Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

suri mi to zistoval,a zistil ze tam mam K napinak....co sa mi nechce vobec verit,i ked mi to aj v Albexe a v 2 inych Seat servisoch tvrdili: kolega z prace,ked menil na Leone 2.0tsi,ten tam mal Tckovy napinak.....

ja som ti napísal to čo tvrdí ETKA , a vzhľadom na to že tento problém s napínákom SEAT nemal , tak s najväčšou pravdepodobnosťou je to OK , ak sa ti to aj tak nevidí povedal som ti 15 minutový postup na skutočné zistenie toho čo tam máš ... 

Ahojte. Tak uz zacali "hrkat" rozvody aj mne. Zatial je to klepot za tepla asi po dobu +- 4 sekundy, najazdene 154t km.

Odporuci mi pls niekto spolahliveho cloveka, eventualne servis za prijatelnu cenu. Som z PK, ale za spolahlivou vymenou rad najazdim par km navyse.

 Zatial mi z viacerych SA servisov chodia ponuky v rozmedzi 450 - 550€, co sa mi zda dost prehnane.

Doporučí někdo ojetou octávku II s motorem 1.8 TSI (po záruce) ? Nebo je to časovaná bomba které je radno se vyhnout a kouknout se raději po jiných motorizacích. Rozvody, oleje, svíčky atd bych měnil stejně tak i tak, jako u každé ojetiny ale jde mi o to jestli mě nemůže náhle potkat nějaká jiná sebevražedná porucha.

Najezdím toho poměrně málo ale rád se svezu.Vozům jsem zvyklej dávat nadstandartní péči (olej, filtry po 10 000 km) atd 

Upraveno od schneefall

Ahoj stejně musíš uvazovat i u jiných motoru... Casovana bomba může být každý auto.

Tak pokud vymenis rozvody, coz tvrdis, ze bys udelal tak jako tak, tak se s tim uz nema co stat. Obcas nejaky ze starsich 1.8TSI zral olej, ale to plati v podstate o jakemkoliv motoru.

Oleje zerou jenom 1,8 FL do mr 11... jestli se nepletu. U BZB (pred fl) jsem se s tim zatim nesetkal...

BZB je ok ale piestne krúžky  na CDAA sú inovované niekedy v 11/2011 takže radšej tie novšie kusy 2012 hore 

Moje CDAA byl přímo mega žrout :(  (03/2011)

 

Moje historky, jak dolejvám každých 1100km celej litr oleje jsou všude známé, bohužel pravdivé :( (najeto 105tis). V podstatě jsem každých 1100km chrstnul do motoru celou litrovku po rozsvícení kontrolky a na měrku už ani nekoukal. V tu chvíli to bylo na horní rysce. V autě v kufr neustále flašku oleje.

Po me opravě (zde dříve publikovane, kulance) to olej již nežere, vůbec se nestaram, nicméně je menena pulka motoru. Mam nyní cca 130 k km a nijak to nesetrim.

To mají teda vsechny motory CDAA bez vyjímky špatný kroužky z výroby?

od 17.10.2011 už nie 

Mám 4/2009 a od zacatku to žere asi  0,2l na 15 kkm.Ale menil jsem LL olej po 8 tis,tolik najedu za rok,tak může to být ten důvod že se to zatím neprojevilo? Najeto je 47kkm.

Nevím, nemusí to být závada všech těchto motorů, záleží asi také na používání. Já lítal 90% dálnice. Začalo to víc žrát od 50tis km, nicméně i před tím jsem ovšem dolil na 15tis km třeba ten 0,5-1 litr oleje. Ono to při vyšších rychlostech žere samozřejmě oleje víc, vliv má i vytáčení motoru atd, prostě styl jízdy.

Zdravím Pánové,koupil jsem z bazaru SII 2010,elegance s DSG,po několika týdnech ježdění jsem zjistil ubytek 1l oleje na 300KM,potvrzené kontrolkou stavu hladiny oleje.Po vylučovacích pokusech a tohoto nepostradatelného fora,jsem si uvědomil,že jsou,asi špatné pístní kroužky,je mezi Vámi frajer,co to umí rozebrat a dát dohromady ??? 

Proč nezkusíš servis ? Pokud jsou dodržovány servisní intervaly, tak by mohla být šance uhrát kulanci na díly. Kolik máš najeto ?

Do 100.000Km,servisovane v ŠA,dalších 100.000Km,servisované v malém autoservisu.Na kulanci boužel ne.A bazar,v předávacím protokolu,že motor,potřebuje servis nad běžnou údržbu.

No mě rovnou řekli, že můj ročník spadá pod výměnu celé pístní sady, čili ne jen kroužky. Materiál 65tis plus práce. Auto servisované jen v autorizáku, čili se ohledem na km údajně kulance max 75 procent. Na materiál

Upraveno od Clint

Jj Clinte,také mě seznámil automechanik na GO opravu motoru,vyndat motor,sada pístních kroužků cca 8000Kč,ale u motoru CDAA,se musí dát nové písty,to je raketa,nový píst á 5300Kc x 4kusy,pak nové rozvody a práce.

levnější varianta je údajně dát tam jen kroužky z BZB motoru,ty na písty z CDAA pasují,nevím ale, jaký názor na to mají v Bolce.

levnější varianta je údajně dát tam jen kroužky z BZB motoru,ty na písty z CDAA pasují,nevím ale, jaký názor na to mají v Bolce.

Zajímavý názor,co na to ostatní ????

Mě řekli, že jiná varianta neexistuje.

Já jsem také stejného názoru,zkrátka komplet GO motoru CDAA.

Je to stejně všivárna od Škodovky, měli by to i po záruce opravit zadarmo i s prací, protože je to prokázaná chyba výrobce, aušusovej materiál. Člověk dá půl mega za auto a po pár letech mu řeknou, že je potřeba vyměnit půlka motoru. Navíc se odvolávají na najeté kilometry a vymejšlí procenta, kolik dají....A to všechno jen, pokud má auto všechny autorizované prohlídky.

Upraveno od Clint

Já jsem hloupý,že jsem neposlechl,známého automechanika ve ŠA Jarov Praha,co v rámci své pracovní doby opravuje automobily Škoda,abych to auto vrátil zpátky do bazaru...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.