Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

No delal jsem si je asi 3x a dva krat predvstrik se nazmenil a naposledy se to cele pohlo a ladil jsem to cca 1 hod. Doporucuji urcite zkontrolovat prevstrik protoze muze ti to case udelat peknou paseku. :p

Serizovanii predvstriku je docela honka protoze staci malinko pohnot s cerpadlem a jsi potom na druhe strane tolerancniho pole. Jak pisu hral jsem se s tim asi 1 hod. az jsem to dostal na 0... :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, že se o tomto problému napsalo hodně - chci se, ale zeptat zda pokud se hlava již vyměnila zda se tato závada (opětovné prasknutí) objevuje znova, nebo pak už bývá klid?

Dík

no už to na to odpověděl Karlos, ale protože se to stalo mě, tak teda ano, pokud máš 16V hlavu, prdne ti to klidně znovu. Údajně to je konstrukční nedostatek, který se ale dle mých vlastních zkušeností vyskytuje na nejrůznějších motorech různých značek. Prostě je v tý hlavě moc děr a vznikají tak zeslabená místa, která díky pnutí materiálu nevydrží. Mě to před nedávnem zavařili s tím, že to místo zesílili svarem a prý by to už znovu prasknout nemělo. Hlava se ale samozřejmě musela i srovnat, tudíž snížit, čímž se zvýšila komprese, jede to ještě víc než předtím a čekám, co znovu odejde. Kdyby ta makovice praskla znovu, můžu hned shánět novou, protože to už víc zbrousit (snížit) nejde. Na hlavě je pro kontrolu taková značka a ta říká, že to byl poslední pokus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V rodině máme 2,O 103 kw s DSG rok 2005. Nemáte někdo potucha, jestli to praskání hlav a vůbec nectnosti je stejnej problém i s DSGéčkem? Nebo je to přeci jen lepší. A kolik vlastně vyjde výměna hlavy a vstřiků po záruce? Díky

Tak počítej s tím, že jedno zavaření hlavy, vč. srovnání a zabroušení všech ventilů je tak bůra. Každej další svar je cca 3 t., ale obvykle je jen jedna prasklina. K tomu musíš připočítat práci a těsnění pod makovici a tyky těsnění tandemovýho čerpadla. Co se týká DSG, tak snad jedině, že si to auto od tebe jako řidiče nenchá úplně do všeho kecat a nemůžeš tomu nakládat víc, než je zdrávo. Alespoň tak to vidím já. Jinak to s hlavou nemá co dělat. A vstřiky se dají sehnat v rozmezí 10 - 20 t. Kč nebo se taky dají repasovat, ale to je asi sázka do loterie a nevyjde to o moc levněji. Nelej do nádrže sračky bůh ví odkud, občas to aditivuj nebo něčím propláchni a nemusíš se toho zase až tak bát.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela by me zajimalo, proc se serou ty klapky pouze u 2,0TDi (jak zde nekolik lidi psalo) kdyz naprosto ty stejne klapky jsou ve vsech novejsich 1,9 i 2,0 TDi PD Fabia I, Fabia II, Roomster, Superb Octavia I, Octavia II

Jinak cislo dilu je 038 128 063 G takze se muzete podivat do Etky

Tak na to ti odpovím naprosto přesně : protože ten motor mám já !

Nebo ještě jinak : cokoliv se může stát, určitě se stane i mně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a vypadaj takto.....s timahle přípravkama je výměna rozvodů hračka.....Mě to trvá a že už to z nedostatku času nedělám na svých autech zas tak často max.2,5hod....počítám to komplet...rozebrání,samotná výměna rozvodů včetně vod.pumpy a zase složení.....

Jen pozor,ten spodní aretační přípravek na kliku neni jen jeden typ,ale dva(podle roku výroby)...!!!!!!!! a u 2.0TDI-PD 16V jsou ty horní aretační koliky zapotřebí dva...!!!!

post-12679-1227368556_thumb.jpg

post-12679-1227368582_thumb.jpg

post-12679-1227368603_thumb.jpg

post-12679-1227368625_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď, to jsou sluušný pálky za opravy u motoru, u kterýho byl takový pekelný příplatek oproti benzínu. V Auto tipu speciál, ten dlouhodobej test u Touranu (prasklá hlava v testu na 100tis km) psaly vyjádření VW, že o tomto problému vědí, chyba byla v technolog. postupu slévárně a s rokem 2005 problém odstraněn. Takže fau vé si z nás dělá prcku?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz.Proč se mi při otočením klíčku do polohy 2 zobrazí kontrolka systému vyfukových plynů , spirálka- žhavení a airbag.Kontrolka EPC NE. Příručka hovoří - Kontrolní světlo (Electronic Power Control) se rozsvítí na několik

sekund po zapnutí zapalování.

Jsem z toho vedle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pěkný kulový ! Mě tu hlavu vyměnili v r. 2006 za jinou, o který jsem si myslel, že už je o.k., když to teda věděj, že jde o výrobní vadu a ta praskla znovu a na stejným místě.

Editováno: , autor: vorlajz
lidi, prosím vás, necitujte zbytečně bezprostředně předcházející příspěvek! zasírá se tím zbytečně vlákno! díky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz.Proč se mi při otočením klíčku do polohy 2 zobrazí kontrolka systému vyfukových plynů , spirálka- žhavení a airbag.Kontrolka EPC NE. Příručka hovoří - Kontrolní světlo (Electronic Power Control) se rozsvítí na několik

sekund po zapnutí zapalování.

Jsem z toho vedle.

Koukal jsem, že jsi koupil jetý auto, pročeš jestli ti můžu poradit, přestaň se zabývat banalitama, jako že tam má svítit nějaká kontrolka nebo že tam něco cvaká. Jsou to běžný věci, o kterých se tady x krát psalo, všichni s tím takhle jezdí a nezkoumaj to. Chápu sice tvůj zájem, ale tohle jsou opravdu zcela nicotný věci. Vzhledem k motorizaci kterou máš ti ale ze srdce přeju, aby zůstalo jen při takových "starostech", kterýma se teď zabýváš. Já razím teorii, že pokud je auto po záruce, je lepší ho moc nepozorovat a jezdit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milý Jirko !

Pokud nechceš tak prosím neodpovídej a zdrž se jakýchkoli odpovědí :kol-124: .Na takové frajírky já seru .Máš pravdu , že jsem si koupil jetou O II . Toto auto ( Škoda ) se mi moc líbilo a řekl jsem si , že ho musím mít. Nikdy jsem neměl auto v naftě ale vždy jen v benzínu. Samozřejmě stálo nějaký ten balík peněz tak jsem si říkal ,že se o tomto autě a naftě něco dozvím a napíšu zde na toto forum a zeptám se zkušených lidí , kteří dovedou poradit a pomoci nám nováčkům s těmi našimi problémy ať už malými nebo s těmi závažnějšími. Na tomto fóru je mnoho dobrých lidí, kteří poradí , pomůžou a podpoří v nesnázích druhých. Vím ,že některé otázky nás laiků pro Vás zkušené jsou za ten čas otřepané a nudné.Majitelé tohoto nádherného auta zde píšou aby jim bylo pokud možno z odpovězeno a nikdo není zvědavý na výroky , které si napsal Ty. Jestli chceš být zajímavý tak si buť. Já Ti na to z vysoka p...m.

Pokud Tě opravdu tyto otázky nudí radši se nevyjadřuj. :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milý Jirko !

Pokud nechceš tak prosím neodpovídej a zdrž se jakýchkoli odpovědí :kol-124: .Na takové frajírky já seru .Máš pravdu , že jsem si koupil jetou O II . Toto auto ( Škoda ) se mi moc líbilo a řekl jsem si , že ho musím mít. Nikdy jsem neměl auto v naftě ale vždy jen v benzínu. Samozřejmě stálo nějaký ten balík peněz tak jsem si říkal ,že se o tomto autě a naftě něco dozvím a napíšu zde na toto forum a zeptám se zkušených lidí , kteří dovedou poradit a pomoci nám nováčkům s těmi našimi problémy ať už malými nebo s těmi závažnějšími. Na tomto fóru je mnoho dobrých lidí, kteří poradí , pomůžou a podpoří v nesnázích druhých. Vím ,že některé otázky nás laiků pro Vás zkušené jsou za ten čas otřepané a nudné.Majitelé tohoto nádherného auta zde píšou aby jim bylo pokud možno z odpovězeno a nikdo není zvědavý na výroky , které si napsal Ty. Jestli chceš být zajímavý tak si buť. Já Ti na to z vysoka p...m.

Pokud Tě opravdu tyto otázky nudí radši se nevyjadřuj. :angry:

Tak to jsi mně kolego naprosto nepochopil, takže vydejchej ten adrenalím a začni používat hlavu. Chtěl jsem ti zcela v dobrým úmyslu poradit, aby ses u jetýho auta nezabýval věcma, který tě budou jen nervovat a stejně s nima nic neuděláš. Kdyby ses trochu začet do starých témat, všechno, na co ses tu ptal tu už mockrát bylo. A bez ironie: taky bych rád řešil jen problém kontrolky (taky mi nesvítí) nebo "tikající" klimatizace (ročník 2005 to dělal standardně).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:worthy No jak sem se dočetl tak s tím Tvým miláčkem měl celkem trable. Tak si prosím nevylívej zlost na těch , kterým to jezdí.Čus.

kolego, to není žádnej "miláček", ale pracovní prostředek, pročeš musí jezdit. Kdybych jezdil pro zábavu nebo pro radost 1 000 km měsíčně jako ty, velmi pravděpodobně bych tady pěl taky ódy. A jestlis to pochopil jako nějaký "vylívání zlosti", tak to bylo opravdu pochopeno špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko jak jsem psal viz. výše. Ptal jsem se proč se EPC nerozsvítí.Místo kontrolky EPC u nafty se rosvítí kontrolka žhavení - je to tak? To už jsem se dopátral jinde. Ne že bych to auto studoval , ale když mi něco vadí a nevím co to je tak se zeptám a tady jsem čekal opravdu odpověď a ne radičky jako jsou ty tvoje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v tom je právě ten rozdíl mezi námi. Já dodnes ani nevěděl, že tam taková kontrolka, která by měla svítit, je a návod k obsluze otevírám jen když se chci podívat na specifikaci motorovýho oleje, protože jsem sklerotik a vždycky to zapomenu. To fakt nebylo ve zlým.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...