martkawa Vloženo 25. Květen 2007 Vloženo 25. Květen 2007 Čus lidi, potřebuju poradit,mám doma octávku 2.0 r.v.02 naj.120tis km a už po druhé(asi po 2-3000km) jsem dolejval vodu do chladiče.Vždycky jen trošku,když na mě zasvítí kontrolka.Koukal jsem na víčko a měrku od voleje a tam to vypadá vpohodě.Služební fabie(1.4) mi to dělá normálně a v servisu tvrděj,že nikde nic neutíká,ale ta má nalítáno 200 000km???????? Citovat
maca13 Vloženo 25. Květen 2007 Vloženo 25. Květen 2007 když stojíš nemáš pod autem flek ? skoukni hadice a víčko od oleje, pokud by na něm byl šlem, mohla by se ti dostávat voda do motoru - to by se mohlo projevit i mokrým výfukový plynem Citovat
stihacka Vloženo 25. Květen 2007 Vloženo 25. Květen 2007 Čus lidi,potřebuju poradit,mám doma octávku 2.0 r.v.02 naj.120tis km a už po druhé(asi po 2-3000km) jsem dolejval vodu do chladiče.Vždycky jen trošku,když na mě zasvítí kontrolka.Koukal jsem na víčko a měrku od voleje a tam to vypadá vpohodě.Služební fabie(1.4) mi to dělá normálně a v servisu tvrděj,že nikde nic neutíká,ale ta má nalítáno 200 000km???????? Nech někde udělat tlakovou zkoušku a uvidíš, voda by neměla mizet v žádným případě, protože na octě je okruh uzavřenej. Citovat
stepo Vloženo 26. Květen 2007 Vloženo 26. Květen 2007 Nech někde udělat tlakovou zkoušku a uvidíš, voda by neměla mizet v žádným případě, protože na octě je okruh uzavřenej. Tak tak.....tipuju prolinajici chladic. Citovat
KaJe Vloženo 26. Květen 2007 Vloženo 26. Květen 2007 A neteče ti třeba vodní pumpa? To je taky u Oktávek klasika. Citovat
martkawa Vloženo 28. Květen 2007 Autor Vloženo 28. Květen 2007 A neteče ti třeba vodní pumpa? To je taky u Oktávek klasika. tipuju prolinajici chladic????? Jak to poznám a co s tim??? Citovat
rolbař Vloženo 28. Květen 2007 Vloženo 28. Květen 2007 A neteče ti třeba vodní pumpa? To je taky u Oktávek klasika. tipuju prolinajici chladic????? Jak to poznám a co s tim??? pokud máš jako chladivo G12 - červenou, tak běž po červené, někde to musí vytékat, typické jsou spodky chladiče, to chladivo za sebou nechává červené až růžové stopy. Citovat
DENINOS Vloženo 6. Červen 2007 Vloženo 6. Červen 2007 (editace) Pozor na to chlapi, brácha měl podobný problém. Pořád doléval chladící kapalinu. Pod autem ani kapka, chladič, hadice vše OK. Nakonec to bylo fouklý těsnění pod hlavou. Ze začátku se to na oleji vůbec neprojevovalo a potom to bylo jasný, trvalo to cca rok než se to provalilo víc. Takže já tipuji to těsnění pod hlavou. Editováno: 6. Červen 2007, autor: DENINOS Citovat
garny Vloženo 7. Červen 2007 Vloženo 7. Červen 2007 pánové... tady přítomní... více méně tu máte pravdu všichni... toto je taky problém docela větší... a může to být docela dost věcí.. hadice,pumpa,pak to těsnění a nebo taky prasklá hlava... Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 8. Červen 2007 Vloženo 8. Červen 2007 Pokud je to motor 2.0,BKD a podobně,tak se mění hlava.voda se strácí v prostoru mezi těsněním a hlavou.je to taková německá záděra,když se škodováci nepoučili.... Citovat
martkawa Vloženo 21. Červen 2007 Autor Vloženo 21. Červen 2007 Tak už to mám opraveno:))Trochu víc nahnilej chladič.Takže proběhla výměna v clubovém servisu a zatim je vše ok. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.