reprom Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Ahojte, mám niečo vyše mesiaca OIIFL. Keď prší, cez vodičove dvere, v úrovni ohybu dverí, mi kvapká voda. Už sa to niekomu stalo? viete čo s tým? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Čo znamená výraz "pokojstra"? Pokojster = Roomster Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scynet Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 (editace) dík,jasné "room",mohlo mato napadnúť Editováno: 7. Březen 2009, autor: Scynet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P.T. Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Na to,že si to neskúšal,tak to je odvážne tvrdenie,už len preto,že ak sa chce vyrovnať ťahom TDI v prvej polovici ot.,musí ísť v tretej štvrtine ot otáčok a to nie je žiadna výhra a samozrejme už pri inej spotrebe. No tak tim bych si uplne jisty nebyl - uz jen proto, ze ta 1.4 je turbo, takze ma konstantni kroutici moment uz od nizkych otacek. Tudiz rozhodne nemusi jit ve vysokych otackach. Pravdou je, ze 1.9 TDI ma 250Nm, kdezto 1.4 TSi "jen" 200Nm, takze ten tah u TDI bude o neco vyssi. No a spotreba benzinu bude porad vyssi nez dieselu, to je jasne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scynet Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Ja som písal,že ak chce isť ako TDI do 1/2ot musí ísť do 3/4.Netvrdím,že v nižších by neťahal,ale ak chce jazdiť bežnej prevádzke ako TDI,čiže na 250Mn motora,čo je jeho veľkou výhodou musí ho viac osoliť,aby Mk dohnal prevodovkou .Preto som napísal,že je to odvážne tvrdenie a ešte k tomu bez praxe.A 50Nm nie je zrovna málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P.T. Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Jasne, asi jsem te spatne pochopil - mel jsem pocit ze mluvis o krouticim momentu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Ja som písal,že ak chce isť ako TDI do 1/2ot musí ísť do 3/4.Netvrdím,že v nižších by neťahal,ale ak chce jazdiť bežnej prevádzke ako TDI,čiže na 250Mn motora,čo je jeho veľkou výhodou musí ho viac osoliť,aby Mk dohnal prevodovkou .Preto som napísal,že je to odvážne tvrdenie a ešte k tomu bez praxe.A 50Nm nie je zrovna málo. No 50 Nm je naozaj dosť, o tom vôbec nepochybujem, ale motor má lineárny priebeh výkonu aj krútiaceho momentu, a preto si myslím, že tento motor stačí držať medzi 1500 a 2500 ot./min, určite to nie je žiaden lenivec, a určite má krajší ťah ako traktor, alias 1,9 TDI A s tou spotrebou to určite nebude tragédia. V meste to zožerie možno o 1 až 2 litre viac ako 1,9TDI, ale to nie je až také hrozné. Vychádzam z toho, že som vyskúšal 1,8 TSI s manuálom aj s DSGčkom, a spotreba bola v prvom prípade niečo nad 9 litrov, pri DSGčku to bolo pod 9 litrov, a to som to DSGčko nešetril. No a to TDIčko žerie tiež okolo 6 - 7 l v meste. Trocha už aj lutujem, že som si Octu neobjednal s DSGčkom, ale na takto silný motor je snáď manuál úplne v pohode a tá cena vyše 2000€ sa mi zdala dosť za automat, aj keď je to v tomto prípade určite adekvátne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scynet Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 (editace) Nepochybujem,že je to dobrý motor a celkom slušne ťahá,ja som reagoval iba na slová "určite lepší" nič viac a nakoľko v bežnom režime nemá ťah TDIčka a rozdiel spotreby tiež nie je zanedbateľný,tak to "určite lepší" motor nie je Innak to TDI jazdí na 6-7 l ,to je fakt,ale v zime v lete je to po meste 5-6 l a samozrejme benzín má príjemnejší zvukový prejav aj ked to TDI nejak moc nevnímam. alvisio,moc často používaš slovo "určite" Editováno: 7. Březen 2009, autor: Scynet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Jasne, asi jsem te spatne pochopil - mel jsem pocit ze mluvis o krouticim momentu P.T., nahraj prosím nejaké fotky tvojej Octavie, bol som veľmi zvedavý ako vyzerá tá aqua, ale keďže som ju nevidel pri výbere ani na totkách, ja som sa nakoniec rozhodol pre anthracite, ale naozaj ma to zaujíma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P.T. Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 (editace) P.T., nahraj prosím nejaké fotky tvojej Octavie, bol som veľmi zvedavý ako vyzerá tá aqua, ale keďže som ju nevidel pri výbere ani na totkách, ja som sa nakoniec rozhodol pre anthracite, ale naozaj ma to zaujíma Fotky budou, jen co bude auti zpet ze servisu Asi si taky udelam svoje tematko Edit: Fotky jsou v tematu P.T.-ho Vivi Editováno: 8. Březen 2009, autor: P.T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 snad uz to tu nekdo nedaval. http://news.auto.cz:80/zeneva-2009/skoda-o...line-77-kw.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Kováčik Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 Neviete čo to je ta "ochrana podvozku proti kamenum". Lebo sa mi to zdá až nejak moc lacné :-). dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 Ochrana podvozku proti kameňom je len plastové obloženie podvozku - nejedná sa teda o zvýšený podvozok a kryt pod motorom z kovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Ochrana podvozku proti kameňom je len plastové obloženie podvozku - nejedná sa teda o zvýšený podvozok a kryt pod motorom z kovu. V Slovenských cenníkoch (je zaujímevé, že len pre sedan ) je doplnok Ochranný kryt motora a prevodovky 1SK - 148€, neviete o tom niečo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 přesunuto do OII, přeci jenom FL už není žádná novinka časem to snad i smažu, přeci jenom 113 stránek domněnek který už jsou objasněný představením modelu neshledávám za důležité :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P.T. Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 Nahodou ja se tim asi pred mesicem hrdinne prokousal (vsech 113!!) a docela mne to pobavilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 ze by nove RSko? http://auto.idnes.cz/skoda-testuje-novou-o...1_ak_aktual_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 (editace) Drastys niekto to fotil, aj ked menej kvalitne hore v Novinkach .... tie mračítka by sa dali použiť na kórejca Editováno: 17. Březen 2009, autor: wrccko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 tak to sorry, to jsem si nevsimnul! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 v pohode, na tom odkaze, su lepsie fotky good Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Nemáte někdo popis,jak je to s označením motorizací u OII FL ? Tady u té octávky je napsaný,že je to 1.8 TSI 118 KW a má to bílé I v označení motorizace,což odpovídá 1.4 TSI 90 KW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petus Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 Tahle na te fotce je stopro 1.4 TSI. Ta 1.8 TSI má íčko červený. Jinak jsou MPI je 1.4, MPI-červený I je 1.6, TDI je 1.9, TDI-červený I je 2.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 tak neco malo zajimavosti http://auto.idnes.cz/skodovky-budou-od-cer...27_automoto_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 kamaradi,tahle stoji u nas ve skodovce v rakovniku a je to 1.8TSI.Jezdil jsem s ni cely den,protoze se moc dobre znam s majitelem servizu. Nemáte někdo popis,jak je to s označením motorizací u OII FL ? Tady u té octávky je napsaný,že je to 1.8 TSI 118 KW a má to bílé I v označení motorizace,což odpovídá 1.4 TSI 90 KW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Tahle na te fotce je stopro 1.4 TSI. Ta 1.8 TSI má íčko červený. Jinak jsou MPI je 1.4, MPI-červený I je 1.6, TDI je 1.9, TDI-červený I je 2.0 JJ, 1,4 TSI ma chromovane I. Ca sa tyka 1,4 MPI, tak ma v cenniku "bez oznacenia motorizacie" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.