Neo-M Vloženo 22. Červen 2009 Vloženo 22. Červen 2009 ja som trochu sledoval tu rucicku teploty takze siel som na aute asi 2-3km rucicka bola na nule vypol som motor, hned som zapol naspat a ruska vyskocilo na polovicu myslite ze aj ja mam problem s tym cidlom teploty ? Citovat
Bady Vloženo 23. Červen 2009 Vloženo 23. Červen 2009 (editace) Ja som pred rokom mal podobny problem, nechcel sa mi motor zohriat, ked som niekde zastal, vypol motor a znova nastartoval, hned rucicka vyskocila tak ako ma byt. Vtedy mi tiez nechcel niekedy startovat. Mal som zly termostat, stale bol otvoreny. Vymenil som ho, a rok bol pokoj. Startovalo to ok. Teraz to zacalo zasa robit, ze sem tam nenastartuje, len s tym rozdielom, ze hned ukazalo chybne cidlo. Editováno: 23. Červen 2009, autor: Bady Citovat
kamco Vloženo 1. Duben 2010 Vloženo 1. Duben 2010 Vyriešilo to problém so štartovaním? Robí mi to to isté a tak by som rád vedel, či sa to oplatí. Díky Citovat
devotee Vloženo 25. Květen 2010 Vloženo 25. Květen 2010 studeny motor mi startuje uplne v pohode, len otocim klucikom a motor ihned nabehne, ale pri teplom motore trva startovanie az podozrivo dlho, podstatne dlhsie, ako za studena. nejako sa mi to nezda, co vy na to ?? mam fabiu 1.4 mpi, 44 kw, 2002, 85 000 najazdene, pred 3 mesiacmi kupena, robi to odkedy ju mam dik moc za pomoc Citovat
marfig Vloženo 26. Květen 2010 Vloženo 26. Květen 2010 Vlastnost motoru... pokud to toci uz moc dlouho pomuze trochu pridat plyn, nemas se ceho obavat... Citovat
devotee Vloženo 26. Květen 2010 Vloženo 26. Květen 2010 Vlastnost motoru... pokud to toci uz moc dlouho pomuze trochu pridat plyn, nemas se ceho obavat... len by som nerad odpalil lambdu, lebo ze jej nerobi dobre startovanie s plynom... nemoze sa nic stat ? Citovat
marfig Vloženo 27. Květen 2010 Vloženo 27. Květen 2010 Tuto informaci nemam.. faktem je ze navod k obsluze rika startujte se spojkou a bez plynu.. na druhou stranu taky pise, ze po startu tepleho motoru je dobre pridat plyn.. Co jsem se tady docetl tak pokud je motor teply, ridici jednotka dava chudsi smes, ktera potom zpusobuje horsi start, protoze to proste s mene benzinu nechce naskocit.. Citovat
vitezslav2 Vloženo 27. Květen 2010 Vloženo 27. Květen 2010 Mě to dělá stejně.Řekl bych ,že je to normální.Kamarád má Mazdu 6 a je to stejné. Citovat
pappi Vloženo 9. leden 2011 Vloženo 9. leden 2011 zdravim mam tiez problem s 1.4MPI zacalo to tym ze zacala preblikovat kontrolka airbagu aj ked to stym asi nesuvisi, nadruhy den odstavym auto po cca 5 minutach chcem nastartovat a uz nechytilo aj ked startek toci ale nic obcas chyti tak na 1-2 sekundy ale hned chcipne neviete co by stim mohlo byt? Citovat
Malta Vloženo 10. leden 2011 Vloženo 10. leden 2011 co svazek od ŘJ, máš vyvěšený? Píše něco VAG? Citovat
pappi Vloženo 16. leden 2011 Vloženo 16. leden 2011 po pripojeni na PC sa neda dostat do riadiacej jednotky airbagov ani riadiacej jednotky palubnej dosky. a ani pri zapnutom blinkry sice blinker blika ale neukazuje kontrolka na pristrojovke ale ine kontrolky svietia normalne Citovat
Malta Vloženo 17. leden 2011 Vloženo 17. leden 2011 tak si projdi toto téma http://forum.skodahome.cz/topic/21515-kablovy-zvazok-a-problemy-s-nim-suvisiace/ jestli to nebude i tvůj problém 1 Citovat
pappi Vloženo 22. leden 2011 Vloženo 22. leden 2011 tak si projdi toto téma http://forum.skodahome.cz/topic/21515-kablovy-zvazok-a-problemy-s-nim-suvisiace/ jestli to nebude i tvůj problém Kablovy zväzok je uz v pohode ale auto stale natom istom starter toci toci a nic pri napojeni Pc sa neda dostat do Riadiacej jednotky ako keby bola zablokovana Citovat
Malta Vloženo 23. leden 2011 Vloženo 23. leden 2011 tak pak jedině zkusit od někoho půjčit ŘJ (stejná motorizace), pro ověření zda není ŘJ v háji Citovat
Supermarine_Spitfire Vloženo 7. Listopad 2014 Vloženo 7. Listopad 2014 (editace) Vyskytuje se mi prokletá závada. Jednou za rok, jako včera, se mi stane, že přijedu s rozpáleným autem(Fabia, 1,4MPI 44kW r.v.2002, 75000km) k obchoďáku, 15 minut nakupuju pak k němu příjdu a už nenastartuju. Můžu točit jak chci, ale jenom točí startér a smrdí benzín. Druhý den k autu příjdu, normálně s ním v pohodě odjedu a na diagnostice ani památky a žádná kontrolka se nerozsvítí, respektive všechny normálně zhasnou. Opakuje se to přesně po roce. Asi morbidní způsob jak mi oznámit, že má auto narozeniny. Tipuji to na snímač teploty nebo zapalovací lištu. Jo a takový malý detail - nefunguje mi mikrospínač u řidičových dveří. Minulý rok se mi to stalo dokonce za jízdy, kdy jsem jel a do zatáčky v kopci mi to samovolně pod plynem a se zařazeným kvaltem chcíplo. Pak už jsem to nenastartoval. Nechal jsem se odtáhnout a druhý den jsem normálně nastartoval. Editováno: 7. Listopad 2014, autor: Supermarine_Spitfire Citovat
stukator Vloženo 7. Listopad 2014 Vloženo 7. Listopad 2014 To je super ked nefunguje vtedy mozes zistit co ti to robi ..... nato aby auto nastartoval treba co benzin iskru a vzduch takze skontroluj ci ti dava iskru potom ci ide benzin so vzduchom podla mna nebude probelm a zistis narodeninove spravanie auta Citovat
Supermarine_Spitfire Vloženo 8. Listopad 2014 Vloženo 8. Listopad 2014 (editace) mám v plánu koupit zapalovací lištu a snímač teploty. Až to za rok zase nenastartuju tak budu laborovat. Ještě mě napadla zrada v kabelové svazku. Editováno: 8. Listopad 2014, autor: Supermarine_Spitfire Citovat
psurn Vloženo 8. Listopad 2014 Vloženo 8. Listopad 2014 Pokud se ti to stalo teď, tak zkus tu situaci znova zcela opakovat. Když bude vše ok. Tak bych to viděl na elektriku. Mně asi po 4 měsících padalo auto do nouzáku, zcela nečekaně, ale byly vypsány závady a podle toho se mi to povedlo odstranit a bylo to v kabelech. Citovat
Supermarine_Spitfire Vloženo 9. Listopad 2014 Vloženo 9. Listopad 2014 Bohužel opakovat nejde respektive jak říkáš, díky tomu mám hlavní podezření v elektrice. Ale problém je že to opravdu dělá přesně jednou za rok. I chyba v kabelovém svazku by se projevovala častěji. Zatím mám plán s tou zapalovací lištou a teplotním snímačem. Až se to objeví tak vyměním a když to nepomůže tak svazek. Citovat
fabia14aze Vloženo 10. Listopad 2014 Vloženo 10. Listopad 2014 Ahoj ,mám fabii 1,4mpi 44kw,motor AZE....a teplý nebo horký motor jde hůře spustit.Startér déle točí oproti situaci,kdy je motor studený...ale i když déle točí tak zatím vždy chytne napoprvé.Myslím že to bude cidlem teploty.... Citovat
dakova Vloženo 13. Duben 2015 Vloženo 13. Duben 2015 Zdravim, mam podobny problem. Musi to mit nejakou souvislost s teplotou, protoze napr. v zime s tim problem neni. Po delsi jizde, po odstaveni, pokud se pokousim startovat za cca >5min. motor poblafava a nenastartuje. Kdyz je mene teplo, treba do 20st.C tak do cca 15min. vetsinou nastartuju. V horkem lete je treba cekat i hodinu. Poklud to clovek "trapi" jak se i rozsviti zluta kontrolka motoru. Podle mechosa se ale v logu jednotky nic neobjevi, ten taky rika, ze by to udajne mohlo byt snimacem otacek, ale jiste to neni. Neresil nekdo podobny problem? Citovat
Alma Vloženo 13. Duben 2015 Vloženo 13. Duben 2015 1,Vyčíst skutečné hodnoty G62 snimače vody které posílá čidlo do řj. 2,jestli to je tím, okamžitě vyměnit i mechoša Citovat
Jarda 81 Vloženo 16. Červenec 2015 Vloženo 16. Červenec 2015 Zdravím tady na foru mám problém když je venku velké teplo tak při druhém startu nemohu nastartovat,dlouho motor točí smrdí benzín,pravděpodobně se uleje.Po několika minutách a marných snahách naskočí.(V zimě a v chladu při dešti to nedělá),měnil jsem čidlo teploty,zkoušel jsem vyměnit zapalovací lištu a nic.Nevíte někdo čím by to mohlo být nebo jestly má někdo podobné zkušenosti už se bojím jet i do práce abych někde nezůstal.Děkuji za informace Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.