Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

tak turbomotor určitě si něco brere, pokud to je nějak rozumně tak to nevadí...

 

no bez čipu ten motor moc za mě nejede, s kvalitním čipem sem 100% spokojen. již přes 30 000km.

len sa úplne na tú kulanciu až tak nespoliehaj ...

 

Mě je to jasný, slib nic nestojí, ale vzhledem k tomu, že auto zatím prodávat nechci, nezbývá mi nic jiného, než že budu i nadále jezdit do autorizáku...

;)

Poradím ti, kde mají výhodněji olej :D :D

 

Je to na hovno, je to škoda, jinak to byl dobrej motor...

Já jsem na tom podobně jako stanmar. Motor vyrobený ještě s původní pístní sadou a zbavovat se ho také nechci. Určitým možným doporučením jak trochu předejít, nebo oddálit tento problém u aut, kde nejsou kroužky ještě v háji by mohlo být použití oleje v kategorii A3/B4 doplněném přísadou do oleje na udržení viskozity. Nechal jsem si udělat na minulém oleji, který byl C3 (tedy nízký obsah síry, fosforu a sulfátového popela) po najetých necelých 5 tkm tribo rozbor oleje a naměřené hodnoty byly špatné.  Viskozita nového oleje, která je 13, bylo naměřeno 10,5 a bod vzplanutí nového, kde je 202 bylo naměřeno 175.Alkalita oleje byla už také zhoršená a naměřeno bylo 1-2. (stupnice je 1-3, kdy 3 je nevyhovující.).Dle vyjádření člověka, se kterým toto řeším byl prostě olej už po takto krátké době na hranici životnosti a naměřené hodnoty jsou odpovídající  3-4 násobku najetých km. Degradovaný olej neplní svou funkci – nemaže. Co se odpaří, přeměňuje se s působením tepla na karbonové složky.Aktuálně tedy zkouším 5W40 A3/B4 a uvidím co ukáže příští rozbor. JInak auto doposud servisováno pouze v aut.setrvisu.

Rozumím, že místo 5W30,tam dáváš 5W40.

Přesně tak, ale to už delší dobu. 5W30 jsem tam nechal jen do první výměny...nicméně ta kategorie A3/B4 vs C3 nesouvisí přímo se specifikací oleje, protože před tím mě dávali Castrol Edge 5W40, ale ten byl C3.

Upraveno od hansHK

Já měl SupaO1 1.8T,2002 koupený z firmy,kde měl pravidelný servis,tenkrát long-life byl hit,něco nového, ale měnilo se těsnění na výku hlavy motoru,ale ten pohled na toho karbonu,bych nikomu nepřál,teď mám Supa02 z firmy kde také měnily po 30tis zase long-life olej,ten long-life 5W30 je zabiják tohoto motoru!!!!!!!! Pístní kroužky v pr***li a všude karbon,karbon.

narr - to ale pletieť dva rozdielne motory , stará 1,8T hlavne v pozdlžnej zástavbe /Sup1 , Passat B5/ trpela na 0w30 oleje a aj 30 000km intervaly výmeny + malú náplň oleja ... robil sa tam potom aj väčší olejový filter ktorá sa tam mal používať  , a pri výmene 5w40 v 15 000km intervale ten motor nemal žiadne podobné problémy

 

na tejto 1,8 o ktorej je reč môžeš používať a meniť hocičo a aj tak ho žrať bude , kto videl tie piesty tak pochopí ... 

Upraveno od suri.

Jestli je to tak jak se tu pise, tak moc nechapu, jak je mozne, ze to Skodovka v podstate ignoruje a maximalne sem tam nekomu poskytne castecnou kulanci. Vzdyt tech motoru je u VW, Audi a Skodovky desetitisice a postizeny je podle vas v podstate kazdy z danych modelovych roku. Kdyz se vyskytne nejaka ptakovina, ktera postihne dva sikmooke nekde v Cine tak udelaj celosvetovou svolavacku a toto neresi?

Upraveno od mike_k

Problémy různých motorů TSI sleduji již několik let, takže mě to u VW, potažmo ŠA, nepřekvapuje. Ti se snaží co nejvíc problémů tajit a marginalizovat. A síť autorizovaných servisů je v tom podporuje, ať už vědomě, či nevědomě, svojí nekompetentností, kdy se zákazník domáhá, ba někdy i dokonce doprošuje napravení konstrukčních přešlapů, které výrobce v některých případech nějaký čas bohorovně ignoruje. To je prostě dnešní styl, jim je ve skutečnosti úplně jedno, že si proti sobě obrátí některé zákazníky, oni totiž přijdou jiní - vždyť auto je jen spotřební věc. Koupit, trochu pojezdit, prodat, koupit jiné... Ale to bude nejspíš problém většiny automobilek, nejen koncernu VW. O rozšířených kulancích se svého času začalo mluvit v Německu po mediálním nátlaku na VW ohledně problémů s motory TSI, co z toho kdy platilo v ČR nevím. Je to stejně právně nevynutitelné. Oni to navíc mají dobře spočítané, těch šťastlivců, co se jim TSI rozpadne v době, kdy jim ji ještě přiznají, asi moc nebude. Jinak se vymluví na příliš velké stáří vozu, nebo vyšší nájezd kilometrů a v neposlední řadě na servisování, či spíše neservisování vozu v síti autorizovaných servisů. Já to očekávám v brzké době, až mi zakokrhají rozvody na mém TSI.

Já si myslím, že je také o kvalitě, slyšel jsem,že v DE mají servisní intervaly nastavené po 20tkm,že do motorů dávají polosyntetiku,protože tam mají kvalitní benzín atd.

Nesmysl, intervaly mají strjne

Tak už mám za sebou taktéž generálku, najeto cca 10 tisíc km a vše zatím v pohodě, kdyby někdo chtěl mám super mechanika, co opravdu umí.

  • 4 týdny později...

Ahoj. Mam jednoduchy dotaz. Mam 1.8 TSI typ motoru BZB a jiz 5 let menim olej po 15 tisici km nebo rok. Jedna se o olej Shell Helix ultra 5w30. Chci se zeptat jestli muzu prejit na olej 5w40? Jaka by to byla specifikace oleje volswagen? Diky. Ma s tim nekdo zkusenosti?

502.00

Pokud dodrzis predepsanou specifikaci, tak bych v tom nevidel zadny problem.

On totiz shell prestal vyrabet helix ultra 5W30, respektive nahrada za tento olej je 0W30. Coz ma mensi viskozitu pri nizkych teplotach a uz bych se bal aby auto nezralo vic olej.

Olev v odkazu ovsem nesplnuje normu VW 504/507 kterou splnoval olej co jsem kupoval. Nakupuji na ccautodily a tam mi napsal, ze olej je jiz nahrazen 0W30. Abych upresnil vzdy sem kupoval shell helix ultra AVL 5W30 s normou VW504/507

Upraveno od Migen

Já kupuji helix ultra extra 5w30. Protože má i bmw ll4.

Pánové,já kupuji olej od Mobilu 5W40 na Supu01 jsem najezdil úctyhodných 650tis,ale myslím si,že tu děláme reklamu výrobcům olejů.

Starsi motory mohly klidne jezdit i na maxut a nic se kim nestalo... to se neda srovnavat...

Nedá srovnávat...Já jsem názoru,že olej typu 5W30 je zabiják motoru Tsi,Já tam zase dávám olej od Mobilu,budu v tom pokračovat.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.