one-z Vloženo 8. Září 2007 Vloženo 8. Září 2007 Ahoj, jak se vám sjíždějí orig. kotouče s orig. deskama z výroby? Mám na mysli jestli celá plocha je lesklá (ojetá) nebo jako u mě jen část a u některého jen málá (mám kotouče i vzadu). Přitom je vidět, že deska je i nad zrezlou částí... Nebrzdí potom to kolo hůře? Citovat
one-z Vloženo 9. Září 2007 Autor Vloženo 9. Září 2007 To fakt nikdo neví jestli má kotouč lesklý po celé činné ploše nebo jen kus a zbytek zrezlý??? Citovat
Jar_da Vloženo 9. Září 2007 Vloženo 9. Září 2007 tak trochu nevím co chceš slyšet, je snad jasný, že pod plochou destičky musí být v celé její ploše kotouč lesklý, destička musí stejnoměrně celou plochou přiléhat - brzdit Citovat
Wittmann Vloženo 9. Září 2007 Vloženo 9. Září 2007 .... Přitom je vidět, že deska je i nad zrezlou částí... Nebrzdí potom to kolo hůře? No to si moc nedokážu představit. Destičky se časem obrousí, tak, že dosedají celou plochou, takže buď jsou nové, někdo je prohodil, mají nešetrně sražené hrany nebo kotouče jsou příliš vydrbané od předchozích destiček. Pak je také možné, že je zadřený brzdič a nedokáže destičku pořádně přimáčknout. Citovat
one-z Vloženo 9. Září 2007 Autor Vloženo 9. Září 2007 tak trochu nevím co chceš slyšet, je snad jasný, že pod plochou destičky musí být v celé její ploše kotouč lesklý, destička musí stejnoměrně celou plochou přiléhat - brzdit Chci slyšet to, jak se vám sjížděj kotouče. Na předku (PP) jsem si to asi způsobil sám, protože jsem měl třmen sundanej a teď je vidět, že i tam kde je destička, tak je to orezlé... Na zadku jsou oba kraje taky dost orezlé... Jenom jedno kolo (LP) vypadá normálně (orezlý lem 1-2 mm). Takže by mě zajímal spíše ten zadek, protože na OI jsem si všimnul, že jsou kotouče krásně celý sjetý, fabku jsem ještě neviděl tak se ptám jestli to je normální Citovat
Wittmann Vloženo 9. Září 2007 Vloženo 9. Září 2007 tak trochu nevím co chceš slyšet, je snad jasný, že pod plochou destičky musí být v celé její ploše kotouč lesklý, destička musí stejnoměrně celou plochou přiléhat - brzdit Chci slyšet to, jak se vám sjížděj kotouče. Na předku (PP) jsem si to asi způsobil sám, protože jsem měl třmen sundanej a teď je vidět, že i tam kde je destička, tak je to orezlé... Na zadku jsou oba kraje taky dost orezlé... Jenom jedno kolo (LP) vypadá normálně (orezlý lem 1-2 mm). Takže by mě zajímal spíše ten zadek, protože na OI jsem si všimnul, že jsou kotouče krásně celý sjetý, fabku jsem ještě neviděl tak se ptám jestli to je normální pod destičkou to rozhodně orezlé nemám. Citovat
one-z Vloženo 9. Září 2007 Autor Vloženo 9. Září 2007 tak trochu nevím co chceš slyšet, je snad jasný, že pod plochou destičky musí být v celé její ploše kotouč lesklý, destička musí stejnoměrně celou plochou přiléhat - brzdit Chci slyšet to, jak se vám sjížděj kotouče. Na předku (PP) jsem si to asi způsobil sám, protože jsem měl třmen sundanej a teď je vidět, že i tam kde je destička, tak je to orezlé... Na zadku jsou oba kraje taky dost orezlé... Jenom jedno kolo (LP) vypadá normálně (orezlý lem 1-2 mm). Takže by mě zajímal spíše ten zadek, protože na OI jsem si všimnul, že jsou kotouče krásně celý sjetý, fabku jsem ještě neviděl tak se ptám jestli to je normální pod destičkou to rozhodně orezlé nemám. Hmm, dík Až budu dávat zimní tak na to kouknu víc Citovat
najmis Vloženo 9. Září 2007 Vloženo 9. Září 2007 Nech si kotouče srovnat(stáhnot)..pokud to má cenu-vzhledem k tlouštce kotouče..kup nové desky,zkontroluj brzdovej válec brzdiče jestli není zarezlej nebo zatuhlej a pak to musí být O.K. Citovat
pafel Vloženo 10. Září 2007 Vloženo 10. Září 2007 Pokud to nemáš po celém obvodu stejnoměrně svítivé, tak Ti musí kotouče aji kopat. Může kopat předek do řízení a nebo za jízdy přitáhni lehce ruční brzdu a může kopat i zadek. Potom buď výměna nebo soustruh. Citovat
one-z Vloženo 10. Září 2007 Autor Vloženo 10. Září 2007 Pokud to nemáš po celém obvodu stejnoměrně svítivé, tak Ti musí kotouče aji kopat. Může kopat předek do řízení a nebo za jízdy přitáhni lehce ruční brzdu a může kopat i zadek. Potom buď výměna nebo soustruh. nene, zkroucený nejsou Jen se mi zdá, že to brzdí na malé ploše... Dneska jsem koukal na jiné fabky a všechny měli kotouč lesklý po celé šířce (výšce)... Kouknu na to lépe při přezouvání Citovat
najmis Vloženo 10. Září 2007 Vloženo 10. Září 2007 Pokud to nemáš po celém obvodu stejnoměrně svítivé, tak Ti musí kotouče aji kopat. Může kopat předek do řízení a nebo za jízdy přitáhni lehce ruční brzdu a může kopat i zadek. Potom buď výměna nebo soustruh. nene, zkroucený nejsou Jen se mi zdá, že to brzdí na malé ploše... Dneska jsem koukal na jiné fabky a všechny měli kotouč lesklý po celé šířce (výšce)... Kouknu na to lépe při přezouvání jak píšu vejš....stočit a nové desky....páč ta plocha,která nebrzdí bude výš než plocha která brzdí,tudíš činná plocha není rovná a dát na to třeba nové desky je oničom..zkurví se nové desky a plocha,která nebrzdí určitě bude rezavá a rez je kurva tvrdá...takže se to stejně neojede pokud už jo to hlobějc....postupně ta rez bude postupovat...prostě to je na stažení nebo komplet new. Citovat
one-z Vloženo 10. Září 2007 Autor Vloženo 10. Září 2007 Pokud to nemáš po celém obvodu stejnoměrně svítivé, tak Ti musí kotouče aji kopat. Může kopat předek do řízení a nebo za jízdy přitáhni lehce ruční brzdu a může kopat i zadek. Potom buď výměna nebo soustruh. nene, zkroucený nejsou Jen se mi zdá, že to brzdí na malé ploše... Dneska jsem koukal na jiné fabky a všechny měli kotouč lesklý po celé šířce (výšce)... Kouknu na to lépe při přezouvání jak píšu vejš....stočit a nové desky....páč ta plocha,která nebrzdí bude výš než plocha která brzdí,tudíš činná plocha není rovná a dát na to třeba nové desky je oničom..zkurví se nové desky a plocha,která nebrzdí určitě bude rezavá a rez je kurva tvrdá...takže se to stejně neojede pokud už jo to hlobějc....postupně ta rez bude postupovat...prostě to je na stažení nebo komplet new. jj, čet jsem a díky za radu A nevíš na kolik to stočení vyjde a kde ho prováděj? Citovat
najmis Vloženo 10. Září 2007 Vloženo 10. Září 2007 Pokud to nemáš po celém obvodu stejnoměrně svítivé, tak Ti musí kotouče aji kopat. Může kopat předek do řízení a nebo za jízdy přitáhni lehce ruční brzdu a může kopat i zadek. Potom buď výměna nebo soustruh. nene, zkroucený nejsou Jen se mi zdá, že to brzdí na malé ploše... Dneska jsem koukal na jiné fabky a všechny měli kotouč lesklý po celé šířce (výšce)... Kouknu na to lépe při přezouvání jak píšu vejš....stočit a nové desky....páč ta plocha,která nebrzdí bude výš než plocha která brzdí,tudíš činná plocha není rovná a dát na to třeba nové desky je oničom..zkurví se nové desky a plocha,která nebrzdí určitě bude rezavá a rez je kurva tvrdá...takže se to stejně neojede pokud už jo to hlobějc....postupně ta rez bude postupovat...prostě to je na stažení nebo komplet new. jj, čet jsem a díky za radu A nevíš na kolik to stočení vyjde a kde ho prováděj? Tak nejlíp jakákoliv kovovýroba....soustruh to jistí....ale občas se u toho štípou "kudly"...takže tě s tím třeba i pošlou někam.... ale jinak bych já osobně dal za kotouč tak 200Kč Citovat
mike_k Vloženo 10. Září 2007 Vloženo 10. Září 2007 Myslim ze kazda fabka co ma zadni kotouce ma ten posledni cca. 1cm na vnejsim okraji zrezly. Pote, co jsem si toho vsiml u sebe, jsem se dival na fabky na parkovistich a mela to tak kazda. Dokonce i v servisu mi rekli, ze to je normalni. Takze asi tak. Citovat
najmis Vloženo 10. Září 2007 Vloženo 10. Září 2007 Myslim ze kazda fabka co ma zadni kotouce ma ten posledni cca. 1cm na vnejsim okraji zrezly. Pote, co jsem si toho vsiml u sebe, jsem se dival na fabky na parkovistich a mela to tak kazda. Dokonce i v servisu mi rekli, ze to je normalni. Takze asi tak. Přečti si to pořádně.... píše že má desku i nad orezlou částí kotouče...tudíš to asi není uplně O.K. ne...? Citovat
fabka2004 Vloženo 11. Září 2007 Vloženo 11. Září 2007 ja mam na prednych kotucoch asi 1cm po okraji povodny zhrdzaveny material az neskor je leskla plocha po ktorej tlaci dosticka Citovat
fabka2004 Vloženo 11. Září 2007 Vloženo 11. Září 2007 ale dosticka mi netlaci na ten okraj, takze niekde bude zrada Citovat
one-z Vloženo 11. Září 2007 Autor Vloženo 11. Září 2007 Tak to byl asi planej poplach. Před chvíli jsem to pořádně zkoumal a to PP si asi sedlo, takže vypadá jako LP a na zadku je ten lem o něco větší, ale po bližším nakouknutí jsou kotouče narozdíl od předních ojetější blíže ke středu... Pod deskou jsou sice lehce orezlé, ale je to z každé strany desky tak 3mm, což mě teď napadlo, že může bejt tím, že se s autem nebrzdí na krev... A fabky a octavky co jsem viděl měli zřejmě už jiné kotouče a desky (ne origo), jinak si to neumim vysvětlit... Přesto všem moc děkuju za rady, holt jsem blbej a měl jsem se na to jít pořádně podívat hned a ne jen kouknout na kotouč... Citovat
misom Vloženo 18. Září 2007 Vloženo 18. Září 2007 Ahoj, jak se vám sjíždějí orig. kotouče s orig. deskama z výroby? Mám na mysli jestli celá plocha je lesklá (ojetá) nebo jako u mě jen část a u některého jen málá (mám kotouče i vzadu). Přitom je vidět, že deska je i nad zrezlou částí... Nebrzdí potom to kolo hůře? Zalezi ako przdis, ked brzdievas len tak jemne casom sa moze stat ze ti ostavaju hrdzave (ako u otca na octavii). Valceky sa malo vysuvaju a potom sa vytvaraju tie hrdzave plochy. Ucinost brzd sa urcite znizi vsak tru na mensej ploche ale myslim si ze normalny clovek to nezbada. Ale odporucam raz za cas ked ides niekde z kopca osamote dobre pobrzdit ono sa to trosku rozbeha, alebo zoberes dratenu kefu alebo brusny papier a trosku sa stym pohras. Najhorsie ked su vystupky vacsie potom musis dat bud zbrusit kotuc (to robia v servise neradi) alebo vymenis za novy. Citovat
najmis Vloženo 18. Září 2007 Vloženo 18. Září 2007 Ahoj, jak se vám sjíždějí orig. kotouče s orig. deskama z výroby? Mám na mysli jestli celá plocha je lesklá (ojetá) nebo jako u mě jen část a u některého jen málá (mám kotouče i vzadu). Přitom je vidět, že deska je i nad zrezlou částí... Nebrzdí potom to kolo hůře? Zalezi ako przdis, ked brzdievas len tak jemne casom sa moze stat ze ti ostavaju hrdzave (ako u otca na octavii). Valceky sa malo vysuvaju a potom sa vytvaraju tie hrdzave plochy. Ucinost brzd sa urcite znizi vsak tru na mensej ploche ale myslim si ze normalny clovek to nezbada. Ale odporucam raz za cas ked ides niekde z kopca osamote dobre pobrzdit ono sa to trosku rozbeha, alebo zoberes dratenu kefu alebo brusny papier a trosku sa stym pohras. Najhorsie ked su vystupky vacsie potom musis dat bud zbrusit kotuc (to robia v servise neradi) alebo vymenis za novy. Jj je to o tom jak se kotouče od nových zajedou a jak se brzdy používají...klasický případ zejména starších řidiču a šetřílku...pul kilometru před křižovatkou vyřadí nebo pustí plyn,aby nebrzdily a šetřily palivo...u křižovatky pedál jen polechtají a zabrdí nebo zastaví...ale brzdy po nějakém čase tímhle zpusobem používání jdou do pr... viz moje mamina...Opel Corsa 1,0 rok 01 a brzdy jsou v háji..učinek slabej...minule sem to málem na křižovatce neubrzdil...no je pravda že jsem zvyklej na něco jinýho no.... chce to brzdy používat.... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.