Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, při navolených 150km/h na dálnici na tempomatu mi zničeho nic spadne rychlost na např.120 km/h...stává se to při stoupání do kopce...zpomalý to na např.120 km/h a po přejetí kopce na rovinu se mi ta rychlost zpátky dostane na 150km/h...nevíte kde by mohla být chyba?

Vloženo

Pánové, mám trošku jiný problém. Nemám s tempomatem vubec zkušenosti, tak se mi nesmějte!! ;):palec2: Problém je ten, když si namačkám nejakou rychlost, tak po zabrždení, nebo zpomaleni mě to stále žene na tu rychlost! nemělo by se to vypnout? na páčce jsou najeké nápisy: on off a res. Co co znamená a prosím o pořádné školení, jak používat tempomat! Děkuji Tom :help::palec2:lol;):):help:

Vloženo
Pánové, mám trošku jiný problém. Nemám s tempomatem vubec zkušenosti, tak se mi nesmějte!! ;):palec2: Problém je ten, když si namačkám nejakou rychlost, tak po zabrždení, nebo zpomaleni mě to stále žene na tu rychlost! nemělo by se to vypnout? na páčce jsou najeké nápisy: on off a res. Co co znamená a prosím o pořádné školení, jak používat tempomat! Děkuji Tom :help::palec2:lol;):):help:

Nejlépe si přečíst návod od vozidla. Pokud nemáš je na stránkách skoda auto volně ke stažení

http://www.skoda-auto.com/cze/drivers/documentation/

Vloženo
Omlouvám se .... jedná se o motor 1,9TDi 81kW

Tak ten by to mohl tou 150 valit pořád. Tak to tedy netuším kde bude zakopanej pes. A bez tempomatu to v tom kopci normálně těch 150 klidně jede?

Vloženo
Pánové, mám trošku jiný problém. Nemám s tempomatem vubec zkušenosti, tak se mi nesmějte!! ;):palec2: Problém je ten, když si namačkám nejakou rychlost, tak po zabrždení, nebo zpomaleni mě to stále žene na tu rychlost! nemělo by se to vypnout? na páčce jsou najeké nápisy: on off a res. Co co znamená a prosím o pořádné školení, jak používat tempomat! Děkuji Tom :help::palec2:lol;):):help:

to že to nevypíná tempomat, bude pravděpodobně čidlem na brzdovém pedálu ;)

Vloženo

Tempomat se vypína buď sešlápnutím brzdy (spínač) nebo spojky (spínač) nebo přepínátkem k sobě. Když ti nevypne při sešlápnutí brzdy máš asi spínač včudu. Poznáš to na VAGu.Vypisuje se to tuším jako závada. Alespoň u OCT s ABS jo.

Vloženo
Tempomat se vypína buď sešlápnutím brzdy (spínač) nebo spojky (spínač) nebo přepínátkem k sobě. Když ti nevypne při sešlápnutí brzdy máš asi spínač včudu. Poznáš to na VAGu.Vypisuje se to tuším jako závada. Alespoň u OCT s ABS jo.

Heled hlavaček,on má problém že mu to nedrží rychlost do kopce a po rovine to má v pořádku.

Vloženo

Tak včera jsem to zkoušel...samotným tempomatem to asi nebude...jeli jsme včera ve 4 lidech po dálnici - navolím na tempomatu 150km/h,přijde první mírný stoupání a už se dostanu na 120km/h - sešlápnu plyn a hned se mi ta rychlost vrátí na 150km/h celkem rychle(už si ale nepamatuju jestli to bylo na rovině nebo při stoupání) - to se mi stalo ale jen jednou. Při dalším stouápní jsem se znovu dostal na 120km/h ale když jsem sešláp plyn tak už se nic nedělo.Prostě to nejelo a na rovině až zrychlo valo hodně pomalu.Ani jsem pak necejtil při rozjedu že by se zapínalo turbo. Vyvrcholilo to tak že mě v posledním kopci před hranicema předjížděl autobus na dállnici...víc jak 90km/h to nejelo...přijel jsem domu auto asi hodinu stálo nastartuju a zase to jelo ale pořád to není ono-když mám plyn na podlaze tak mi přijde že to kolem 2,6-2,8tis otáček netáhne a pak jako by to zase jede nebo já nevím jak to popsat....

takže bych to tak nějak schrnul a samotnej tempomat s tím asi nebude mít nic společnýho, chyba bude asi někde jinde v moturu

Vloženo
Tak včera jsem to zkoušel...samotným tempomatem to asi nebude...jeli jsme včera ve 4 lidech po dálnici - navolím na tempomatu 150km/h,přijde první mírný stoupání a už se dostanu na 120km/h - sešlápnu plyn a hned se mi ta rychlost vrátí na 150km/h celkem rychle(už si ale nepamatuju jestli to bylo na rovině nebo při stoupání) - to se mi stalo ale jen jednou. Při dalším stouápní jsem se znovu dostal na 120km/h ale když jsem sešláp plyn tak už se nic nedělo.Prostě to nejelo a na rovině až zrychlo valo hodně pomalu.Ani jsem pak necejtil při rozjedu že by se zapínalo turbo. Vyvrcholilo to tak že mě v posledním kopci před hranicema předjížděl autobus na dállnici...víc jak 90km/h to nejelo...přijel jsem domu auto asi hodinu stálo nastartuju a zase to jelo ale pořád to není ono-když mám plyn na podlaze tak mi přijde že to kolem 2,6-2,8tis otáček netáhne a pak jako by to zase jede nebo já nevím jak to popsat....

takže bych to tak nějak schrnul a samotnej tempomat s tím asi nebude mít nic společnýho, chyba bude asi někde jinde v moturu

tak na vag a diagnostiku turba a váhy vzduchu, jestli dávaj co maj nebo potřebujou vyčistit/výměnu...

Vloženo

tak včera při běžné kontrole jsem se podíval na vzduchovej filtr...byl totalne cernej zasranej( v servise mi řekli že mi všechny filtry měnily)...tenhle byl total zasviněnej...dal jsem novej a najendou se ztratilo to hluchý místo při táhnutí...ještě musím zkusit jestli to auto jede na dálnici tak jak má....je možný že i ten vzduchovej filtr může dělat takovou neplechu že to auto nejede tak jak jsem popisoval?

Vloženo
tak včera při běžné kontrole jsem se podíval na vzduchovej filtr...byl totalne cernej zasranej( v servise mi řekli že mi všechny filtry měnily)...tenhle byl total zasviněnej...dal jsem novej a najendou se ztratilo to hluchý místo při táhnutí...ještě musím zkusit jestli to auto jede na dálnici tak jak má....je možný že i ten vzduchovej filtr může dělat takovou neplechu že to auto nejede tak jak jsem popisoval?

Možný je všechno. To mi připomíná, když mi měnili v servise olej v haldexu... no a protože jsem tam po týdnu musel neplánovaně znovu, tak mi sdělili že jsem v haldexu neměl skoro žádný olej... přitom žádná skvrna pod autem - podle mě nic nevyměnili...

Vloženo

takže jsem to jel konečně projet na dálnici s novým vzduchovým filtrem a zjistil že to není ta prává příčina proč to jede tak jak to jede...jsem se sotva dostal na rovine na 150km/h....ale při nízkých otáčkách v nižší rychlostech tam je ten rozdíl evidentní

takže jsem vyměnil váhu vzduchu...a ejhle najednou to auto vystřelilo a jelo tak jak asi má jet...jenže při 180km/h mi to spadlo do nouzáku takže to vypadá asi na výměnu ještě ventilu N75

Vloženo
takže jsem to jel konečně projet na dálnici s novým vzduchovým filtrem a zjistil že to není ta prává příčina proč to jede tak jak to jede...jsem se sotva dostal na rovine na 150km/h....ale při nízkých otáčkách v nižší rychlostech tam je ten rozdíl evidentní

takže jsem vyměnil váhu vzduchu...a ejhle najednou to auto vystřelilo a jelo tak jak asi má jet...jenže při 180km/h mi to spadlo do nouzáku takže to vypadá asi na výměnu ještě ventilu N75

kouknul bych jak je na tom turbo - estli by ho nechtělo vyčistit...

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

no ja bych zase potreboval nekde sehnat spinac spojky, mam octu 1.9 TDI rv/98 takze sem tempomat dodelaval, a nechci abych pri zmacknuti spojky znicil motor nevite kde by se to dalo sehnatt??

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...