Přejít na obsah

Xenony


TomV

Doporučené příspěvky

Kuurna...500Kc a 8 USD (cca 155Kc) je teda rozdiel...To si radsej urobim rez do tych plnych...mate niekto prehlad co mozu stat tie nahradne? Ci myslite ze to bude podobna palka? Ze kusok ohnuteho plechu za 250Kc? To snad nie! Ale uz som videl aj hajzlovy papier za 130Kc...tak preco nie, ze? Ved je demokracia...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by me taky zajimalo, kolik stoji original. Jinak na te strance co pise heckeer tak jsem tam videl i takovy mezikus ktery simuluje vykon 55W. Ale to nam je naprd. To by tak mohli vyuzit kluci s OII aby jim to nehlasilo, ze je praskla zarovka. Celkem solidni stranka. ALe ty ceny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No videl som uz priamo HID sady ktore su 55W. Dalo sa vybrat 35W alebo 55W alebo dokonca 35W s nejakym procesorom ktory zabranuje hlaseniu aut ktore maju svetla spojene s hlasenim vypalenia ziaroviek. Neviem ake su medzi nimi rozdiely, ale zohnat sa da vsetko. :) A ceny su +- 500sk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak jak to napsal, otočil výbojku aby neměl stín na silnici který mu tam výbojka házela aspon tak jsem to pochopil že otočil výbojku vzhůru nohama, vždyt se podívej na ten obrázek co sem dal jak tam ta výbojka nepasuje a jak je zajištěná, to bych tam radši ten stín oželel ale věděl bych že tam sedí jak prdel na nočník.....

Je třeba se podívat do světla, než začnete argumentovat. Když se vytáhne halogenka včetně plíšku co ho drží, tak zjistíte, že tam není žádná aretace. Z výbojkou se dá točit jak chcete. Ta aretace je na tom lpíšku která drží halogenku. Neboť ale patice halogenka je provedena s plechu a xenonová patice je provedena s plasu, je tím pádem širší. Dá se to určitě provést povolením těch dvou šroubku (což mi došlo až teť) a xenon se vejde i pod aretační plíšek, ale přes ten plíšek nelze protáhnout kontakty od xenonu. A chci upozornit, že na světle není proveden žádný brutální zákrok. Xenon prostě vytáhnete a vrátíte tam halogen včetně toho plíšku, který si schováte. Jediný zákroj je průchodka v gumě, která kryje ze zadu světloa ta bude určitě fakt strašně drahá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je třeba se podívat do světla, než začnete argumentovat. Když se vytáhne halogenka včetně plíšku co ho drží, tak zjistíte, že tam není žádná aretace. Z výbojkou se dá točit jak chcete. Ta aretace je na tom lpíšku která drží halogenku. Neboť ale patice halogenka je provedena s plechu a xenonová patice je provedena s plasu, je tím pádem širší. Dá se to určitě provést povolením těch dvou šroubku (což mi došlo až teť) a xenon se vejde i pod aretační plíšek, ale přes ten plíšek nelze protáhnout kontakty od xenonu. A chci upozornit, že na světle není proveden žádný brutální zákrok. Xenon prostě vytáhnete a vrátíte tam halogen včetně toho plíšku, který si schováte. Jediný zákroj je průchodka v gumě, která kryje ze zadu světloa ta bude určitě fakt strašně drahá.

ale o nějakou průchodku z gumy přece nejde, prostě to máš podle mě udělaný na rychlo dá se to i přilepit žvejkačkou , prostě jsem na precizní práci to je vše, u romanKo se mi to líbí jak to udělal :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no hej ale 55W je už na HID dosť ajkeď som o tom rozmýšlal, ale zas meniť origo meniče za tie taiwany čo spôsobujú rušenie do elektrorozvodnej siete na aute sa mi nechce, predsa len HELLA je HELLA ajkeď ich paraboly sa mi nepáčia ale čo už, je to odfiltrované a to je hlavné.

K tomu odporu resp tej sade na obmedzenie tej hlášky, na OII je to zvané "Cold Lamp diagnostic" to znamená že sa ešte kontroluje pred zapnutím a RJ počíta s tým že studená žiarovka má nejaký odpor a ten očakáva. HID menič ten odpor má iný nakolko to neni odporová záťaž.

Tí čo predávajú tie sady s "Čipovou kontrolou napájania" sú zrejme neznalí a nechajú sa obalamutiť a balamutia aj iných pretože teký istý odpor je zrejme v tej sade. Kamarát ide kupovať prestavbu H4 tak to vyskúmam a prípadne pofotím.

No videl som uz priamo HID sady ktore su 55W. Dalo sa vybrat 35W alebo 55W alebo dokonca 35W s nejakym procesorom ktory zabranuje hlaseniu aut ktore maju svetla spojene s hlasenim vypalenia ziaroviek. Neviem ake su medzi nimi rozdiely, ale zohnat sa da vsetko. :) A ceny su +- 500sk.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale o nějakou průchodku z gumy přece nejde, prostě to máš podle mě udělaný na rychlo dá se to i přilepit žvejkačkou , prostě jsem na precizní práci to je vše, u romanKo se mi to líbí jak to udělal :p

Je to na rychlo. To tam i píšu. Je prostě zima. Chci udělat jak jiné fixační držáky, tak umístění xenonů pod světla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vymyslel jak na to pošahané denní svícení. Nevím, kdo ve Škodovce vymyslel rožnutí světel při startování. Trpí jak baterka, tak světla. Obzvlášť xenony. Dodělávané denní svícení je děláno se zpožděním. No když nasartujete bez zapnutého denního svícení a po nastartování zapnete vypínač (u pojistek), tak se rožne denní svícení. Tím pádem stačí sériově nebo místo vypínače připojit zpožděné zapínání světel.

Na netu jsem našel zatím nejvhodnější stavebnici W080 (automatické rozsvícení světel) za 140,-Kč, kterou zapojím sériově k vypínači denního svícení. 10s zpoždění musí bohatě stačit.

http://www.hadex.cz/stavebnice-moduly-ND--ostatni-stavebnice

Koupím, složím, zapojím a nafotím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím vás tu všechny tak jsem taky novým majitelem HID sady výbojky mám 6000K a jsem nadmíru spokojen.Pro přichycení výbojky do světlometu jsem nepoužil ten plíšek co drží žárovku ale trošičku jsem poupravil nápad Jiřího Lešana a místo ohnutých oček jsem použil pokud někdo zná propojky na elektrikářské svorky RSA70 foto hodím v pondělí každýmu kdo je nespokojenej s origo žárovkama tak doporučuju si koupit HID sadu je to opravdu o něčem jiným

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vím jak vypadá RSA 4 a 70 bude asi vetsi co? A taky jsi otacel ty vybojky vzhuru nohama?

no jak je ten výřez na tý výbojce tak ten jsem dal nahoru tak nevím jestli je to otočený nebo ne každopádně žádnýho stínu jsem si nevšimnul jak tu bylo zminovano.RSA 70 je opravdu větší a ta propojka dotoho je asi z 3 plechu takže má docela dobrou pevnost zítra hodím foto aby bylo všechno jasný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jak je ten výřez na tý výbojce tak ten jsem dal nahoru tak nevím jestli je to otočený nebo ne každopádně žádnýho stínu jsem si nevšimnul jak tu bylo zminovano.RSA 70 je opravdu větší a ta propojka dotoho je asi z 3 plechu takže má docela dobrou pevnost zítra hodím foto aby bylo všechno jasný

No každopádně jsem zvědav na foto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to tak nějak nafotil .Určitě se najde někdo kdo tu bude říkat že je to udělaný tak nějak narychlo ale mě tohle přijde daleko lepší než letovat nějaký kablíky kvuli tomu hovězímu plíšku co drží klasickou žárovku.Startery jsem zatím jenom připáskoval až bude trošku tepleji tak udělám nějaký normální držáky a někam to schovám aby to nebylo tak na očích

P.S. Na poslední fotce jde videt jak dopadnete když vás autobus ohodí tím bordelem co leží u silnice po pluhu mokrej sníh je svina cena opravy 1500 kol100

post-11401-1200304002_thumb.jpg

post-11401-1200304020_thumb.jpg

post-11401-1200304044_thumb.jpg

post-11401-1200304062_thumb.jpg

post-11401-1200304086_thumb.jpg

post-11401-1200304101_thumb.jpg

post-11401-1200304118_thumb.jpg

post-11401-1200304134_thumb.jpg

post-11401-1200304149_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem zapojil spožděné rožínání svštel. Jak nastartuju, tak se mi světla rožnou po 5s. A hle. I problém s rožínáním je pryč. Problém s nerožnutím jednoho světla a ani blikání světel při startování. Použil jsem ten časovač deního svícení s Hadexu http://www.hadex.cz/stavebnice-moduly-ND--ostatni-stavebnice. Impuls pro rosvícení jsem po měření vzal s pojistky č.30. Pak jsem rozstřihnul zelenožlutý drát, který vede s vypínače denního svícení a zapojil je do časovače na kontakty 3 a 5. Jednoduché a stálo to 140,-Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem zapojil spožděné rožínání svštel. Jak nastartuju, tak se mi světla rožnou po 5s. A hle. I problém s rožínáním je pryč. Problém s nerožnutím jednoho světla a ani blikání světel při startování. Použil jsem ten časovač deního svícení s Hadexu http://www.hadex.cz/stavebnice-moduly-ND--ostatni-stavebnice. Impuls pro rosvícení jsem po měření vzal s pojistky č.30. Pak jsem rozstřihnul zelenožlutý drát, který vede s vypínače denního svícení a zapojil je do časovače na kontakty 3 a 5. Jednoduché a stálo to 140,-Kč.

Nějak nechápu proč u tebe je potřeba ten spoždovač já žádnej spoždovač nepotřebuju.Normálně otočím klíčkem nastartuju a až když běží motor tak se světla rozsvítí pokud ti to takhle nechodí tak v tom případě chápu smysl jinak ne.Jinak před montáží HIDEK jsem se ptal kluka co do xenonu dělá už docela dlouho ,jestli těm výbojkám nějak nevadí když chci přepnout na z denního svícení na normální jestli tomu nevadí to probliknutí.Bylo mi řečeno že tohle výbojkám nevadí že nejvíc trpí akorát tím když se auto startuje s rozsvícenýma světlama že to hrozně trpí startery ale jinak vybojkám by to vadit nemělo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...