Srpen 12, 201015 r Pekná cenovka. To sa musí uznať. Osobne by som nešiel do tej výmeny. Ventily sa podpalujú aj pri nových motoroch ? Tych 44kW ? Nejako to už nesledujem.
Srpen 12, 201015 r taky sem se rozmejšlel ale pak sem si řek jinej motor to je cca 10000kč u výměna dalších cca 5000kč a tady kdyby se nedělala ta serviska tak sem na 19 což je o 4tis.víc a mam aspon nějakou jistotu co stim motorem je.
Srpen 25, 201015 r Takže 1,2HTP 40kW... 1 valec 12bar 2 valec 10bar 3 valec 13bar Ešte pojazdí.... Nemáte skúsenosti dať motor s Fabie II 44kW ? Čo tam treba pomeniť ?
Srpen 25, 201015 r obávám se že to nepůjde už kvůli legislativnímu důvodu, oba motory budou mít jiný kód, takže nevím jak na slovači ale u nás neprojdeš STK pokud budeš mít jiný kód motoru než je v techničáku, číslo motoru je šumák, ale kód musí hrát
Září 17, 201014 r Robil som si podpalene ventili a mam tu čislo voditok. Možna to niekomu pomože pri vyhladavani. 058103415. http://www.cc-autodily.cz/voditko-ventilu?kod=038198119E&sort=cena_dph
Říjen 1, 201014 r zdravim....tak me to taky potkalo Volnobeh byl trochu rozkolisany, obcas znel motor hodne zvlastne a do auta se pri stani prenaselo hodne vybraci....jizda byla v pohode, auto tahlo a vubec necukalo. Kdyz jsem to daval na servisku, tak mi ve skodovce (Auto Elso v Cakovicich) zjistili spatnou kompresi na 3. valci- oprava pry tak za 50tis. Pri vyzvedavani mi ale jiny technik (nez me prijimal) potvrdil existenci opravarenske sady (cena sady kolem 12tis bez prace). Radsi jsem to jeste odvezl ke znamemu na dalsi mereni a ten bohuzel potvrdil podpalene ventily. Zacali jsme tedy shanet sadu, ze si to necham udelat u nej. Znamy volal do nekolika skodovek a svemu kamaradovi ve skodovce. Vysledek? Nikdo o zadne sade nic nevedel a ze pry nic takoveho neexistuje. Uz sem toho zacinal mit dost. Vzal jsem auto a jel zpatky do cakovic, kde jsem to nechal opravit (samozrejme s pouzitim jinde zapirane sady). Celkem to s praci a rocni prohlidkou (vymena oleje apod.) vyslo na necelych 21tis. Jinak fabka je z roku 2003 a ma najeto 62tis km.
Říjen 1, 201014 r Sada je prý k dipozici jen výměnným způsobem (nové za staré) a jen v případě opravy v autorizovaném servisu. Ven to škodovka neprodá... Upraveno Říjen 1, 201014 r od rkonf
Říjen 1, 201014 r tak tak a navic se do škodovky posílá vin a tam tu sadu teprve po zaslaní všech udajů poskladaj do krabice tzn.čeka se na ní dýl cca týden. než na klasickej díl kterej nemá autorizák na skladě
Říjen 1, 201014 r to je strasny, tak malo najeto a tohle? a co je nejhorsi? vrazit do auta, jehož výkupní cena je kolem 65 tis. skoro tretinu za opravu...
Říjen 12, 201014 r Zdravím.Mám Fabii rok výroby 2004,najeto 183000 km.Zruba pul druhého měsíce jsem si všímal že motor na volnoběh vybruje s celým autem.Tak jsem zajel ke svému známemu mechanikovi,skoušely jsme cívky a jine svíčky.Dělalo to furt.Tak měřil tlaky,válce 1 a 2 měli tlak 11,5,třetí mel 8.Takže pujde na opravu.
Říjen 14, 201014 r by mě fakt zajímalo, jak jsou na tom ty nový HTP motory 44/51 kW, mně říkal mechoš ve škodovce, že prej už jsou vychytaný a tohle se u nich už stávat nebude....tak nevim
Říjen 14, 201014 r Zdravím.Mám Fabii rok výroby 2004,najeto 183000 km.Zruba pul druhého měsíce jsem si všímal že motor na volnoběh vybruje s celým autem.Tak jsem zajel ke svému známemu mechanikovi,skoušely jsme cívky a jine svíčky.Dělalo to furt.Tak měřil tlaky,válce 1 a 2 měli tlak 11,5,třetí mel 8.Takže pujde na opravu. Nechtělo se mi pročítat celý vlákno jestli to tu zaznělo, ale hlava se dá nechat opravit, stačí jenom na netu pohledat někoho.
Říjen 14, 201014 r všechno se dá ale je to houby platny za čas se to může opět oběvit .... nejsem sem si jistej jakou přesnou ulohu hraje to, že ve vyměny sadě od škodovky je katalyzator.ale pouhou opravou či vyměnou hlavy řešíš důsledek problemu nikoliv příčinu.
Listopad 9, 201014 r Tak už jsem taky mezi vámi co máme podpálený ventily!A to na 1. je asi 10,5°;2. 12,5;a 3.12,5.Auto je stary 5,5 roku a najeto necelých 65000!Ještě že mi dala škodovka 70%slevu na materiál a 30%na práci.Vozidlo mám servisované v autorizovaném servisu.MB dodá kompletní hlavu s katalyzátorem.Kdyby nadala tu slevu,tak bych to asi nerozdejchal!Oprava mi bude stát cca 8,5tisíc.Je to dobrá cena?
Listopad 9, 201014 r Ja by som povedal ze cena je prijatelna, mna to stalo viac. Skus popisat ako jazdis, v akych otackach , hladam suvis medzi nami co nas to postihlo. Ja si myslim, ze som svoj motor dlhou jazdou po dialnici vo vysokych otackach( blizko 5000) prehrial, mozno olej, mozno nieco ine, ale moje problemy s ventilmi zacali potom. Sice vodu som nevaril, ale cital som este u niekoho tu na fore, ze po odstaveni motora po jazde na dialnici sa zacal pre tuto zavadu typicky traslavy volnobeh, v servise mu potom zistili ze stratil kompresiu. Po oprave si jazdim ako dedusko - tak na 3000 otackach, menim olej po 7-8 tisic km a zatial som v pohode. 27000 km po vymene ventilov, opravene sedla, klopem na drevo.
Listopad 10, 201014 r Jezdím normálně.Otáčky kolem 3000.Volej měním na pravidelných prohlídkách.Auto se nepřehřívalo.Začalo to z ničeho nic!Poznal jsem to jen když to auto bylo studené,při zahřátém motoru jsem nepostihl žádné problémy.Tak jsem zvědav kolik si přesně naúčtují.Byl jsem v Itálii a najel přes 3000km a nebyl žádný problém.Dám vědět jak to všechno nakonec dopadlo!
Listopad 10, 201014 r no jo, jsme pokusní králíci. už nikdy bych si nekoupil motor, kterej je "novinka". by mě zajímalo, co se bude s..t na TSI :-)
Listopad 12, 201014 r Neviete jak se to resi kdyz sem koupil auto po havarii. Servisni knizka OK. Naburane bolo 400km po servisnej prehliadke. Opravil som ho a teraz je cas na dalsiu prehliadku. Opravy si riesim sam. Pre problemy s ventilmi (zatial OK 80tis., 2005) zvazujem ze by som tu prehliadku absolvoval. Otazka znie, ako sa zachovaju ked budu vediet ze auto bolo burane? Je to na aute vidiet. Odmietnu prehliadku a tym padom pridem o moznost ze mi v buducnosti Skodovka odmietne prispiet na tu opravu podpalenych ventilov? Vdaka.
Listopad 13, 201014 r Tak jsem dovezl auto se servisu a opravdu to stálo těch 8500kč.Po nastartování je klidné a má lepší akceleraci,menší spotřebu jak před opravou.Asi jsem měl kliku,že to servisuji ve značkovým servisu.Za chvíli,to je z jara mě asi bude čekat výfuk a pomale taky kmpletní brzdy-přední!Na brzdách šetřit nebudu.Jinak mě dali 2roky záruku na materiál a 0,5 roku na provedenou práci.To mi ještě měnili nějakou sponu a žárovku.Doufám,že to už vydrží aspoň dalších " X " let!
Listopad 15, 201014 r Neviete jak se to resi kdyz sem koupil auto po havarii. Servisni knizka OK. Naburane bolo 400km po servisnej prehliadke. Opravil som ho a teraz je cas na dalsiu prehliadku. Opravy si riesim sam. Pre problemy s ventilmi (zatial OK 80tis., 2005) zvazujem ze by som tu prehliadku absolvoval. Otazka znie, ako sa zachovaju ked budu vediet ze auto bolo burane? Je to na aute vidiet. Odmietnu prehliadku a tym padom pridem o moznost ze mi v buducnosti Skodovka odmietne prispiet na tu opravu podpalenych ventilov? Vdaka. no záleží asi taky jak bylo bourané, ale v globále bych řekl, že pokud by jsi chtěl "reklamovat" ventily, tak nějaká "kosmetická" bouračka na to nemůže mít vliv.
Listopad 23, 201014 r já jsem si kdysi nechal udělat nový kroužky a gufírka na ventily a od té doby si to nevzalo ani kapku, ikdyž teď už mám jiný auto, ale zase HTP
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.