Přejít na obsah

motor 1,4 TDi - doporučíte?


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, tak ke zrychlení z 0 na 100 jsem se ještě nedostal, ale mám tu video 80 - 140 km/h na 4 rychlostní stupeň, tak posuďte sami. :kol-28:  a je to rovinka

 

http://www.youtube.com/watch?v=ypbboJ_aLTY&feature=youtu.be

Tak jsem teď natočil pro porovnání serii :-)

 

http://www.youtube.com/watch?v=m-5evxr_Yc0

Editováno: , autor: one-z
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono mi přijde, že jak je motor "vychlazený" jízdou kolem 100, tak pak jede lépe, než když ho ženu dlouho po dálnici 150+. Ale jo, dnes mi přišlo, že jede moc pěkně, venku asi 12°C a třeba to nebyla ani rovina, ale jel pěkně celou cestu :D  A snad konečně bude držet a těsnit IC, novej byl taky děravý :( , tak snad mi dopadne reklamace...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, jako šestka by to bylo fajn, klidně i k serii, ale takhle to chce určitě čip a vypadá to, že je pak člověk dynamikou zpátky jako u serie. U tý co jezdím by se to asi určitě vyplatilo, jezdí se 50+km na jeden zátah především po jedničkách kolem 90-110, či po dálnici. Sice se říká nikdy neříkej nikdy, ale spíš pokud by byly nějaké peníze nazbyt, tak bych to vyměnil za stejnou 1,9 plus ESP :)

Na kolik tě vlastně vyšel čip a výměna převodovky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tahle prevodovka toci na petku ve 100 tak 2000 mozna trochu min takze to zere jako nam tak v 85

Takhle by to být nemělo, jak si psal, teče tam na plný plyn nějaké množství a pokud jede při stejných otáčkách rychleji, nateče tam za stejně ujetou dráhu méně než u pomalejšího. Akorát jsem si nějak neuvědomil, že porovnání s mou hodnotou je mi asi k ničemu, bo nemám čip :D Tobě by to mohlo říct více :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřeba když jezdím stejné trasy jako s původní převodovkou šla na horu o něco, ten motor se dost často podtáčí, kolikrát i pod 1500 otáček, kdy se s tou dlouho převodovkou trápí, jinak když jedu trasu delší, tak spotřeba plus mínus stejná, tam jde o to že na 90 tam mám 4 která jede cca 2500 tis otáček, 5 mám vysloveně na dlouhé roviny bez provozu a dálnice, ale na jaře tam hodím asi zpět origo GGV, na ní ten zátah motoru byl prostě lepší. Zvažoval sem výměnu 5kového kolečka, ale byl by skok mezi 4 a 5 jako kráva. :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...