Duben 6, 201114 r 1.4 tdi 59kw dlohodoba vcetne zimy 5.8 najeto 150000km jezdim kratke trasy kolem 12km pri koupi tam byla dlouhodoba spotreba 4.4 l nevim kde to kdo dokazal je pravda ze pri ustalene 90kmh pise kolem 3.5l
Duben 14, 201114 r nevie niekto poradit kde presne sa to oznacenie filtra DPF nachadza? mam roomy 1.9 tdi. dik
Duben 26, 201213 r Kluci potřebuju radu, vybírám olej do 1,9 TDi 77kw DPF! s prodlouženým intervalem 30000km.Vybírám mezi Castrol Edge Turbo Diesel 5w-40 nebo ten stejný Castrol Edge 5w30.Chci přejít na pevný interval 15000km. Může být do mého motoru s filtrem pevných částic nalit olej se specifikací 505.01 a nebo pro tento motor musí být 507.00.Najeto mám 150tis.Moc děkuji
Duben 26, 201213 r V návodu máš jasně napsáno že když máš DPF tak je jedno jestli máš pevný interval QG0, QG2 a nebo proměnlivý interval QG1 musíš vždy použít olej normy VW 507.00 !
Prosinec 29, 201311 r potřeboval bych vědět, jestli motory 1,9 TDi 77 kW ve Fabii II mají filtr pevných částic. Podle čeho to poznám? Podle kódu motoru? Určitě bych chtěl motor bez filtru pevných částic, ale nevím, jak se označuje. Poradil by někdo? V čem se tento motor liší od motoru 1,9 TDi 74 kW ATD, AXR? Jak je na tom 1,9 TDi 77 kW se spolehlivostí, spotřebou, mám se něčeho obávat? Děkuji za rady
Prosinec 29, 201311 r Teoreticky má, když najdeš kód 7GG (značí právě DPF) na štítku výbavy v servisní knížce, nebo je také nalepený v kufru na podlaze u rezervy.
Prosinec 29, 201311 r Jak je na tom 1,9 TDi 77 kW se spolehlivostí, spotřebou, mám se něčeho obávat? Děkuji za rady o tomto motore sú toho tady mraky napr.http://forum.skodahome.cz/forum/362-motor-19-tdi-pd/ potřeboval bych vědět, jestli motory 1,9 TDi 77 kW ve Fabii II mají filtr pevných částic. Podle čeho to poznám? Podle kódu motoru? Určitě bych chtěl motor bez filtru pevných částic, ale nevím, jak se označuje. Poradil by někdo? niečo ti už napísal Pawouk ...áno má aj DPF a to motor s označením napr.BLS
Prosinec 31, 201311 r má motor 1,9 TDi 77 kW ve Fabii II dvouhmotový setrvačník? Když jsem pročítal fóra u Octavie s tímto motorem, tak mám trochu obavy, aby mi neodešlo brzy turbo, protože někomu odešlo už třeba v 70000 km. U Fabie II s tímto motorem také odchází často turbo? Máte s tím někdo zkušenost?
Prosinec 31, 201311 r ak budeš stále nad každým dielom motora takto rozmýšlať či sa pokazí alebo nie,tak nič nekúpiš...
Leden 5, 201411 r Mohl by mi někdo poradit kde bych našel informace o převodovce MQ 250-02R? Myslím podrobné, jaké jsou převodové poměry, atd. Díky ,nemůžu nikde nic absolutně najít.
Leden 5, 201411 r Na tvojom by som nehľadal info o konkrétnej prevodovke, ale o aute a motorizácii, do ktorej je táto prevodovka montovaná. V technických detailoch by si potom mal nájsť aj prevodové pomery. Musíš ale dávať pozor na správny modelový rok, dĺžky prevodov môžu byť medzi jednotlivými modelovými ročníkmi rozdielne. Upraveno Leden 6, 201411 r od e1.
Leden 8, 201411 r Koukni na prevodovku a tam je kod vyrazený např : JEP .... tu mam já pak najdeš konkretní info o poměrech atd.... Já mam motor BSW je bez DPF a ma orginál jednohnotu....
Leden 13, 201411 r máte někdo zkušenosti s životností turba u Fabie II 1,9 TDi 77 kW? Budu rád, když mi napíšete svoje zkušenosti. V bazaru jsem našel Fabii II 1,9 TDi 77 kW, rok 2009, měla by mít najeto 132000 km, ale zdá se mi, že turbo trochu píská, ten zvuk se podobá třeba siréně, tak mě napadlo, jestli to turbo už není na hranici životnosti, proto se ptám na vaše zkušenosti s životností turba u této motorizace
Leden 13, 201411 r Niekto dokáže zničiť turbo ešte v záruke, niekomu vydrží aj milión kilometrov. Neexistuje nič také, že turbo vydrží napr. 150 tisíc km. Jeho životnosť je závislá hlavne na šoférovi a na tom ako jazdí, a to hlavne so studeným motorom, či dochladzuje horúci motor po vysokej záťaži, atď. Ďalej je dôležité aj to, že aký olej sa v aute používal, a hlavne v akých intervaloch sa menil. Väčšina turbodúchadiel skončí na šrotovisku hlavne kvôli dlhým intevalom výmeny oleja, kedy sa turbo cez tisíce kilometrov namiesto čistého oleja maže iba čiernou kašou. A nakoniec ešte otázka. Si si istý, že tie kilometre sú u tej Fabie reálne? Ja osobne si myslím, že je dosť malá šanca toho, že by jednotlivec alebo firma predali Fabiu s takto drahým motorom a zároveň takýmto dosť nízkym počtom kilometrov.
Leden 13, 201411 r koupit naftaka v bazaru je sazka do loterie.. kilometrový pribeh 120-160t km je právě takový, jaký je ještě ochoten zákazník akceptovat.. nelze věřit tomu, že naftaka měl duchodce a jezdil s nim do Lidlu,,,, kamarad vozí auta a má roční oktávky s nájezdem i přes 100t km... takže pokud máš zájem o naftaka z bazaru, udělal bych tomu pořádnou prohlídku, klidně i ve škodovce za nějakou uplatu...těch pár stovek se ti bohatě vrátí.. hlavně nedej na jejich keci o servisce.. pokud k tomu nemas faktury, tak je ti taková serviska k ničemu.. Upraveno Leden 13, 201411 r od JirkaBrno
Srpen 5, 201411 r Dnes jsem jel s kolegou z práce s jeho Fabií II 1,9 TDi 77 kW, rok 2007, najeto 126 tis. km. Měl jsem možnost řídit a auto mi připadalo lenivější, akcelerace a zátah mi připomínaly spíše atmosférický motor, auto je pravidelně servisováno. Mám pocit, že i moje Felicia 1,6 měla lepší zátah a akceleraci než tato Fabie. Takto slabou akceleraci jsem u tohoto motoru nečekal. Žádný turboefekt jsem necítil ani když jsem se snažil prudce akcelerovat a motor točit. S TDi motory sice nejezdím, ale opravdu jsem čekal lepší zátah a akceleraci. Tato Fabie má DPF. Je u tohoto motoru normální takto slabá akcelerace, která připomíná atmosférický motor? Mají všechny tyto motory nevýrazný turboefekt?
Srpen 5, 201411 r Kolega s tím pravděpodobně něco má, třeba mrtvou váhu vzduchu. Můžu srovnávat mám jak feldu 1,6 MPI tak fabii 1,4 TDI. Fabie 1,4 TDI jede líp než ta felda 1,6... U 1,9 TDI musí rozdíl ještě podstatnější.
Srpen 6, 201411 r Vzpomněl jsem si, že po nastartování studeného motoru u té Fabie 1,9 TDi, kterou má kolega, se vůbec nerozsvítila modrá kontrolka teploměru. Auto nemá teploměr chladící kapaliny (verze bez MAXI-DOTu), takže ta kontrolka signalizující studený motor by se měla rozsvítit. Protože se vůbec nerozsvítila, může být vadné třeba čidlo teploty chladící kapaliny? Napadlo mě, jestli třeba to vadné čidlo teploty nemůže souviset s tím sníženým výkonem motoru?
Srpen 6, 201411 r Mě se taky nerosvítí modrá kontrolka studenýho motoru. Mám r.v. 2008 a tato funkce se objevila až asi v roce 2009. Proto se ani kolegovi nemůže rozsvítit když má 2007.
Září 6, 201411 r Dobry den. Mam dotaz na zkusene majitele TDI. Včera jsem odpojil hadici co vede k EGR ventilu a zjistil jsem ze je cela od oleje... Nevite čim by to mohlo být? Jak se tam ten olej dostal a jake to muze mit nasledky. Viz video: https://m.youtube.com/watch?v=uRstaugVIJA Diky za radu.
Září 13, 201410 r Řekl bych, že je to OK. PD si nějaký oleje vezme a do jednoho litru na 10 tkm je v poho.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.