jackmccool Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 (editace) Ahoj. Vybiram ted auto TSI 1.8 a narazil jsem na jedno s pohonem 4x4. Co si myslite o teto verzi? Neni to nejak nachylny na udrzbu a na opravy? Nebo je to v pohode a neni to zrout penez? Diky. P. Editováno: 3. Prosinec 2015, autor: jackmccool Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Nedá srovnávat...Já jsem názoru,že olej typu 5W30 je zabiják motoru Tsi,Já tam zase dávám olej od Mobilu,budu v tom pokračovat. A na zaklade ceho jsi k tomu nazoru dospel. Ja netvrdim, ze to nemuze byt pravda, ale vetsina techto zarucenych informaci, pochazi z naprosto smyslenych zdroju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Na tu to provokaci reagovat nebudu.Vyjádřil jsem svůj názor, zkrátka dávám do motoru olej co má hodnotu 5W40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Ja osobne zkusim prejit pri dalsi vymene na olej 5W40 vw spec. 502.00. How :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Promazáno od OT. M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
detoxy Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Ahoj, stručně k několika různým tématům posledních stránek. Mám O2 FL 1,8 TSI DSG 12/2009 1. Skočení rozvodů. Rozvody na mém autě skočili předchozímu majiteli cca ve 150tkm 7/2012. Výměna motoru na kulanci. 2 Úniky oleje. Patřím k štastným majitelům, které tento problém nepostihl. Po výměně motoru najeto cca 80tkm a zatím nežere. 3. Olej. Původní majitel servisoval v autorizáku, interval 30 tkm a olej 5W30. Já přešel na 5W40 a interval po 15 tkm. Blíží se mi 3-tí výměna a zatím bezproblémů. Motor je svými jízdními a užitnými vlastnostmi famózní, na druhou stranu problémy s rozvody a úniky oleje jsou naprosto tragické a fatální. Nicméně od té doby co ho mám ( 7/2013, 200 tkm) se mě osobně s ním nic nestalo a stále jede. Jediné z čeho mě trochu mrazí, je ten nepravidelný chod cca půl minuty po nastartování. Poklesy otáček o 200-500 ot/min. Postupem času se tento jev zhoršuje, tak doufám, že mě nečeká něco fatálního... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 ahoj, přinášíš dobré zprávy a mám pro tebe také jednu :-) Vyčisti si škrtící klapku, se demontáží, pořádně. Šrtící klapka se na shortmotoru nevyskytuje a tak ji vzali z původního motoru a 200 tis km je bez čištění dost. Takže žádná trágédie, postačí technický benzín (čistič brzd) a 2 hodiny práce. 1) nejideálnější varianta, která tě mohla potkat, souvisí s následujícím bodem 2) v roce 2012 se modifikovaly střeva motoru a od 5/2012 už určitě vyjížděly z linky motory, které by spotřebou trpět něměly 3) děláš dobře - tedy na 15000km nedolíváš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
detoxy Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 ad 3) olej nedolévám. Krátký interval a 5W40 jsem volil po konzultaci/doporučení www.oleje.cz . Jinak díky za tip, na tu klapku mrknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 konečně jeden co umí hledat i jinde !!! u té klapky pak nezapomeň na vymazání adaptací a zákl. nastavení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
detoxy Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 V příručce jsem si našel jak na tu klapku, jediné co mě ještě odrazuje je to následné základní nastavení. Není možné klapku nějak vyčistit bez následného nastavení? Případně v čem přesně to nastavení tkví? Mám pocit, že se neobejdu bez diagnostické jednotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Samozřejmě, že se to dělá přes diagnostiku, jak jinak? Po čištění se bez tohoto nastavení neobejdeš. Nějací experti po čištění vydělají na den baterku ať se hodnoty smažou a údajně dobrý, ale raději bych poprosil nekoho s diagnostikou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
detoxy Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 OK, děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Motor 1.8 TSI ve vozech Škoda.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Borec tam pise bludy... Vybrus tohoto motoru se neda delat... viz druhe forum... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Nepravidelný chod po nastartování studeného motoru je normální, otáčky kolísají, ručička otáčkoměru poskakuje sem a tam. Jak psal Pawouk, souvisí to s předehřevem kaťáku i za cenu nekvalitního volnoběhu.....Dělalo mi to také. Po 15-20ti sekundách to mizí, ručička spadne dolů a chod je již normální. Lepší tuhle dobu počkat na místě, pač když hned vyjedeš, auto pocukává.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Hroznej článek, jako kupujícího ojetých aut a hledatele nástupce za O1 1.6 75 Kw to vypadá, že se tomuto motoru určitě vyhnu. Konstrukční pochybení značná, robustnost mechaniky nevalná, ND drahý. Naopak věřím, že svezení to musí být pěkný a to za příznivou spotřebu. Naopak v předchozím čísle DM potěšila ta dáčka logan se 430 tis km s původním motorem renault. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 (editace) Já už mu taky nevěřím, i když tohle je další generace, než moje bejvalé CDAA...když si vzpomenu na tu spotřebu oleje litr na tisíc km, ještě teď mi vypadávají vlasy hrůzou....(dolejval jsem dva litry měsíčně, vždycky po 14ti dnech litr, ani sem to už neměřil, jak se to rozsvítilo, obrátil jsem tam flašku. Vozil jsem jí v kufru s sebou). On ten motor žral už od začátku, ale bylo to tak litřík na 15tis km. Po ujetí 50tis se to začalo rapidně zhoršovat. A k tomu ještě tekla pumpa. Jediné, čeho jsem se bál při koupi byly rozvody, tak ty do 110tis vydržely...ale otázka je, jak by to drželo dlouho. Ta mastná hadice od turba taky nevěstila nic dobrého a na dvou místech mi prochcávala převodovka. Editováno: 2. Únor 2016, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
detoxy Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Kolísání otáček po startu: Vyčištění a nastavení klapky mi nepomohlo. Ještě zkusím vyměnit svíčky, nebyly měněny min 60 tkm, spíš pro klid duše, že jsem se na to nevybodnul. Nicméně nečekám, že to zabere a asi se smířím s tím, že jde o charakteristický projev tohoto motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Ne, to ti teda rozhodně nezabere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Mičulka Vloženo 30. Březen 2016 Sdílet Vloženo 30. Březen 2016 Čau chlapi chtěl jsem se zeptat jak je to s motorem 1.8. tsi ? zvažuju koupít pravě octavku s timto motorem tak bych se chtěl dovědět co nejvic o něm? jak je to se spotřebou, výkonem, co se tam kazí nejvic a jak je to spolehlive auto jestlí ma nějaké větší zavady nebo tak děkují za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 30. Březen 2016 Sdílet Vloženo 30. Březen 2016 Vše je tu už popsané, tak nebuď línej a přečti si to.. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Březen 2016 Sdílet Vloženo 30. Březen 2016 Mičulka, když koupíš až trojkovou s 1,8 TSI, tak asi do hovna nešlápneš Před tím je to sázka do loterie. To asi v kostce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 30. Březen 2016 Sdílet Vloženo 30. Březen 2016 1) koupit motor od 2013, tam uz jsou upraveny streva a poreseny rozvody s napinakem. I kdyz i tka je lepsi rozvody co 100kkm udelat 2) koupit do roku 2009 3) koupit 2009- 2013 ale jen s pravidelnou servisni hostorii a idealne s vymenou motoru nebo opravené motory, takovych aut bude dost.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milos_s Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 Zajímavost k rozvodům motoru 1.8 TSI CDAA, rok výroby 2008:Mám jeden z prvních motorů CDAA, takže nejproblematičtější napínák...Dlouho jsem se odhodlával k výměně rozvodů, až mě "popostrčil" článek ve Světu motorů.30. března 2016 jsem se vydal do Autostylu Trutnov.Dopadlo to dobře, motor snad ještě vydrží (olej nežere, dávám VIF, opět podle SM),ale co mě překvapilo:Původní verze napínáku, t. zn. ten nejblbější byl bez nejmenšího poškození, všechny zuby v pořádku,nebyl nijak vysunutý - takže prakticky neznatelné prodloužení řetězu - po dobrých 7 letech a skoro 120 tisích km...Je vidět že při rozumném provozu jde o pohodový motor:Pokud to jde tak ho držím těsně pod 2000 otáček rád a občas vymetu saze :-)Hlavně nenechám DSG, aby ho trápila pod 1500 otáček - to začíná dunět, jezdím převážně v manuálním režimu. Před časem jsem přešel pevný interval výměny oleje.Peněz za rozvody rozhodně nelituji a doufám, že mi ten skvělý motor ještě chvíli vydrží. Všem doporučuji totéž a přeji podobné štěstí. Snad jsem to nezakřiknul, viz aktuální problém (asi) s DSG... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 Toto vlákno neskončí dobre ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.