Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

1.4 tdi 59kw dlohodoba vcetne zimy 5.8 najeto 150000km jezdim kratke trasy kolem 12km

pri koupi tam byla dlouhodoba spotreba 4.4 l nevim kde to kdo dokazal je pravda ze pri ustalene 90kmh pise kolem 3.5l

nevie niekto poradit kde presne sa to oznacenie filtra DPF nachadza? mam roomy 1.9 tdi. dik

Jestli ma motor DPF se da zjistit podle VIN, ale nepamatuju si konkretni kod.

  • 1 rok později...

Kluci potřebuju radu, vybírám olej do 1,9 TDi 77kw DPF! s prodlouženým intervalem 30000km.Vybírám mezi Castrol Edge Turbo Diesel 5w-40 nebo ten stejný Castrol Edge 5w30.Chci přejít na pevný interval 15000km. Může být do mého motoru s filtrem pevných částic nalit olej se specifikací 505.01 a nebo pro tento motor musí být 507.00.Najeto mám 150tis.Moc děkuji

V návodu máš jasně napsáno že když máš DPF tak je jedno jestli máš pevný interval QG0, QG2 a nebo proměnlivý interval QG1 musíš vždy použít olej normy VW 507.00 !

  • 1 rok později...

potřeboval bych vědět, jestli motory 1,9 TDi 77 kW ve Fabii II mají filtr pevných částic. Podle čeho to poznám? Podle kódu motoru? Určitě bych chtěl motor bez filtru pevných částic, ale nevím, jak se označuje. Poradil by někdo?

V čem se tento motor liší od motoru 1,9 TDi 74 kW ATD, AXR?

Jak je na tom 1,9 TDi 77 kW se spolehlivostí, spotřebou, mám se něčeho obávat? Děkuji za rady

Teoreticky má, když najdeš kód 7GG (značí právě DPF) na štítku výbavy v servisní knížce, nebo je také nalepený v kufru na podlaze u rezervy.

Jak je na tom 1,9 TDi 77 kW se spolehlivostí, spotřebou, mám se něčeho obávat? Děkuji za rady

o tomto motore sú toho tady mraky 

napr.http://forum.skodahome.cz/forum/362-motor-19-tdi-pd/

 

 

potřeboval bych vědět, jestli motory 1,9 TDi 77 kW ve Fabii II mají filtr pevných částic. Podle čeho to poznám? Podle kódu motoru? Určitě bych chtěl motor bez filtru pevných částic, ale nevím, jak se označuje. Poradil by někdo?

niečo ti už napísal Pawouk ...áno má aj DPF a to motor s označením napr.BLS

má motor 1,9 TDi 77 kW ve Fabii II dvouhmotový setrvačník? Když jsem pročítal fóra u Octavie s tímto motorem, tak mám trochu obavy, aby mi neodešlo brzy turbo, protože někomu odešlo už třeba v 70000 km. U Fabie II s tímto motorem také odchází často turbo? Máte s tím někdo zkušenost?

ak budeš stále nad každým dielom motora takto rozmýšlať či sa pokazí alebo nie,tak nič nekúpiš...

Mohl by mi někdo poradit kde bych našel informace o převodovce MQ 250-02R? Myslím podrobné, jaké jsou převodové poměry, atd. Díky ,nemůžu nikde nic absolutně najít.

Na tvojom by som nehľadal info o konkrétnej prevodovke, ale o aute a motorizácii, do ktorej je táto prevodovka montovaná. V technických detailoch by si potom mal nájsť aj prevodové pomery. Musíš ale dávať pozor na správny modelový rok, dĺžky prevodov môžu byť medzi jednotlivými modelovými ročníkmi rozdielne.

Upraveno od e1.

No ano. Je to ve Fabii II modelovy rok 2008 a motor 1.9 TDI. Nic nemuzu najit. 

Koukni na prevodovku a tam je kod vyrazený např : JEP .... tu mam já  pak najdeš konkretní info o poměrech atd....

 

Já mam motor BSW  je bez DPF  a ma orginál jednohnotu.... 

máte někdo zkušenosti s životností turba u Fabie II 1,9 TDi 77 kW? Budu rád, když mi napíšete svoje zkušenosti. V bazaru jsem našel Fabii II 1,9 TDi 77 kW, rok 2009, měla by mít najeto 132000 km, ale zdá se mi, že turbo trochu píská, ten zvuk se podobá třeba siréně, tak mě napadlo, jestli to turbo už není na hranici životnosti, proto se ptám na vaše zkušenosti s životností turba u této motorizace

Niekto dokáže zničiť turbo ešte v záruke, niekomu vydrží aj milión kilometrov. Neexistuje nič také, že turbo vydrží napr. 150 tisíc km. Jeho životnosť je závislá hlavne na šoférovi a na tom ako jazdí, a to hlavne so studeným motorom, či dochladzuje horúci motor po vysokej záťaži, atď. Ďalej je dôležité aj to, že aký olej sa v aute používal, a hlavne v akých intervaloch sa menil. Väčšina turbodúchadiel skončí na šrotovisku hlavne kvôli dlhým intevalom výmeny oleja, kedy sa turbo cez tisíce kilometrov namiesto čistého oleja maže iba čiernou kašou.

 

A nakoniec ešte otázka. Si si istý, že tie kilometre sú u tej Fabie reálne? Ja osobne si myslím, že je dosť malá šanca toho, že by jednotlivec alebo firma predali Fabiu s takto drahým motorom a zároveň takýmto dosť nízkym počtom kilometrov.

koupit naftaka v bazaru je sazka do loterie.. kilometrový pribeh 120-160t km je právě takový, jaký je ještě ochoten zákazník akceptovat.. nelze věřit tomu, že naftaka měl duchodce a jezdil s nim do Lidlu,,,, kamarad vozí auta a má roční oktávky s nájezdem i přes 100t km... takže pokud máš zájem o naftaka z bazaru, udělal bych tomu pořádnou prohlídku, klidně i ve škodovce za nějakou uplatu...těch pár stovek se ti bohatě vrátí.. hlavně nedej na jejich keci o servisce.. pokud k tomu nemas faktury, tak je ti taková serviska k ničemu..

Upraveno od JirkaBrno

  • 6 měsíců později...

Dnes jsem jel s kolegou z práce s jeho Fabií II 1,9 TDi 77 kW, rok 2007, najeto 126 tis. km. Měl jsem možnost řídit a auto mi připadalo lenivější, akcelerace a zátah mi připomínaly spíše atmosférický motor, auto je pravidelně servisováno. Mám pocit, že i moje Felicia 1,6 měla lepší zátah a akceleraci než tato Fabie. Takto slabou akceleraci jsem u tohoto motoru nečekal. Žádný turboefekt jsem necítil ani když jsem se snažil prudce akcelerovat a motor točit. S TDi motory sice nejezdím, ale opravdu jsem čekal lepší zátah a akceleraci. Tato Fabie má DPF. Je u tohoto motoru normální takto slabá akcelerace, která připomíná atmosférický motor? Mají všechny tyto motory nevýrazný turboefekt?

Kolega s tím pravděpodobně něco má, třeba mrtvou váhu vzduchu. Můžu srovnávat mám jak feldu 1,6 MPI tak fabii 1,4 TDI. Fabie 1,4 TDI jede líp než ta felda 1,6...  U 1,9 TDI musí rozdíl ještě podstatnější.

Vzpomněl jsem si, že po nastartování studeného motoru u té Fabie 1,9 TDi, kterou má kolega, se vůbec nerozsvítila modrá kontrolka teploměru. Auto nemá teploměr chladící kapaliny (verze bez MAXI-DOTu), takže ta kontrolka signalizující studený motor by se měla rozsvítit. Protože se vůbec nerozsvítila, může být vadné třeba čidlo teploty chladící kapaliny? Napadlo mě, jestli třeba to vadné čidlo teploty nemůže souviset s tím sníženým výkonem motoru?

Mě se taky nerosvítí modrá kontrolka studenýho motoru. Mám r.v. 2008 a tato funkce se objevila až asi v roce 2009. Proto se ani kolegovi nemůže rozsvítit když má 2007.

  • 1 měsíc později...

Dobry den. Mam dotaz na zkusene majitele TDI. Včera jsem odpojil hadici co vede k EGR ventilu a zjistil jsem ze je cela od oleje... Nevite čim by to mohlo být? Jak se tam ten olej dostal a jake to muze mit nasledky. Viz video: https://m.youtube.com/watch?v=uRstaugVIJA

Diky za radu.

Je to normální, turbo vždy něco pustí. Kolik ti ubyde oleje na výměnný interval?

Od posledni vymeny oleje ujeto cca 10tis, dolival jsem 0.6l oleje.

Řekl bych, že je to OK.  PD si nějaký oleje vezme a do jednoho litru na 10 tkm je v poho.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.