Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Vlastním OII 1,9 77kW. Osazením dodatečné řídící jednotky jsem dosáhl zvýšení výkonu a kroutícího momentu asi o 15%.

Z literatury jsem zjistil, že se k motoru 1,9 kromě pětistupňové převodovky MQ250-0A4 dá montovat i šestistupňová MQ350-02Q.

Má někdo zkušenost jak je to složité a zda to má další dopady - spojka, kloubové hřídele atd. Děkuji za radu.

Vloženo
Vlastním OII 1,9 77kW. Osazením dodatečné řídící jednotky jsem dosáhl zvýšení výkonu a kroutícího momentu asi o 15%.

Z literatury jsem zjistil, že se k motoru 1,9 kromě pětistupňové převodovky MQ250-0A4 dá montovat i šestistupňová MQ350-02Q.

Má někdo zkušenost jak je to složité a zda to má další dopady - spojka, kloubové hřídele atd. Děkuji za radu.

Ahoj,největší problém budeš mít se sehnáním té převodovky,jako náhradní stojí vysoce přes 200 000,takže zbývá spíše vrakoviště a to jen teoreticky protože rozbitých OII určitě není moc.Ta převodovka je v origu v 2.0TDI.Ve svém motoru máš spojku o průměru 228 mm a pro převodovku 02Q je spojka průměr 240 mm a měla by se místo stávající vejít.Poloosy budeš muset mít také zřejmě jiné.Všechny ostatní úpravy jsou ale prkotina proti sehnání té převodovky, to bys musel mít opravdu štěstí.

Vloženo
Vlastním OII 1,9 77kW. Osazením dodatečné řídící jednotky jsem dosáhl zvýšení výkonu a kroutícího momentu asi o 15%.

Z literatury jsem zjistil, že se k motoru 1,9 kromě pětistupňové převodovky MQ250-0A4 dá montovat i šestistupňová MQ350-02Q.

Má někdo zkušenost jak je to složité a zda to má další dopady - spojka, kloubové hřídele atd. Děkuji za radu.

sorry za OT ale jsem na tom uplně stejně a tak bych možná ten 6ti kvalt taky zkusil :palec2:

Vloženo

tak to jsem zvědavej, kterej z vas to dotáhne do konce. dovedu si představit sehnat skříň z vrakáče a osadit jí pokud bude všechno sedět.

OT- ta přídavná řídící jednotka je powerbox?

Vloženo
Vlastním OII 1,9 77kW. Osazením dodatečné řídící jednotky jsem dosáhl zvýšení výkonu a kroutícího momentu asi o 15%.

Z literatury jsem zjistil, že se k motoru 1,9 kromě pětistupňové převodovky MQ250-0A4 dá montovat i šestistupňová MQ350-02Q.

Má někdo zkušenost jak je to složité a zda to má další dopady - spojka, kloubové hřídele atd. Děkuji za radu.

Prosím tě, co si má člověk představit pod pojmem "Osazením dodatečné řídící jednotky".

Jinak jen dotaz pro mě...není ta převodovka stejná s OI 96kW???? ...teď nemyslím převody...ale vůbec jestli tam lze namontovat.....

Vloženo
ta převodovka tam nepůjde a "dodatečná řídící jednotka" s 15% navíc může být tak leda "power box".

...no, toho jsem se právě bál, že to bude POWERBOX.....ale nazžvat jej "řídící jednotkou" je trochu nadsazené :feve:

Vloženo
ta převodovka tam nepůjde a "dodatečná řídící jednotka" s 15% navíc může být tak leda "power box".

...no, toho jsem se právě bál, že to bude POWERBOX.....ale nazžvat jej "řídící jednotkou" je trochu nadsazené :feve:

já jen aby nedošlo k nedorozumění, já mám chip od Ing.Jandy.. :palec2:

Vloženo
v tomhle případě bude asi nejsložitější nějakej 6ti kvalt za rozumný money sehnat. Technicky myslím nebude problém.

Ahoj Jirko, já si myslím, že tu převodovku neseženou-to by bylo fakt štěstí.Převážná většina OII běhá sice v naftě ale jsou to hlavně firemní 1.9. OII 2.0 TDI má pár podnikatelů a něco je v soukromých rukách ale to je typ lidí co nebourá, tak nevím nevím.Ale na druhou stranu kdyby se to podařilo bylo by to zajímavé. :)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Zkus to ještě na těchto stránkách http://www.eurotuning.cz/ Nevím o nich nic. Možná by to stálo za optání.

no to vobec nevyzera spatne.. ma vobec niekto skusenosti s takto upravenou prevodovkou v O2?? je skoda, ze VW montuje k tomuto motoru v Golfoch aj 6ku a do O2 nie..

ako pocitate navratnost takejto investicie?

Vloženo

Tady nevím, jak počítat návratnost "investice"...snížením spotřeby? Kolik bys musel najet aby to vyvážilo cenu? A hlavně, tohle není investice :D

Je to spíše o komfortu cestování, i když to je taky sporný, protože na jednu stranu máš tišší auto ve vyšších rychlostech, na druhou ale víc řadíš...

Vloženo (editace)
Tady nevím, jak počítat návratnost "investice"...snížením spotřeby? Kolik bys musel najet aby to vyvážilo cenu? A hlavně, tohle není investice :D

Je to spíše o komfortu cestování, i když to je taky sporný, protože na jednu stranu máš tišší auto ve vyšších rychlostech, na druhou ale víc řadíš...

Asi tak, no. Je to smůla, že ve VW to maj v O2 nikoliv :wacko:

Editováno: , autor: Komárek
  • o 10 let později...
Vloženo

Zdravím, nechci zakládat nové téma.. tak se k převodovce 0A4 zeptám zde.

Jde o to, že mi prolíná olej kolem zátky s logem VW, která drží na dvou šroubech.

Rád bych si udělal přetěsnění, ale ze schémat si nejsem jistý, zda mohu šrouby a zátku vyndat, aniž by došlo k uvolnění něčeho dalšího a já byl nucen převodovku půlit.

Nemá někdo zkušenost ?

 

Děkuju moc

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdar, měl by to být uzávěr řadícího hřídele. Když se podíváš, jak to vyráží, tak si nemyslím, že to něco drží.

Nastavuje tím otvorem mechanizmus řazení.

Je tam i dotahovací moment.

zátka 1.jpg

zátka 2.jpg

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...