Vloženo

Já myslím, že si to sedne. Trvá docela dlouho než se destičky optimálně zabrousí a brzdí celou plochou. Ještě horší je, když se mění jen destičky a kotouče zůstanou původní. Kdysi jsem jel vyzvednout tátovu O1 ze servisu, po výměně předních destiček a první brzdění bylo dosti překvapivé. Pedál šel až skoro na podlahu a já jsem měl problémy zastavit z 30 km/h. Hned jsem to otočil, technik to jel projet a hned to dal mechanikovi, ten změřil souměrnost a že prý si to sedne. Prvních pár brzdění mi spínalo ABS na zadní nápravě, pak se to trošku zlepšilo, ale pedál se stále musel mačkat skoro až na zem. Úplně si to sedlo až tak po 2.000 km. :o

Vloženo

rkonf: tak to doufam, ze budu i tvuj pripad... rekl bych ze to ma uplne stejny prubeh...

Jinak to ze jsem mel na zadku kdysi bubny, to byl nevidel jako zavadu. Jezdilo a brzdilo to driv s kotouce.

Jinak to je foceny predek ne zadek... ono kdyz se na to tedka koukam, tak vypada ten kotouc dost maly :)

Vloženo
najmis, myslim ze to neni hloubkove...a mam pocit ze to uz na nejakem kotouci bylo, ale zase to zmizlo...

Klid, vydrž, to se spraví. Nesnaž se to hlavně nějak intenzivně probržďovat.. Chce to kilometry.

Když já jsem vyměnil kotouče a desky na obou současně nápravách tak jsme s tím měli zpočátku strach jezdit. Pedál měl dlouhý krok a brzdicí účinek no hrůza . trvalo to určitě víc něž 1000 km. Dnes super.

Vloženo

ja mam taky novy desky a kotouce na obouch napravach.a taky to skoro nebrzdi.Brzdi ta strsne tupě.A zadni kotouce jsou kazdej jinak zbrousenej zatim snad Nejsou hlavne po cele sirce desticky.Snad se to spravi

Vloženo

ja menil brzdy v sobotu ... predek, ale zadek se nepovedl, ten az priste. Prvni brzdeni uplne na prd, noha skoro az na zemi a skoro zadnej ucinek ... stacilo par km a ted to brzdi jako predtim, ostrej zacatek a dostatecnej brzdnej vykon

BREBO A TEXSTAR

Vloženo

ja si taky obcas rikam, ze je to uz lepsi, a kdyz zkusim jakoby naslapat, tak se to zlepsi... a zabira to vejs, tu chvilku nez pustim brzdu do nulove polohy...

Vloženo

Já jsem nedávno taky dával nové kotouče předky zadky - Brembo. Okamžitě zo byl rozdíl k lepšímu, ale mám strach, že když se jede např po dálnici a při nouzovým brždění když tam někdo nasere přede mě a já zo zašlápnu tak to docela asi trpí. Mluvil jsem s klukem ze servisu a říkal udělat dvakrát z např. z 200 na nulu(myslím tím rychlost) tak si můžu jít hned pro nový. Prostě se přehřejou a zkroutí se a nedej bože když na rozpálený přijde voda. je to docela takovej problém, proto raději přibržduji silněji, ale vícekrát než abych na to m stál déle.

Vloženo

ja bych to spis videl min na to slapnout a treba dele, at si to pekne sedne... zkrouceni u tech derovanych se az tak moc nedivim, jako samozrejme ze prvnich par km jsem mirne brzdil a pak chladil, protoze to fakt ohrivalo i litak...Ale to co popisujes je takova divna rada.... uplne opacna, nez co jsem cetl a slysel

Vloženo
... jeste dodam, ze jsem menil i brzdovou kapalinu

century: jj, presne tak nevim, mozna spatny prisun informaci, ale takto ze vsech stran...

brzdovku jsem taky vymenil.. kdyz jsem to uz delal....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...