Jump to content

Tempomat nedrží rychlost


SkOcRS
 Share

Recommended Posts

Zdravím, při navolených 150km/h na dálnici na tempomatu mi zničeho nic spadne rychlost na např.120 km/h...stává se to při stoupání do kopce...zpomalý to na např.120 km/h a po přejetí kopce na rovinu se mi ta rychlost zpátky dostane na 150km/h...nevíte kde by mohla být chyba?

Link to comment
Share on other sites

Pánové, mám trošku jiný problém. Nemám s tempomatem vubec zkušenosti, tak se mi nesmějte!! ;):palec2: Problém je ten, když si namačkám nejakou rychlost, tak po zabrždení, nebo zpomaleni mě to stále žene na tu rychlost! nemělo by se to vypnout? na páčce jsou najeké nápisy: on off a res. Co co znamená a prosím o pořádné školení, jak používat tempomat! Děkuji Tom :help::palec2:lol;):):help:

Link to comment
Share on other sites

Pánové, mám trošku jiný problém. Nemám s tempomatem vubec zkušenosti, tak se mi nesmějte!! ;):palec2: Problém je ten, když si namačkám nejakou rychlost, tak po zabrždení, nebo zpomaleni mě to stále žene na tu rychlost! nemělo by se to vypnout? na páčce jsou najeké nápisy: on off a res. Co co znamená a prosím o pořádné školení, jak používat tempomat! Děkuji Tom :help::palec2:lol;):):help:

Nejlépe si přečíst návod od vozidla. Pokud nemáš je na stránkách skoda auto volně ke stažení

http://www.skoda-auto.com/cze/drivers/documentation/

Link to comment
Share on other sites

Pánové, mám trošku jiný problém. Nemám s tempomatem vubec zkušenosti, tak se mi nesmějte!! ;):palec2: Problém je ten, když si namačkám nejakou rychlost, tak po zabrždení, nebo zpomaleni mě to stále žene na tu rychlost! nemělo by se to vypnout? na páčce jsou najeké nápisy: on off a res. Co co znamená a prosím o pořádné školení, jak používat tempomat! Děkuji Tom :help::palec2:lol;):):help:

to že to nevypíná tempomat, bude pravděpodobně čidlem na brzdovém pedálu ;)

Link to comment
Share on other sites

Tempomat se vypína buď sešlápnutím brzdy (spínač) nebo spojky (spínač) nebo přepínátkem k sobě. Když ti nevypne při sešlápnutí brzdy máš asi spínač včudu. Poznáš to na VAGu.Vypisuje se to tuším jako závada. Alespoň u OCT s ABS jo.

Heled hlavaček,on má problém že mu to nedrží rychlost do kopce a po rovine to má v pořádku.

Link to comment
Share on other sites

Tak včera jsem to zkoušel...samotným tempomatem to asi nebude...jeli jsme včera ve 4 lidech po dálnici - navolím na tempomatu 150km/h,přijde první mírný stoupání a už se dostanu na 120km/h - sešlápnu plyn a hned se mi ta rychlost vrátí na 150km/h celkem rychle(už si ale nepamatuju jestli to bylo na rovině nebo při stoupání) - to se mi stalo ale jen jednou. Při dalším stouápní jsem se znovu dostal na 120km/h ale když jsem sešláp plyn tak už se nic nedělo.Prostě to nejelo a na rovině až zrychlo valo hodně pomalu.Ani jsem pak necejtil při rozjedu že by se zapínalo turbo. Vyvrcholilo to tak že mě v posledním kopci před hranicema předjížděl autobus na dállnici...víc jak 90km/h to nejelo...přijel jsem domu auto asi hodinu stálo nastartuju a zase to jelo ale pořád to není ono-když mám plyn na podlaze tak mi přijde že to kolem 2,6-2,8tis otáček netáhne a pak jako by to zase jede nebo já nevím jak to popsat....

takže bych to tak nějak schrnul a samotnej tempomat s tím asi nebude mít nic společnýho, chyba bude asi někde jinde v moturu

Link to comment
Share on other sites

Tak včera jsem to zkoušel...samotným tempomatem to asi nebude...jeli jsme včera ve 4 lidech po dálnici - navolím na tempomatu 150km/h,přijde první mírný stoupání a už se dostanu na 120km/h - sešlápnu plyn a hned se mi ta rychlost vrátí na 150km/h celkem rychle(už si ale nepamatuju jestli to bylo na rovině nebo při stoupání) - to se mi stalo ale jen jednou. Při dalším stouápní jsem se znovu dostal na 120km/h ale když jsem sešláp plyn tak už se nic nedělo.Prostě to nejelo a na rovině až zrychlo valo hodně pomalu.Ani jsem pak necejtil při rozjedu že by se zapínalo turbo. Vyvrcholilo to tak že mě v posledním kopci před hranicema předjížděl autobus na dállnici...víc jak 90km/h to nejelo...přijel jsem domu auto asi hodinu stálo nastartuju a zase to jelo ale pořád to není ono-když mám plyn na podlaze tak mi přijde že to kolem 2,6-2,8tis otáček netáhne a pak jako by to zase jede nebo já nevím jak to popsat....

takže bych to tak nějak schrnul a samotnej tempomat s tím asi nebude mít nic společnýho, chyba bude asi někde jinde v moturu

tak na vag a diagnostiku turba a váhy vzduchu, jestli dávaj co maj nebo potřebujou vyčistit/výměnu...

Link to comment
Share on other sites

tak včera při běžné kontrole jsem se podíval na vzduchovej filtr...byl totalne cernej zasranej( v servise mi řekli že mi všechny filtry měnily)...tenhle byl total zasviněnej...dal jsem novej a najendou se ztratilo to hluchý místo při táhnutí...ještě musím zkusit jestli to auto jede na dálnici tak jak má....je možný že i ten vzduchovej filtr může dělat takovou neplechu že to auto nejede tak jak jsem popisoval?

Link to comment
Share on other sites

tak včera při běžné kontrole jsem se podíval na vzduchovej filtr...byl totalne cernej zasranej( v servise mi řekli že mi všechny filtry měnily)...tenhle byl total zasviněnej...dal jsem novej a najendou se ztratilo to hluchý místo při táhnutí...ještě musím zkusit jestli to auto jede na dálnici tak jak má....je možný že i ten vzduchovej filtr může dělat takovou neplechu že to auto nejede tak jak jsem popisoval?

Možný je všechno. To mi připomíná, když mi měnili v servise olej v haldexu... no a protože jsem tam po týdnu musel neplánovaně znovu, tak mi sdělili že jsem v haldexu neměl skoro žádný olej... přitom žádná skvrna pod autem - podle mě nic nevyměnili...

Link to comment
Share on other sites

takže jsem to jel konečně projet na dálnici s novým vzduchovým filtrem a zjistil že to není ta prává příčina proč to jede tak jak to jede...jsem se sotva dostal na rovine na 150km/h....ale při nízkých otáčkách v nižší rychlostech tam je ten rozdíl evidentní

takže jsem vyměnil váhu vzduchu...a ejhle najednou to auto vystřelilo a jelo tak jak asi má jet...jenže při 180km/h mi to spadlo do nouzáku takže to vypadá asi na výměnu ještě ventilu N75

Link to comment
Share on other sites

takže jsem to jel konečně projet na dálnici s novým vzduchovým filtrem a zjistil že to není ta prává příčina proč to jede tak jak to jede...jsem se sotva dostal na rovine na 150km/h....ale při nízkých otáčkách v nižší rychlostech tam je ten rozdíl evidentní

takže jsem vyměnil váhu vzduchu...a ejhle najednou to auto vystřelilo a jelo tak jak asi má jet...jenže při 180km/h mi to spadlo do nouzáku takže to vypadá asi na výměnu ještě ventilu N75

kouknul bych jak je na tom turbo - estli by ho nechtělo vyčistit...

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...