Přejít na obsah

Samotně dělaný Chiptuning


TomTailor

Doporučené příspěvky

to je síla,bez urážky

Cosby tiež bez urážky..... každý nie je do toho macher ako ty, niekto nemá poňatia o tom ako sa to robí a preto sa pýta...

Já bych to shrnul asi takhle, pokud nemáš patřičné vybavení (soft a zkušenosti, příp. upravený soft do jednotek motoru) nejde to,

trochu jsme se do toho napůl s Proforem vrhli na jeho autě a fakt se raději obrať na Cimbu či Sportmotor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je síla,bez urážky

Cosby tiež bez urážky..... každý nie je do toho macher ako ty, niekto nemá poňatia o tom ako sa to robí a preto sa pýta...

Já bych to shrnul asi takhle, pokud nemáš patřičné vybavení (soft a zkušenosti, příp. upravený soft do jednotek motoru) nejde to,

trochu jsme se do toho napůl s Proforem vrhli na jeho autě a fakt se raději obrať na Cimbu či Sportmotor.

no a copak proforovi autí???nejede lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... :skoda:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... :skoda:

Tady to nekdo vidi hooodne ruzove :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... :skoda:

Tak u některého motoru se to celkem vyplatí i když je to benzín např. 1.4 16V 55KW na 63KW to už bude znát ale je pravda že dát třeba 5tis za zvýšení o 3KW se nevyplatí........před rokem si kámoš za 2tis korun nechal přehrát soft u feldy 1.6 a pak toho těžce litoval auto sice lépe táhlo ve vyšších otáčkách ale zvedla se mu spotřeba ze cca 7litrů na 8.5 při stejném způsobu jízdy!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... :skoda:

Tak u některého motoru se to celkem vyplatí i když je to benzín např. 1.4 16V 55KW na 63KW to už bude znát ale je pravda že dát třeba 5tis za zvýšení o 3KW se nevyplatí........před rokem si kámoš za 2tis korun nechal přehrát soft u feldy 1.6 a pak toho těžce litoval auto sice lépe táhlo ve vyšších otáčkách ale zvedla se mu spotřeba ze cca 7litrů na 8.5 při stejném způsobu jízdy!!!

Mám opačnú skúsenosť.

Dal som sa na márnosť a už niekoľko týždňov jazdím na nový SW s FABIOU 1,2 47kW. sedan. Nabehané 28000 km.

Nechcem sa tu oháňať zvýšeným výkonom. Nieje to pre mňa podstatné. Chcel som to jednoducho vyskúšať.

Jazdím denne a rovnako. Ráno 30 km do práce a poobede 30 km naspäť. Jazdím sám a predpisovo, lietajú tu stále kdejakí JASTRABI.

Skúsenosť? Auti je citeľne živšie (čo je príjemné), žiadne opozdené reakcie na plyn, podľa mňa kultivovanejší chod motora a som prekvapený, má nižšiu spotrebu, čo potešilo.

Väčšinu jazdím po rovine a napr. pri ustálenej 60tke v obciach je okamžitá spotreba 3,6 l, 70tke 3,7, 80tke 3,8 l, pri 85tke - 3,9 l, pri 90tke 4,1 l. pri 95ke 5,0 l, pri 100vke 5,2 l. Všetko na 5ku a za predpokladu, že ma nič nezdržuje, čo je našťastie málo kedy. Buď ma obehnú, alebo idú za mnou rovnako predpisovo.

Moja denná priemerná spotreba pri predpisovej jazde (mesto-št.cesta I/61- mesto je 4,5 l. , čo kvitujem.

Samozrejme, že keď sa preruší plynulosť jazdy a musím v danom úseku brzdiť/pridávať potom sa spotreba zvyšuje. Najvyššiu som mal 5,3 na rovnakej ceste. Robil mi to p. Švarc/CIMBU z Levoče. Platil som 4000.-Sk. a zatiaľ spokojnosť.

milan46

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... :skoda:

Tady to nekdo vidi hooodne ruzove :D

:D :D :palec2: :palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... :skoda:

Tady to nekdo vidi hooodne ruzove :D

:D:D:palec2::palec2::palec2:

Možná se budete divit a zbytečně kroutíte hlavami, ale toto opravdu jde, ovšem s patřičným vybavením a ne ledajakým.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se ty chip tuningu na benzinovem motoru ,nesel bych do toho,proc?:cena kolem 4000kc a zvyseni vykonu o asi 4kone,coz si myslim ,nic moc,to radeji motory tdi, a jinak to zase takovy problem neni,staci mit diagnostiku a program stahnout s chipleho motoru, a pak nahrat do sveho,takze tak nejak... :skoda:

Tady to nekdo vidi hooodne ruzove :D

:D:D:palec2::palec2::palec2:

Možná se budete divit a zbytečně kroutíte hlavami, ale toto opravdu jde, ovšem s patřičným vybavením a ne ledajakým.

S tím mohu jen souhlasit, pokud je to jen softwarové vylepšení, s tím kopírováním by to neměl být problém... pokud tomu teda někdo trochu rozumí a má na to vybavení,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, co všechno je potřeba, ale tipuju, že bude potřeba stolice na měření výkonu, měření emisí, pak nějakou řídící jednotku, v který budeš testovat nastavení, nebo lépe počítač a soft, kde můžeš měnit hodnoty on-line.

Co všechno se mění za hodnoty - je toho dost. Jen u atmosférickýho benzínu:

Na základě množství vzduchu (váha vzduchu), jak je otevřená klapka a otáčkách motoru se určuje kolik paliva se má vstříknout a kdy se má zapálit směs (předstih) a to vše se koriguje podle lambda sond a čidla klepání. Ještě se ovládá taky EGR ventil (doufám, že se nepletu v názvu), který pouští spaliny z výfuku zpět do sacího potrubí kvůli emisím. A to jsou jen ustálené stavy (stejně otevřená klapka a otáčky motoru), když k tomu přidáš přechodový stavy (změna polohy klapky, změny otáček motoru), řekl bych, že je o zábavu postaráno. A to nepíšu o startování a provozu za studena.

U nafty a u turba se k tomu přidává ještě pár drobností (další čidla...).

teď mě můžete kamenovat, že je to jednoduchý... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...