rrka Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 zdravim mám fabii rv 2001 a mám problém svítí my na palubovce oranžová kontrolka vypadá jako nádobka abyl jsem na diagnostice a ukázalo my to chyby . mužete mi prosím poradit a který program do počítače abych mohl se připojit na auto děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 (editace) Tady míš výpis z visky... ofotil jsem to,protože se mi to nechtělo opisovat Edit: Potřebuješ kabel,atd ... Někdo tu na foru kabely prodává,už ale nevim kdo ...zkus pohledat Editováno: 12. Únor 2010, autor: azriel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rrka Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 díky mockrát proštuduju to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 13. Únor 2010 Sdílet Vloženo 13. Únor 2010 Nevím jestli to patří sem,ale nechtěl jsem zakládat nové téma.Mám Fabii 1,4 MPI 44 kW r.v.2002 a nejde mi na VagCom 304 spojení s řídící jednotkou centrálního zamykání.Hlásí mi to že jednotka nekomunikuje.Mohl by jste mi někdo poradit.Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 13. Únor 2010 Sdílet Vloženo 13. Únor 2010 Předpokládám,že centrál je originál.Pokud ne,komunikovat ti nikdy nebude,pokud ano, funguje ti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 u Fabie řídí centrál komfortní jednotka - adresa 46... možná mylně volíš adresu centrální zamykání - 35 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 (editace) Centrál je originál.A funguje špatně.Proto ho chci napíchnout. Je to pravda,volím 35-řídící jednotka centálního zamykání.Jako 46 mám ve VagCom ,,centrální stahování oken". Editováno: 14. Únor 2010, autor: vitezslav2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 Jak říká Milhausek testuj adresu 46. Adresa 35 u fabii není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 Co Ti na něm funguje špatně? Jak říká Milhausek testuj adresu 46. Adresa 35 u fabii není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 Tak přez 46 jsem se tam dostal.Díky za radu..Jinak chyba tam žádná nebyla. Ten centrál blbne šíleně,psal jsem o tom sem : http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;#entry1350952 Předposlední příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kisik20 Vloženo 8. Březen 2010 Sdílet Vloženo 8. Březen 2010 Chtěl bych vás moc poprosit - uz me to stve dva dni a nevím si stím rady. Vag mi vypisuje toto: 16490 - tlak v sacim potrubi / tlak vzduchu (G71/F96) - neverohodny signal P0106 - 35-00 - - Readiness: 0010 0101 Adresa 03 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1 závad nalezeno. 01314 - ridici jednotka motoru 013 - prosim, prectete pamet chyb - Sporadická Druhou chybu neřeším,nevím co konkretne znamena ale minulý tyden tam jestě nebyla a předpokladam ze to ma neco spolecneho stou prvni na motoru. Ale co ten tlak v sacím potrubí???den pred tím než to začlo vypisovat tuto chybu mel jsem venku EGR (pročištění) který zřejmě nefunguje - nevím jistě , no a dnes to vypisuje uz jen toto? Nemuze byt nekde nezapojeny konektor?Kde to čidlo najdu ať jej možu zkontrolovat?? Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kisik20 Vloženo 8. Březen 2010 Sdílet Vloženo 8. Březen 2010 (editace) Chtěl bych vás moc poprosit - uz me to stve dva dni a nevím si stím rady. Fabia I 7/2005 1.2 47kw Vag mi vypisuje toto: 16490 - tlak v sacim potrubi / tlak vzduchu (G71/F96) - neverohodny signal P0106 - 35-00 - - Readiness: 0010 0101 Adresa 03 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1 závad nalezeno. 01314 - ridici jednotka motoru 013 - prosim, prectete pamet chyb - Sporadická Druhou chybu neřeším,nevím co konkretne znamena ale minulý tyden tam jestě nebyla a předpokladam ze to ma neco spolecneho stou prvni na motoru. Ale co ten tlak v sacím potrubí (po smazaní se ihned po nastartovaní objeví znova) ???den pred tím než to začlo vypisovat tuto chybu mel jsem venku EGR (pročištění) který zřejmě nefunguje - nevím jistě , ještě jsem si všiml vypadlé hadičky od EGR která patří do filtru vzduchu tak jsem ji zapojil. No a dnes to vypisuje uz jen toto? Nemuze byt nekde nezapojeny konektor,poškozený kabel?Kde to čidlo najdu ať jej možu zkontrolovat?? Díky za odpověď Editováno: 9. Březen 2010, autor: kisik20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vít Široký Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 Zdravim, obracím se na vác s prosbou, zda jste se někdo nesetak s touto chybou: Mám fábii 1,4 16V 55kw, 2001 (modelovej 2002), najeto 96 000km. Během posledních 6 tisíc (co ji mám) se mi 3x obejvil problém ztráty komunikace řídící jednotky. Normálně během jízdy (je jedno, zda jedu na nohu, tempomat, na hlavní pěkné cestě, rozbití cestě) mi najednou spadnou otáčky na nulu, rozsvítí se kontrolka ASR, okamžitě ovšem otáčky vyletí zpátky a auto jede dále. Na diagnostice je vždy stejná chyba: ŘJ bez komunikace, chyba se objeví na všech jednotkách, které s ní spolupracují, sporadická chyba. Zkoušeli jsem kontrolovat kontakty na řídíce jednotce, zde jsme problém nenašli. Pokud někdo máte radu, zkušenost, budu rád za pomoc. Jsem už z fábie celkem nešťastnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 co pojistka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vít Široký Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Ta se zdá být v pořádku. Táta už to několikrát proměřil, co šlo. Největší problém, že není možné změřit chybu, jelikož je vše v pořádku, auto šlape, jen občas během jízdy tato chyba, zkusíme rozdělat svazky drátů, co jdou k motorovce, zda to není tam nějaký divný. Tátoj to někdo poradil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 máš rozmotaný svazek u nosníku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vít Široký Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 Možná to bude ono. Dnes jsme si při mytí všimli, že ním doslova protéká z vodního kanálu voda. Nechápu, jak je to možné, ale je to tak. O víkendu ho zkusíme rozmotat a podívat se v jakém stavu jsou jednotlivé žíly. Budu informovat jak to bude vypadat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palino_m Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Zdravím Vás všechny, napojil jsem své auto na VAG a kontroloval vše co se dalo. Ale na abs vypsalo tohle: Adresa 03: ABS brzdy Labely: Pozn.: Nadměrné množství přenosových chyb Nevíte někdo co to znamená? Asi před 3 týdny bylo spojení ok a nehlásilo to nic. Při brždění abs funguje (vyzkoušeno dnes na štěrku). Děkuji za každou radu a zlušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palino_m Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Zapoměl jsem. Jedná se o Fabii 1.4 16V 55kW rok 2005, najeto 114tisíc a nějaké drobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 To vidím poprvé... Číslo chyby není? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 nadměrné množství přenosových chyb není chyba jednotky, ale kabelu.. prostě některé KKL tohle dělají... to máš čínu kabel ne? když to načteš jiným, nebo hex-canem tak se normálně spojíš.. kámošovi tohle třeba dělá klima na A6.. se svým hex-canem se bez problému spojím.. on s KKL s číny bohužel ne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palino_m Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 nadměrné množství přenosových chyb není chyba jednotky, ale kabelu.. prostě některé KKL tohle dělají... to máš čínu kabel ne? když to načteš jiným, nebo hex-canem tak se normálně spojíš.. kámošovi tohle třeba dělá klima na A6.. se svým hex-canem se bez problému spojím.. on s KKL s číny bohužel ne.. Popravdě ani nevím jaký je to kabel, je-li to čína nebo ne, má to kámoš.Ještě se ho na to zeptám, jak s ním budu. Ale je pravdou, že minule se připojoval starým typem (chyběly tam nějaké piny na konci, který patří do auta) a tím to načetlo. Teď má nějaký nový, a tím už to nešlo. Díky za tip, zkusím to načíst se "starým" tipem. Pak dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Nedávno sa to stalo mne na Alhambre RJ hlásila príliš mnoho prenosových chýb.Tak som patral v čom to môže byť a údajne by malo pomôcť znížiť prenosovú rýchlosť BAUD.To by vysvetlovalo aj tie rozdiely v kábloch záleží ako to má ktorý nastavené.Ja mám na com port, ktorý ma ešte nesklamal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muti2 Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 (editace) Ahoj všem, už začínám být dost zoufalý. Asi před rokem se mi rozvítily kontroly žhavení motoru a EPC. Pak přešel jít i tempomat. Vyřešila to výměna čídla brzdových světel (nebo tak nějak). Teď cca měsíc mám jiný problém. Nejprve jsem si myslel, že je to zase spojené s tempomatem ale mýlil jsem se. První projev: jedu po dálnici na tempomat cca 110km/h. Pak konec dálnice, značka 70km/h, zmačknu spojku (vyřadím tempomat), nechám zařazenu pětku a poté pomalu spojku pouštím, brzdím motorem. Najednou kontrolka motoru a EPC - a končím. Šlapu na plyn, nic, budíky jdou dolu, začnu podřazovat a nic...takže na kraj, výstražné a vypnout a znovu nahodit motor. V pohodě jedu. Teď se to stává každý den, nicméně už to není spojené s tempomatem, většinou když brzdím motorem. Včera jsem byl za kámošem - VAG - našli jsme dvě chyby. Něco jako chyba nasátého vzduchu nebo tak něco. Samozřejmě jsem blbec a před smazáním závad jsme to nepoznamenali. Nicméně při cestě domu se mi kontrolka žhavení rožla na pořád. Plus dnes při cestě z práce opět při brzdění motorem, kontroky EPC a dokonce i ABS a taková ta, že jako dostáváte smyk (ASR). Zdá se mi, že to teď tahá nějak méně - menší výkon. A ještě jedna zajímavost: mezi kontrolkami světel a dálkových světel mi svítí, problikává červená kontrolka posunu sedaček. Zítra zajedu za tím kámošem a zkusím napsat přesné kódy chyb. Sakra. Nevíte i tak někdo něco. Díky za rady. Ještě jsem zapomněl - Fabia I combi, r.v. 2004, nalítáno 102 tis.km, 1.4 16V 55KW Update 1.4.2010 Po cestě dnes cca 50km ke kámošovi, znovu se to stalo. Cca 2x. Při druhém pádu, jsem znovu nastartoval a normálně nešel posilovač řízení - málem jsem to opřel. Chyby z VAG: 16490 - snímač nasavaného / barometrického tlaku 16502 - čidlo teploty chladící kapaliny 17912 - ident. netěsnosti v sacím systému vzduchu Pak výmaz chyb. Nevíte někdo? Taky jsem trochu vypozoroval, že se to spíše projevuje při přeřazování (spojka, přibrždění do zatáčky např. z 3 na 2), takže že by spíše volnoběh a sání? Asi to dám už zítra do servisu ach jo. M Editováno: 1. Duben 2010, autor: muti2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muti2 Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 prosím pomozte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.