Jump to content
falach

Studené starty 1.6 74 kW

Recommended Posts

Na dálnici mě vyletěla teplota ,tak jsem to odstavil.Byl to termostat, ale od té doby co jsem ho vyměnil ,tak mě špatně auto startuje za studena.Na diagnostice mě zjistili vadnou lan.sondu tak jsem ji vyměnil a pořád to špatně startuje , ale když je to teplé tak je to v pohodě jen spotřeba bych řekl je větší.Já už nevím co s tím klapku sání jsem taky vyčistil.Někdo říká že je to čidlo sání nebo čidlo teploty.Prej by to měla bejt podle nové diagnostiky škrtící klapka.Prý je to nemoc octávií.Byl jsem u chapíka a tem mě to hodil na počítač a zjistil že je to škrtící klapka. Má rozhozený nějaký hladiny i při držení stálích otáčkách třeba na 3tisících. A tím pádem i doby vstřiku jsou špatné. Prej musím vyměnit škrtící klapku a pak to vše pudu seštelovat a pojede to tak jak to má a startovat to bude taky dobře.Prej je to machr na octávie.Myslíte že je to pravda?Nevíte kde sehnat levnou škrtící klapku? Mě jí nabídl za 5000tis. od Siemensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na dálnici mě vyletěla teplota ,tak jsem to odstavil.Byl to termostat, ale od té doby co jsem ho vyměnil ,tak mě špatně auto startuje za studena.Na diagnostice mě zjistili vadnou lan.sondu tak jsem ji vyměnil a pořád to špatně startuje , ale když je to teplé tak je to v pohodě jen spotřeba bych řekl je větší.Já už nevím co s tím klapku sání jsem taky vyčistil.Někdo říká že je to čidlo sání nebo čidlo teploty.Prej by to měla bejt podle nové diagnostiky škrtící klapka.Prý je to nemoc octávií.Byl jsem u chapíka a tem mě to hodil na počítač a zjistil že je to škrtící klapka. Má rozhozený nějaký hladiny i při držení stálích otáčkách třeba na 3tisících. A tím pádem i doby vstřiku jsou špatné. Prej musím vyměnit škrtící klapku a pak to vše pudu seštelovat a pojede to tak jak to má a startovat to bude taky dobře.Prej je to machr na octávie.Myslíte že je to pravda?Nevíte kde sehnat levnou škrtící klapku? Mě jí nabídl za 5000tis. od Siemensu.

Jestli je to stejná klapka jako origo co ti nabíd, tak ta cena je moc dobrá, ale jde tam i klapka z 1,8...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na dálnici mě vyletěla teplota ,tak jsem to odstavil.Byl to termostat, ale od té doby co jsem ho vyměnil ,tak mě špatně auto startuje za studena.Na diagnostice mě zjistili vadnou lan.sondu tak jsem ji vyměnil a pořád to špatně startuje , ale když je to teplé tak je to v pohodě jen spotřeba bych řekl je větší.Já už nevím co s tím klapku sání jsem taky vyčistil.Někdo říká že je to čidlo sání nebo čidlo teploty.Prej by to měla bejt podle nové diagnostiky škrtící klapka.Prý je to nemoc octávií.Byl jsem u chapíka a tem mě to hodil na počítač a zjistil že je to škrtící klapka. Má rozhozený nějaký hladiny i při držení stálích otáčkách třeba na 3tisících. A tím pádem i doby vstřiku jsou špatné. Prej musím vyměnit škrtící klapku a pak to vše pudu seštelovat a pojede to tak jak to má a startovat to bude taky dobře.Prej je to machr na octávie.Myslíte že je to pravda?Nevíte kde sehnat levnou škrtící klapku? Mě jí nabídl za 5000tis. od Siemensu.

Jestli je to stejná klapka jako origo co ti nabíd, tak ta cena je moc dobrá, ale jde tam i klapka z 1,8...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klapka z 1.8 no nevím aby to nedělako neplechu?Taky jsem oběvil klapku na 1.6/74kw za 2.807kč, je to čínská výroba.Co vy na to , Poradíte?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klapka z 1.8 no nevím aby to nedělako neplechu?Taky jsem oběvil klapku na 1.6/74kw za 2.807kč, je to čínská výroba.Co vy na to , Poradíte?

Ahoj, to sem netušil že klapky sou takové pálky..... :aggressive: dají se sehnat i levnější? já 1,8 92 kW

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klapka z 1.8 no nevím aby to nedělako neplechu?Taky jsem oběvil klapku na 1.6/74kw za 2.807kč, je to čínská výroba.Co vy na to , Poradíte?

Ahoj, to sem netušil že klapky sou takové pálky..... :aggressive: dají se sehnat i levnější? já 1,8 92 kW

Koukni se na http://www.prondo.cz/dovoz.php

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klapka z 1.8 no nevím aby to nedělako neplechu?Taky jsem oběvil klapku na 1.6/74kw za 2.807kč, je to čínská výroba.Co vy na to , Poradíte?

Ahoj, to sem netušil že klapky sou takové pálky..... :aggressive: dají se sehnat i levnější? já 1,8 92 kW

Koukni se na http://www.prondo.cz/dovoz.php

nebo na http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...rt%C3%ADc%C3%AD

snad tam najdeš ceny příznivější. :palec2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klapka z 1.8 no nevím aby to nedělako neplechu?Taky jsem oběvil klapku na 1.6/74kw za 2.807kč, je to čínská výroba.Co vy na to , Poradíte?

Ta klapka je úlpně shodná(má stejný označení) a celkově ty motory jsou téměř stejný až na kliku... třeba já ji tam mám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klapky mají jiné označení. Tvrdíš, že 1.8 a 1.6 jsou stejné motory?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klapky mají jiné označení. Tvrdíš, že 1.8 a 1.6 jsou stejné motory?

Ano, atmosférická 1,8 má jako největší změnu jinej zdvih a teda hlavu, když má o pár ventilů navrch, jinak je základ stejnej... a označení je stejný, asi vím co jsem si dal do auta ne? A jestli mi chceš tvrdit že to tak není, tak se klidně zítra půjdu podívat...

Edited by stihacka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klapky mají jiné označení. Tvrdíš, že 1.8 a 1.6 jsou stejné motory?

Ano, atmosférická 1,8 má jako největší změnu jinej zdvih, jinak je základ stejnej... a označení je stejný, asi vím co jsem si dal do auta ne? A jestli mi chceš tvrdit že to tak není, tak se klidně zítra půjdu podívat...

Teď nemám zrovna po ruce ETKU, každopádně neznamená, že pokud má díl stejné číselné označení a liší se posledním písmenem, jedná se o stejný díl a už vůbec ne stejné označení. Navíc si matně vzpomínám, že klapky pro ty dva motory se lišily i cenou. Co se týká "podobnosti" motorů mám jen otázku, kolik toho bereš? :w00t1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsem rád, že jsem ještě stihl odpověď na tu původní neupravenou verzi co se týká těch motorů... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jsem rád, že jsem ještě stihl odpověď na tu původní neupravenou verzi co se týká těch motorů... :)

Nedal bych si do auta něco co by mělo i jedno písmeno jiný, je to úplně shodnej díl a na etku se.. já se radši podívám na ten díl přímo a cos myslel tím kolik toho beru?

:aggressive:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jsem rád, že jsem ještě stihl odpověď na tu původní neupravenou verzi co se týká těch motorů... :)

Nedal bych si do auta něco co by mělo i jedno písmeno jiný, je to úplně shodnej díl a na etku se.. já se radši podívám na ten díl přímo a cos myslel tím kolik toho beru?

:aggressive:

Škoda, že nejsem na svém kompu kde mám ten katalog, tak alespoň viz. obr. který nejde nahrát, takže to přepíšu: 1,6/74kw - 06A.133.064 J, 1,8/92kw - 06A.133.064 M. Zajímalo mě co si šleháš, protože pak nechápu jak jinak můžeš psát takové hefty :p

Edited by Pike

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jsem rád, že jsem ještě stihl odpověď na tu původní neupravenou verzi co se týká těch motorů... :)

Nedal bych si do auta něco co by mělo i jedno písmeno jiný, je to úplně shodnej díl a na etku se.. já se radši podívám na ten díl přímo a cos myslel tím kolik toho beru?

:aggressive:

Škoda, že nejsem na svém kompu kde mám ten katalog, tak alespoň viz. obr. Zajímalo mě co si šleháš, protože pak nechápu jak jinak můžeš psát takové hefty :p

Jaký hefty, jestli spoléháš jenom na ETKU tak se probuď, já se radši podívám co jak vypadá v reálu a ne na podělanym kompu, sem tu klapku asi vzal z auta který bylo chybně označený 1,8 ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak si mě donutil k tomu, že jsem se byl ještě podívat a porovnat tu starou klapku a novou co mám v autě, stará je "J" a na tý co mám v autě na tom samým místě pro jistotu není označení, takže ji snad sundám a prohlínu až bude čas, ale jinak to všechno prostě funguje jak má, takže by mě spíš zajímal rozdíl v těch klapkách...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jsem rád, že jsem ještě stihl odpověď na tu původní neupravenou verzi co se týká těch motorů... :)

Nedal bych si do auta něco co by mělo i jedno písmeno jiný, je to úplně shodnej díl a na etku se.. já se radši podívám na ten díl přímo a cos myslel tím kolik toho beru?

:aggressive:

Škoda, že nejsem na svém kompu kde mám ten katalog, tak alespoň viz. obr. Zajímalo mě co si šleháš, protože pak nechápu jak jinak můžeš psát takové hefty :p

Jaký hefty, jestli spoléháš jenom na ETKU tak se probuď, já se radši podívám co jak vypadá v reálu a ne na podělanym kompu, sem tu klapku asi vzal z auta který bylo chybně označený 1,8 ne?

Hefty patří těm žvástům o motorech. Nevím, dal bych přednost pár klikům v el. katalogu než se s něčím špinit a pak třeba rvát do auta úplně jiný díl :smich: Čísla klapek jsem doplnil o příspěvek výš, ale to je jen z jednoho online shopu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jsem rád, že jsem ještě stihl odpověď na tu původní neupravenou verzi co se týká těch motorů... :)

Nedal bych si do auta něco co by mělo i jedno písmeno jiný, je to úplně shodnej díl a na etku se.. já se radši podívám na ten díl přímo a cos myslel tím kolik toho beru?

:aggressive:

Škoda, že nejsem na svém kompu kde mám ten katalog, tak alespoň viz. obr. Zajímalo mě co si šleháš, protože pak nechápu jak jinak můžeš psát takové hefty :p

Jaký hefty, jestli spoléháš jenom na ETKU tak se probuď, já se radši podívám co jak vypadá v reálu a ne na podělanym kompu, sem tu klapku asi vzal z auta který bylo chybně označený 1,8 ne?

Hefty patří těm žvástům o motorech. Nevím, dal bych přednost pár klikům v el. katalogu než se s něčím špinit a pak třeba rvát do auta úplně jiný díl :smich: Čísla klapek jsem doplnil o příspěvek výš, ale to je jen z jednoho online shopu.

Jo jasný, trochu mi to nedocvaklo, že je tam těch ventilů krapet víc, ale jinak je spodek stejnej až na tu kliku. Katalogům nevěřím, já dám radši na praktickou stránku věci...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jo jasný, trochu mi to nedocvaklo, že je tam těch ventilů krapet víc, ale jinak je spodek stejnej až na tu kliku. Katalogům nevěřím, já dám radši na praktickou stránku věci...

Pokusím se něco stáhnout, mám totiž pocit, že se ty klapky liší vnitřním tvarem.

Edited by Pike

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jo jasný, trochu mi to nedocvaklo, že je tam těch ventilů krapet víc, ale jinak je spodek stejnej až na tu kliku. Katalogům nevěřím, já dám radši na praktickou stránku věci...

Pokusím se něco stáhnout, mám totiž pocit, že se ty klapky liší vnitřním tvarem.

Nepamatuju si přesně, ale myslím že tu co jsem tam dával tak na pohled je identická...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jo jasný, trochu mi to nedocvaklo, že je tam těch ventilů krapet víc, ale jinak je spodek stejnej až na tu kliku. Katalogům nevěřím, já dám radši na praktickou stránku věci...

Pokusím se něco stáhnout, mám totiž pocit, že se ty klapky liší vnitřním tvarem.

Nepamatuju si přesně, ale myslím že tu co jsem tam dával tak na pohled je identická...

Měl jsem na mysli toto:

post-954-1176152301_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jo jasný, trochu mi to nedocvaklo, že je tam těch ventilů krapet víc, ale jinak je spodek stejnej až na tu kliku. Katalogům nevěřím, já dám radši na praktickou stránku věci...

Pokusím se něco stáhnout, mám totiž pocit, že se ty klapky liší vnitřním tvarem.

Nepamatuju si přesně, ale myslím že tu co jsem tam dával tak na pohled je identická...

Měl jsem na mysli toto:

Jestli sis ten obrázek prohlíd trochu líp tak je tam psáno že je to porovnání klapky pro 1,6/55kW a 1,8 a to je dost podstatnej rozdíl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samozřejmě a taky předpokládám, že ještě umím česky. Takže kalota je pouze pro motory 1.6 55kw a 1.8 92kw, které jsou zde explicitně uvedeny. A vzhledem k tomu, že se tam pojednává o všech motorizacích pro Octu a v textu hned poté následuje popis 1.6 74kw usuzuju, že má jiné provedení sacího hrdla, s nejvyšší pravděpodobností cylindr, takže tvar rozdílný od 1.8 92kw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samozřejmě a taky předpokládám, že ještě umím česky. Takže kalota je pouze pro motory 1.6 55kw a 1.8 92kw, které jsou zde explicitně uvedeny. A vzhledem k tomu, že se tam pojednává o všech motorizacích pro Octu a v textu hned poté následuje popis 1.6 74kw usuzuju, že má jiné provedení sacího hrdla, s nejvyšší pravděpodobností cylindr, takže tvar rozdílný od 1.8 92kw.

Tak jsem to byl ještě prohlídnout a klapka z 1,6 a 1,8 má úplně identickej tvar... takže jestli tam je vůbec nějakej rozdíl, tak jinde, tvarově jsou stejný...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem se konečně dostal k ETKCE a hned je jasné proč se nemůžeme domluvit. Rozdíl je ve dvou verzích 1.8 92kw, taky mi to mohlo dojít dřív. Stará AGN má klapku totožnou s AEH i AKL a to 06A 133 064 J, ale od MR98 má jinou klapku 06A 133 064 M, ještě že tu ETKU máme :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...