Publikováno Září 11, 200717 r Napadlo mně sepsat topic jen o vrozených chorobách fabie a případně o jejich odstranění, připisujejte sem pokud vás ještě něco napane. Připisujte jen takové nemoci, o kterých víte, že jsou u Fábek časté. Tady jsou moje závady: (podle mně se stávají často) zatékání do dveří Zatékání Spotřeba oleje motorů 1.4 16V 74kW (AUB) Kosti stabilizátorů Mikrospínače v zámcích Prasklý svár krytu katalyzátoru Přidávejte další ať víme co i pro nás náš plechový miláček ještě připraví.
Září 12, 200717 r servomotorky (jejich potenciometry) klimatizace u některých aut časté praskání žárovek H7 (než jsem pořídil transily, vyměnil jsem za rok 6ks) stabilizátor (u starších ročníků) často se rozpojí v motorovém prostoru hadička vedoucí k ostřikovači zadního okna
Září 12, 200717 r U starsich modeloch caste praskanie mechanizmu stahovania okien... Dalej caste odchadzanie snimacu natocenia kolies + servo TRW.
Září 15, 200717 r Ubívání paliva v nádrži. Tak tak pomerne velká spotreba u starších MPI-čiek(v meste) vonku pohoda!
Září 15, 200717 r u prvnich rocniku a diesel povolovani predniho naboje kola a nasledne cvakani pri jizde
Září 21, 200717 r Unik servooleja z prevodovky riadenia,najcastejsie (co citam) z lavej manzety(aj moj pripad A zeby vodna pumpa,ale to asi kazde auto,nie?
Září 25, 200717 r Koukam, že je toho tu docela dost. Ještě mi napadlo zachytávání nečistot a bahna v prahu za předníma podběhama a následné reznutí u starších modelů. A možná ještě prasknutí nějakého toho kroužku ve vložce zámku, vrzání omezovačů dveří....
Leden 11, 200817 r Motůrek stěrače pátých dveří u krátké Fábky - zkoroduje trubička ostřikovače uvnitř motůrku a následovně se trubička ukroutí a tím přestane být funkční ostřikovač.Neexistuje jako samostatný díl,nutno měnit celý motůrek za cca 4300,-Kč.
Leden 18, 200817 r packy na předních světlech - praskají jak o život:( ukládání bordelu za předním lapačem nečistot a krytem podběhu jakoby mezi prahem a blatníkem taky...
Leden 18, 200916 r Zasekávanie kufru, lambda sonda2 (pri 60 000km), zaseknuté dvere u vodiča, predné ložiská, vstrekovač (pri 2000 km), vložka zámku, žiarovky H7,. 1.4 mpi/2003
Únor 2, 200916 r No ak sa tam ten bordel zhromazdoval tych 8 rokov, tak tych par puchierkov nie je nic hrozne, a to nie je hrdza skrz ale len povrchova, to sa da osetrit Ak je toto podla niekoho vela, tak kde spravili sudruzi chybu u Felicii?
Únor 3, 200916 r Podle mě to už dávno není povrchové, ale prorezlé durch. Šroubovák pravděpodobně ještě skrz neprorazíš, ale mikropóry už skrz budou. Je mi divné, že tam není napácaná ta plastická hmota. U mého auta jsou ty špubty přepatlaný zak, že sedají vyzáhnout. Na špuntu také není vidět barva vozu (karoserie se stříká se zátkami). Skoro bych řekl, že auto je po nějaké opravě a toto je důsledek špatně provedené antikorozní ochrany. Jsi první majitel?
Únor 4, 200916 r jj první a to samé i na druhé straně durch to není ale na muj vkus je to dost . Felície je kapitola sama pro sebe. Stou hmotou je to divny protože není zapiplaná ani druhá strana . Tak jsem to obrousil až se to svítilo a ošetřil tak su zvědavej jak dlouho to vyrží?
Únor 4, 200916 r Ked to budem v lete na Fabii cistit, asi tu skaru kade sa ten bordel dostava dnu co je tam ked otvoris dvere, tak tam kde sa spaja blatnik uplne na spodu a prah zapatlem silikonom... som zvedavy co na mna vykukne na 4 rocnej Fabii ktora este zimu nevidela
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.