Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak jsi mu to měl Igore napsat jako SZ,potom si někteří myslí,že je to za nějaký příspěvek v tomto tématu(třebas jako já :D )

omicron, maro-01: Teda panove sorry, mozna mi neco uniklo, ale o launch control jsem u OII jeste neslysel...

Je to nekde oficialne zminene???

nechápu,proč jsi dostal varování

Varovanie bolo za nevhodné správanie a schválne zakladanie duplicitných príspevkov - prečítaj si aj ostatné vlákna v O2. Ale je možné, že autor svoje príspevky už medzičasom upravil...

Nebylo to zdvojování příspěvků..jen jsem zde jednomu členu fóra připomněl, co sám kázal v jiném vlákně..jen možná s trochou nadsázky (upozornil jsem ho, že na DSG je tu již vláken několik).. Ale myslím, že jsme si to s Igorem již vysvětlili přes SZ.

ty vole a kde máš to varování? lol

já myslím, že o slušném výkonu a průběhu výkonu a toč.momentu se dá mluvit až po nachipování :-) Jinak na chip je určitě lepší než 1,9...

Tak mi to prostě nedá, ale doufám, že se ozve nějaký administrátor, nejlíp ze sekce Fabia  :D . Co má téma Odpovědět 2.0TDI jaké máte s tímto motorem zkušenosti společného s DSG? Na DSG jsou tady dokonce 2 vlákna,tak proč to motat jinam a odbočovat od tématu  lol

Nerád to robím, ale na základe udelenej právomoci ti dávam 1. varovanie...

Správně Igore, jen mu ho dej, když už máš udělenou tu pravomoc. Příště si dá aspon na ty drzosti pozor.

omicron, maro-01: Teda panove sorry, mozna mi neco uniklo, ale o launch control jsem u OII jeste neslysel...

Je to nekde oficialne zminene???

taky to slyším poprvé-Launch control.Sna d možná ASR.

uz tady o tom někde psali, že DSGčko tuhle funkci má, ale podle mě je to na tyhle zdechlý motory zbytečnost

Podle me hlavne ani DSG zadny launch control nema.

Podle me hlavne ani DSG zadny launch control nema.

Ten kdo DGS ma, vi o cem je rec, takze proc tyto jednoznacne zavery typu "DSG zadny launch control nema" ? Ty mas DSG mas, nebo ji tak dobre znas ?

Napis nejake zkusenosti, take Ti to nefunguje ?

A jinak souhlasim s tim, ze to patri do threadu o DSG (jenz jsem mimoch. zakladal), ale jaksi me pripadalo odpovidat "maro-01vi" nekam jinam trochu ulitle, za coz jsem se na zaver prvni odpovedi presto omluvil, viz "Sorry za OT". Ale je jasne, ze ten kdo chce (mozna dokonce nechce), toto nejak nemuze stale pochopit, a stale hyka jako osel (bez urazky) :D

Podle mě je to obyč.ASR,ke taky ŘJ motoru ubírá při prokluzu kol výkon

ne Cosby, ty přece žádný DSGcko nemáš ani s nim nemáš dostatek zkušeností, tak tu nemůžeš psát, že je to jenom ASR lol

prej hýká jako osel, to sou hlášky, to je neskutečný :smich::smich:

OK,tak založ nějaé téma o DSG a launch kontrol a je to.Rád se něco dozvím.

ja ne, me to nezajima a hlavne bych určitě hýkal jako osel :)

No tak na Google něco je,ale popis přesný není,ale opravdu Launch control je

"V režimech „S“ a „Tiptronic“ je k dispozici funkce „Launch Control“, která se u stojícího a provozní brzdou brzděného automobilu postará o efektní a rychlou akceleraci. Když sešlápnete současně brzdu i přidáte „plný plyn“, motor automaticky nastaví otáčky 3000 ot/min a po uvolnění brzdy je tak zrychlení ještě svižnější.

jo, s těma 105konema to musi bejt opravdu efektní

  • 2 týdny později...

A keď v dôsledku zvýšeného tepelného namáhania praskne piest, tak bude po radosti, že? Piesty po dosť výraznom načipovaní sú krásne farebné v miestach vstreku paliva. Už len krôčik ku katastrofe.

Ja to ťažké rozdeliť, ale fakt si na Launch control (áno či nie) založte nové vlákno. Tu by to malo byť o 2,0 TDI.

BTW za duplicitné vlákna hneď varovanie nedávam, ale do daného vlákna dám odkaz na to správne a uzamknem ho. Až keby to niekto robil naschvál (nie raz nevedomky), tak príde varovanie.

Ja to ťažké rozdeliť, ale fakt si na Launch control (áno či nie) založte nové vlákno. Tu by to malo byť o 2,0 TDI.

BTW za duplicitné vlákna hneď varovanie nedávam, ale do daného vlákna dám odkaz na to správne a uzamknem ho. Až keby to niekto robil naschvál (nie raz nevedomky), tak príde varovanie.

:palec2: K tomu není co dodat, příště už na tak dlouho neutíkej..aspoň ne bez předchozího upozornění -_-

jsou lidi, co s tim najezdi x desítek tisíc km a pak lidi, co nenajezdi skoro nic :), podle me je to kus od kusu

A keď v dôsledku zvýšeného tepelného namáhania praskne piest, tak bude po radosti, že? Piesty po dosť výraznom načipovaní sú krásne farebné v miestach vstreku paliva. Už len krôčik ku katastrofe.

těch případů s prasklým nebo ještě lépe propáleným pístem je minimum a vsadím se, že všechny jsou z důvodu nekvalitního, diletantskýho zásahu do ř.j..

Dneska s tím mám najeto téměř 90 t. km. Jestli bych čekal, že něco odejde, byla by to spíš spojka, ale i ta je neustále stejná, jako ze začátku.

Podla mna treba vybrat take chipovanie kde KW nacipuju na maximum, ale aby zmena hodnoty krutiaceho momentu bola cim mensia. Potom by to malo byt v pohode aj s tou spojkou. Urcite to nebude tahat tak isto, ako ked tam mas +80Nm, ale je to dobry kompromis...

pak bys ztratil výhodu dýzlu- tah od spoda a musel bys s tim jezdit jako s benzinakem. ale jak rikas, je to o kompromisu

Luke - ako s ktorým benziňákom. S tým mojim sa dá jazdiť dole temer ako s dízlom. Hore je už samozrejme rozdiel.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.