Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Uz to chapu, ja to asi trochu pomotal, vy jste mysleli tam dat uplne jinou prevodovku, v tom pripade by se opravdu musela dat jina spojka, jestli by teda sedeli diry na setrvaku a vubec dalsi diry na skrini.

čistě teoreticky pokud má motor SDi a TDi nebo 1,6 a 1,8 stejnej blok jako tak by na ty 1,6 mohla jít převodovka 02J nasadit a pak už je to jen otázka jestli bude sedět setrvák z ostatních motorů a pokud jo tak je vyhráno

Zdravím pánové,

Prokousal jsem se až sem, zajímavá debata o převodovkách, tak bych chtěl jen dodat, převodovky DUU se stále montují od Octavia I.

Ale předpokládám, že po tolika letech už to maj vychytaný, jedná se o Octavia Tour 1.6 MPi 75KW, která se stále vyrábí(a dlouho už nebude), a této motorizace se vyrobí převážně většina, dost také 1.9 TDI 74KW a občas 1.4 16V 55KW.

Takže,

Octavia Tour 1.6 MPI 75KW rok 2009 - převodovka DUU

Octavia Tour 1.9 TDI PD 74 KW rok 2009 - převodovka JDH

OCtavia Tour 1.4 16 55KW rok 2009 - zjistím typ převodovky.

-----------------------------

Octavia II - zjistím typ převodovky u všech motorizaci, jen tak pro zajímavost :)

Upraveno od Mara.nello

Tak ono 1,6/75kW je vlastně stejnej motor jako 74kW, takže tam je záměna možná s tím že se musí přeházet řazení a možná něco dalšího.

to DUU je ale pořád označení zpřevodování nikoliv typ převodovky

Upraveno od Raceman

to DUU je ale pořád označení zpřevodování nikoliv typ převodovky

OK, měl jsem za to, že DUU je typ převodovky. Takže z čeho se dá vyčíst TYP převodovky? Z toho "seriového" čísla? Abych na to mrknul a napsal sem správně jak to je.

je to vyražený na pravý straně skříně diferáku

post-8140-1237313098_thumb.jpg

post-8140-1237313109_thumb.jpg

je to vyražený na pravý straně skříně diferáku

OK, mrknu na to, a dám vědět :palec2:

Tak ono 1,6/75kW je vlastně stejnej motor jako 74kW, takže tam je záměna možná s tím že se musí přeházet řazení a možná něco dalšího.

Mas istotu,ze 75kw ma lanove radenie? Podla DP je tam stale ta ista prevodovka typ 02K s kodom DUU. Netvrdim,ze sa mylis,ale nechapem to.

Ted si me dostal, no nakonec o tom zacinam mit sam pochybnosti, zkusim to zjistit.

Doplňuji info:

koukal jsem dnes na ten blok diferáku u 1.6 MPI a 1.9 TDI a je to takhle:

Vše funglovky 2009.

Octavia Tour 1.6 MPi 75KW (2009) - na bloku diferáku je MHH + zpřevodování DUU

Octavia Tour 1.9 TDI PD 74KW (2009) - na bloku diferárku je 02J a o kus dál SN1,ale asi platí to 02J + zpřevodování JDH

  • 2 měsíce později...
pro mou velkou zvědavost jaký máš rok výroby auta a co si dělal, že se ti střihly nýty ???? a jak se ti to projevovalo na jízdních vlastnostech ????

Jestli se do toho můžu vložit, tak jsou to jedny z těch prvních, ale ještě jsem nedokázal zjistit do kdy, byla to prostě konstrukční vada, slabý nýty, který se při prudkým prohrábnutí jednoho kola stříhly a vybouralo to skříň. Na jízdních vlastnostech se to projeví tak že prostě nejedeš. A bylo to snad jen u 1,6/74kW u jinejch motorizací jsem se s tím nesetkal.

stalo se mi to stejný. jsem tak trochu od fochu,takže poté co jsem tu převodovku rozdělal jsem se nestačil divit. uložení kola zpátečky je jak pro kočárek a co se týče toho diferáku...žádnej přidřenej čep.ten věnec s ozubením je na tom koši uloženej s takovou vůlí,že jediný co to drží pohromadě jsou právě ty nýty. utrhly se tři hlavy na jedné straně a jedna na druhé. myslím,že tam dochází k takovýmu pnutí,že to ty hlavy prostě nemají šanci udržet. dal jsem tam tu opravnou sadu a při každém rozjezdu,řazení se mi promítne jak to nějaká chytrá hlava z VW báječně vymyslela lol

Tak jsem koukal na jednu novou 1,6/75 a má opravdu stejný řazení jako nejstarší 74, takže táhla. Výměna převodovky je tedy bez nejmenšího problému možná.

  • 1 měsíc později...

Panove muze mi prosim nekdo pomoci? Mam Octu 1,9SDI. Prevodovka by tam mela byt stejna, jako na tady diskutovanou 1,6i 100k. Jaky to ale bude typ zprevodovani? Vim, ze bude DUS nebo DRZ. A nebude to DUU. Co ale DLP, to je co zac?

Diky moc

DLP je pro 1,6/74 kW ;)

je to vylepšená verze DUU

DLP je pro 1,6/74 kW ;)

je to vylepšená verze DUU

Aha! Diky :) A nevis jste, zda bude koser s 1,9SDI?

Jen dodam ze v te tabulce je u zpatecky ve vypoctu preklep, ale vysledek sedi. (Zkuste si to vynasobit. :) )

j.

Ahoj,

chci se zeptat, co je toto za zátku na převodovce, už jsem jí dvakrát vracel zpátky, nerad bych aby mi něco tudy padalo do převodovky.

Taky bych se rád zeptal, mám 1,6 tourku 75kW, teď na dovolené v Chorvatsku se mi dvakrát stalo, že mi nešla dát dvojka, při podřazování, křižovatka, parkoviště. jinak vše oki, má najeto cca 25 000km.

Obrázek přikládám.

post-6939-1246308929_thumb.jpg

post-6939-1246308951_thumb.jpg

tímhle špuntem jsou vidět zuby na setrváku ale jinak neznám ten správný účel proč to tam je

tímhle špuntem jsou vidět zuby na setrváku ale jinak neznám ten správný účel proč to tam je

Ahoj,

díky za odpověď já už se lekl, že vede do převodovky. O dovolené jsem chytil pořádné slejváky na Pagu, až jsem měl strach, že mám ponorku. ;)

  • 4 týdny později...

Ahoj,

minulý týden na Chodově se mi opět nedařilo dát po jedničce dvojku, ostatní rychlosti oki, nemáte někdo podobný problém?

Najeto 25.000km.

Díky za typy.

Ahoj,

minulý týden na Chodově se mi opět nedařilo dát po jedničce dvojku, ostatní rychlosti oki, nemáte někdo podobný problém?

Najeto 25.000km.

Díky za typy.

já mám najeto 3.200 km /O1 Tour 1,6/ a občas tam nedám ani tu jednčku o dvojce ani nemluvě, v Brně jsem málem odstavil celou křižovatku a stál jsem tam jak školák - aktivně řídím 23 let.

Ahoj,

už jsem si připadal jak cvok, řídím už od 18 a todle se mi ještě nestalo, tak jak koukám nejsem sám. Manželce to neudělalo ani jednou, asi s tou řadičkou hraje nějak líp :)).

Škoda Pce na Dukle mi napsala toto:

Dobrý den pane Pepa72:)),

před určením závady potřebujeme váš vůz nejprve projet u potom určíme druh závady. Napiště nám termín, kdy budete mít čas na zkušební jízdu.

Může se jednat pouze o neseřízené táhlo řazení, nebo vadnou brzdičku II. rychlostního stupně.

Pokud jim to bude vyhovovat pojedu tam v úterý, pak dám vědět.

zdravim ...

rad by som sa spytal na nasledovnu vec:

v octavke 1.6 74kw, benzin, r.v 2000 (construct), sa prestava vracat riadiaca paka do neutralu.

Zacne to ale az po nejakej dobe - cca 20-30minut po nastartovani relativne chladneho motora napr. pokial auto stoji aspon pol hodinu. Po nastartovani "studeneho" auta to je ok, vsetko ide v pohode, nie je citit ziadne drhnutie paky. postupne zacne drhnut stupen 1-2 a po 10 minutach sa prida aj 4-5.

neviete co by to mohlo sposobovat ? predpokladam ze sa nieco zahreje - roztiahne a nieco sa zablokuje. ale co ?

vdaka za akykolvek tip.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.