Říjen 28, 20159 r tak turbomotor určitě si něco brere, pokud to je nějak rozumně tak to nevadí... no bez čipu ten motor moc za mě nejede, s kvalitním čipem sem 100% spokojen. již přes 30 000km.
Říjen 28, 20159 r len sa úplne na tú kulanciu až tak nespoliehaj ... Mě je to jasný, slib nic nestojí, ale vzhledem k tomu, že auto zatím prodávat nechci, nezbývá mi nic jiného, než že budu i nadále jezdit do autorizáku...
Říjen 28, 20159 r Poradím ti, kde mají výhodněji olej :D Je to na hovno, je to škoda, jinak to byl dobrej motor...
Říjen 28, 20159 r Já jsem na tom podobně jako stanmar. Motor vyrobený ještě s původní pístní sadou a zbavovat se ho také nechci. Určitým možným doporučením jak trochu předejít, nebo oddálit tento problém u aut, kde nejsou kroužky ještě v háji by mohlo být použití oleje v kategorii A3/B4 doplněném přísadou do oleje na udržení viskozity. Nechal jsem si udělat na minulém oleji, který byl C3 (tedy nízký obsah síry, fosforu a sulfátového popela) po najetých necelých 5 tkm tribo rozbor oleje a naměřené hodnoty byly špatné. Viskozita nového oleje, která je 13, bylo naměřeno 10,5 a bod vzplanutí nového, kde je 202 bylo naměřeno 175.Alkalita oleje byla už také zhoršená a naměřeno bylo 1-2. (stupnice je 1-3, kdy 3 je nevyhovující.).Dle vyjádření člověka, se kterým toto řeším byl prostě olej už po takto krátké době na hranici životnosti a naměřené hodnoty jsou odpovídající 3-4 násobku najetých km. Degradovaný olej neplní svou funkci – nemaže. Co se odpaří, přeměňuje se s působením tepla na karbonové složky.Aktuálně tedy zkouším 5W40 A3/B4 a uvidím co ukáže příští rozbor. JInak auto doposud servisováno pouze v aut.setrvisu.
Říjen 28, 20159 r Přesně tak, ale to už delší dobu. 5W30 jsem tam nechal jen do první výměny...nicméně ta kategorie A3/B4 vs C3 nesouvisí přímo se specifikací oleje, protože před tím mě dávali Castrol Edge 5W40, ale ten byl C3. Upraveno Říjen 28, 20159 r od hansHK
Říjen 28, 20159 r Já měl SupaO1 1.8T,2002 koupený z firmy,kde měl pravidelný servis,tenkrát long-life byl hit,něco nového, ale měnilo se těsnění na výku hlavy motoru,ale ten pohled na toho karbonu,bych nikomu nepřál,teď mám Supa02 z firmy kde také měnily po 30tis zase long-life olej,ten long-life 5W30 je zabiják tohoto motoru!!!!!!!! Pístní kroužky v pr***li a všude karbon,karbon.
Říjen 29, 20159 r narr - to ale pletieť dva rozdielne motory , stará 1,8T hlavne v pozdlžnej zástavbe /Sup1 , Passat B5/ trpela na 0w30 oleje a aj 30 000km intervaly výmeny + malú náplň oleja ... robil sa tam potom aj väčší olejový filter ktorá sa tam mal používať , a pri výmene 5w40 v 15 000km intervale ten motor nemal žiadne podobné problémy na tejto 1,8 o ktorej je reč môžeš používať a meniť hocičo a aj tak ho žrať bude , kto videl tie piesty tak pochopí ... Upraveno Říjen 29, 20159 r od suri.
Říjen 29, 20159 r Jestli je to tak jak se tu pise, tak moc nechapu, jak je mozne, ze to Skodovka v podstate ignoruje a maximalne sem tam nekomu poskytne castecnou kulanci. Vzdyt tech motoru je u VW, Audi a Skodovky desetitisice a postizeny je podle vas v podstate kazdy z danych modelovych roku. Kdyz se vyskytne nejaka ptakovina, ktera postihne dva sikmooke nekde v Cine tak udelaj celosvetovou svolavacku a toto neresi? Upraveno Říjen 29, 20159 r od mike_k
Říjen 29, 20159 r Problémy různých motorů TSI sleduji již několik let, takže mě to u VW, potažmo ŠA, nepřekvapuje. Ti se snaží co nejvíc problémů tajit a marginalizovat. A síť autorizovaných servisů je v tom podporuje, ať už vědomě, či nevědomě, svojí nekompetentností, kdy se zákazník domáhá, ba někdy i dokonce doprošuje napravení konstrukčních přešlapů, které výrobce v některých případech nějaký čas bohorovně ignoruje. To je prostě dnešní styl, jim je ve skutečnosti úplně jedno, že si proti sobě obrátí některé zákazníky, oni totiž přijdou jiní - vždyť auto je jen spotřební věc. Koupit, trochu pojezdit, prodat, koupit jiné... Ale to bude nejspíš problém většiny automobilek, nejen koncernu VW. O rozšířených kulancích se svého času začalo mluvit v Německu po mediálním nátlaku na VW ohledně problémů s motory TSI, co z toho kdy platilo v ČR nevím. Je to stejně právně nevynutitelné. Oni to navíc mají dobře spočítané, těch šťastlivců, co se jim TSI rozpadne v době, kdy jim ji ještě přiznají, asi moc nebude. Jinak se vymluví na příliš velké stáří vozu, nebo vyšší nájezd kilometrů a v neposlední řadě na servisování, či spíše neservisování vozu v síti autorizovaných servisů. Já to očekávám v brzké době, až mi zakokrhají rozvody na mém TSI.
Říjen 29, 20159 r Já si myslím, že je také o kvalitě, slyšel jsem,že v DE mají servisní intervaly nastavené po 20tkm,že do motorů dávají polosyntetiku,protože tam mají kvalitní benzín atd.
Listopad 3, 20159 r Tak už mám za sebou taktéž generálku, najeto cca 10 tisíc km a vše zatím v pohodě, kdyby někdo chtěl mám super mechanika, co opravdu umí.
Listopad 29, 20159 r Ahoj. Mam jednoduchy dotaz. Mam 1.8 TSI typ motoru BZB a jiz 5 let menim olej po 15 tisici km nebo rok. Jedna se o olej Shell Helix ultra 5w30. Chci se zeptat jestli muzu prejit na olej 5w40? Jaka by to byla specifikace oleje volswagen? Diky. Ma s tim nekdo zkusenosti?
Listopad 30, 20159 r On totiz shell prestal vyrabet helix ultra 5W30, respektive nahrada za tento olej je 0W30. Coz ma mensi viskozitu pri nizkych teplotach a uz bych se bal aby auto nezralo vic olej.
Listopad 30, 20159 r http://www.shell.com/global/products-services/on-the-road/oils-lubricants/cars/find-right-car-oils/helix-fully-synthetic/ultra-5w30.html v nabídce ho furt mají. nevím proč by měli přestat.
Listopad 30, 20159 r Olev v odkazu ovsem nesplnuje normu VW 504/507 kterou splnoval olej co jsem kupoval. Nakupuji na ccautodily a tam mi napsal, ze olej je jiz nahrazen 0W30. Abych upresnil vzdy sem kupoval shell helix ultra AVL 5W30 s normou VW504/507 Upraveno Listopad 30, 20159 r od Migen
Prosinec 1, 20159 r Pánové,já kupuji olej od Mobilu 5W40 na Supu01 jsem najezdil úctyhodných 650tis,ale myslím si,že tu děláme reklamu výrobcům olejů.
Prosinec 1, 20159 r Starsi motory mohly klidne jezdit i na maxut a nic se kim nestalo... to se neda srovnavat...
Prosinec 1, 20159 r Nedá srovnávat...Já jsem názoru,že olej typu 5W30 je zabiják motoru Tsi,Já tam zase dávám olej od Mobilu,budu v tom pokračovat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.