Publikováno Srpen 28, 200718 r Zdravím, při navolených 150km/h na dálnici na tempomatu mi zničeho nic spadne rychlost na např.120 km/h...stává se to při stoupání do kopce...zpomalý to na např.120 km/h a po přejetí kopce na rovinu se mi ta rychlost zpátky dostane na 150km/h...nevíte kde by mohla být chyba?
Srpen 28, 200718 r Strašně bych chtěl vědět, co tam máš za motor. To by si taky mohl napsat. Třeba nemáš dostatečnej výkon motoru.
Srpen 28, 200718 r Přesně tak. Jestli se to potom vrátí na 150 tak prostě do toho kopce na to motor nemá.
Srpen 28, 200718 r Pánové, mám trošku jiný problém. Nemám s tempomatem vubec zkušenosti, tak se mi nesmějte!! Problém je ten, když si namačkám nejakou rychlost, tak po zabrždení, nebo zpomaleni mě to stále žene na tu rychlost! nemělo by se to vypnout? na páčce jsou najeké nápisy: on off a res. Co co znamená a prosím o pořádné školení, jak používat tempomat! Děkuji Tom
Srpen 28, 200718 r Pánové, mám trošku jiný problém. Nemám s tempomatem vubec zkušenosti, tak se mi nesmějte!! Problém je ten, když si namačkám nejakou rychlost, tak po zabrždení, nebo zpomaleni mě to stále žene na tu rychlost! nemělo by se to vypnout? na páčce jsou najeké nápisy: on off a res. Co co znamená a prosím o pořádné školení, jak používat tempomat! Děkuji Tom Nejlépe si přečíst návod od vozidla. Pokud nemáš je na stránkách skoda auto volně ke stažení http://www.skoda-auto.com/cze/drivers/documentation/
Srpen 29, 200718 r Omlouvám se .... jedná se o motor 1,9TDi 81kW Tak ten by to mohl tou 150 valit pořád. Tak to tedy netuším kde bude zakopanej pes. A bez tempomatu to v tom kopci normálně těch 150 klidně jede?
Srpen 29, 200718 r Pánové, mám trošku jiný problém. Nemám s tempomatem vubec zkušenosti, tak se mi nesmějte!! Problém je ten, když si namačkám nejakou rychlost, tak po zabrždení, nebo zpomaleni mě to stále žene na tu rychlost! nemělo by se to vypnout? na páčce jsou najeké nápisy: on off a res. Co co znamená a prosím o pořádné školení, jak používat tempomat! Děkuji Tom to že to nevypíná tempomat, bude pravděpodobně čidlem na brzdovém pedálu
Srpen 30, 200718 r No já nevím, 150 po dálnici valím kopec nekopec... ale jak už tu někdo psal - vyzkoušet, jestli auto udrží rychlost bez pomoci tempomatu.
Srpen 31, 200718 r Tempomat se vypína buď sešlápnutím brzdy (spínač) nebo spojky (spínač) nebo přepínátkem k sobě. Když ti nevypne při sešlápnutí brzdy máš asi spínač včudu. Poznáš to na VAGu.Vypisuje se to tuším jako závada. Alespoň u OCT s ABS jo.
Srpen 31, 200718 r Tempomat se vypína buď sešlápnutím brzdy (spínač) nebo spojky (spínač) nebo přepínátkem k sobě. Když ti nevypne při sešlápnutí brzdy máš asi spínač včudu. Poznáš to na VAGu.Vypisuje se to tuším jako závada. Alespoň u OCT s ABS jo. Heled hlavaček,on má problém že mu to nedrží rychlost do kopce a po rovine to má v pořádku.
Září 2, 200718 r Autor Tak včera jsem to zkoušel...samotným tempomatem to asi nebude...jeli jsme včera ve 4 lidech po dálnici - navolím na tempomatu 150km/h,přijde první mírný stoupání a už se dostanu na 120km/h - sešlápnu plyn a hned se mi ta rychlost vrátí na 150km/h celkem rychle(už si ale nepamatuju jestli to bylo na rovině nebo při stoupání) - to se mi stalo ale jen jednou. Při dalším stouápní jsem se znovu dostal na 120km/h ale když jsem sešláp plyn tak už se nic nedělo.Prostě to nejelo a na rovině až zrychlo valo hodně pomalu.Ani jsem pak necejtil při rozjedu že by se zapínalo turbo. Vyvrcholilo to tak že mě v posledním kopci před hranicema předjížděl autobus na dállnici...víc jak 90km/h to nejelo...přijel jsem domu auto asi hodinu stálo nastartuju a zase to jelo ale pořád to není ono-když mám plyn na podlaze tak mi přijde že to kolem 2,6-2,8tis otáček netáhne a pak jako by to zase jede nebo já nevím jak to popsat.... takže bych to tak nějak schrnul a samotnej tempomat s tím asi nebude mít nic společnýho, chyba bude asi někde jinde v moturu
Září 2, 200718 r Tak včera jsem to zkoušel...samotným tempomatem to asi nebude...jeli jsme včera ve 4 lidech po dálnici - navolím na tempomatu 150km/h,přijde první mírný stoupání a už se dostanu na 120km/h - sešlápnu plyn a hned se mi ta rychlost vrátí na 150km/h celkem rychle(už si ale nepamatuju jestli to bylo na rovině nebo při stoupání) - to se mi stalo ale jen jednou. Při dalším stouápní jsem se znovu dostal na 120km/h ale když jsem sešláp plyn tak už se nic nedělo.Prostě to nejelo a na rovině až zrychlo valo hodně pomalu.Ani jsem pak necejtil při rozjedu že by se zapínalo turbo. Vyvrcholilo to tak že mě v posledním kopci před hranicema předjížděl autobus na dállnici...víc jak 90km/h to nejelo...přijel jsem domu auto asi hodinu stálo nastartuju a zase to jelo ale pořád to není ono-když mám plyn na podlaze tak mi přijde že to kolem 2,6-2,8tis otáček netáhne a pak jako by to zase jede nebo já nevím jak to popsat....takže bych to tak nějak schrnul a samotnej tempomat s tím asi nebude mít nic společnýho, chyba bude asi někde jinde v moturu tak na vag a diagnostiku turba a váhy vzduchu, jestli dávaj co maj nebo potřebujou vyčistit/výměnu...
Září 3, 200718 r Autor tak včera při běžné kontrole jsem se podíval na vzduchovej filtr...byl totalne cernej zasranej( v servise mi řekli že mi všechny filtry měnily)...tenhle byl total zasviněnej...dal jsem novej a najendou se ztratilo to hluchý místo při táhnutí...ještě musím zkusit jestli to auto jede na dálnici tak jak má....je možný že i ten vzduchovej filtr může dělat takovou neplechu že to auto nejede tak jak jsem popisoval?
Září 4, 200718 r tak včera při běžné kontrole jsem se podíval na vzduchovej filtr...byl totalne cernej zasranej( v servise mi řekli že mi všechny filtry měnily)...tenhle byl total zasviněnej...dal jsem novej a najendou se ztratilo to hluchý místo při táhnutí...ještě musím zkusit jestli to auto jede na dálnici tak jak má....je možný že i ten vzduchovej filtr může dělat takovou neplechu že to auto nejede tak jak jsem popisoval? Možný je všechno. To mi připomíná, když mi měnili v servise olej v haldexu... no a protože jsem tam po týdnu musel neplánovaně znovu, tak mi sdělili že jsem v haldexu neměl skoro žádný olej... přitom žádná skvrna pod autem - podle mě nic nevyměnili...
Září 7, 200717 r Autor takže jsem to jel konečně projet na dálnici s novým vzduchovým filtrem a zjistil že to není ta prává příčina proč to jede tak jak to jede...jsem se sotva dostal na rovine na 150km/h....ale při nízkých otáčkách v nižší rychlostech tam je ten rozdíl evidentní takže jsem vyměnil váhu vzduchu...a ejhle najednou to auto vystřelilo a jelo tak jak asi má jet...jenže při 180km/h mi to spadlo do nouzáku takže to vypadá asi na výměnu ještě ventilu N75
Září 7, 200717 r takže jsem to jel konečně projet na dálnici s novým vzduchovým filtrem a zjistil že to není ta prává příčina proč to jede tak jak to jede...jsem se sotva dostal na rovine na 150km/h....ale při nízkých otáčkách v nižší rychlostech tam je ten rozdíl evidentnítakže jsem vyměnil váhu vzduchu...a ejhle najednou to auto vystřelilo a jelo tak jak asi má jet...jenže při 180km/h mi to spadlo do nouzáku takže to vypadá asi na výměnu ještě ventilu N75 kouknul bych jak je na tom turbo - estli by ho nechtělo vyčistit...
Srpen 6, 200817 r no ja bych zase potreboval nekde sehnat spinac spojky, mam octu 1.9 TDI rv/98 takze sem tempomat dodelaval, a nechci abych pri zmacknuti spojky znicil motor nevite kde by se to dalo sehnatt??
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.