tommys Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 prosím Vás odchází mi ložisko na alternátoru to co je u řemenice, delá to kravál hučí a altík vrní, takže ložisko bude KO, měnil jste někdo ložiska na altíku?Dá se to v domácích podmínkách, když mám stahovák na ložiska, kladivo a svěrák:-)))Případně mohl by jste mi někdo zjistit, nebo jestli to někdo víte jaký čísla ty ložiska mají?Díkes, pokud by měl někdo nabídku na funčkní jinej, tak nabídněte, lze použít i altík z jiné benzínové motorizace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 (editace) prosím Vás odchází mi ložisko na alternátoru to co je u řemenice, delá to kravál hučí a altík vrní, takže ložisko bude KO, měnil jste někdo ložiska na altíku?Dá se to v domácích podmínkách, když mám stahovák na ložiska, kladivo a svěrák:-)))Případně mohl by jste mi někdo zjistit, nebo jestli to někdo víte jaký čísla ty ložiska mají?Díkes, pokud by měl někdo nabídku na funčkní jinej, tak nabídněte, lze použít i altík z jiné benzínové motorizace? Taky by mě celkem zajímalo jaké ložiska tam přijdou, už je ten altik slyšet. Rozvody mám vyměněný včetně napínáku na drážkový řemen, tak tam nemá co hučet jedině snad servo. Jinak nechci radit špatně ale kladivo a svěrák bych na to nebral. A pak . Pokud to jde ztuha tak raději pod lis a ložiska vylisovat a nové nalisovat. Budete někdo vědět ty čísla nebo označení ložisek. Prosím pěkně. Editováno: 31. Říjen 2007, autor: milix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 prosím Vás odchází mi ložisko na alternátoru to co je u řemenice, delá to kravál hučí a altík vrní, takže ložisko bude KO, měnil jste někdo ložiska na altíku?Dá se to v domácích podmínkách, když mám stahovák na ložiska, kladivo a svěrák:-)))Případně mohl by jste mi někdo zjistit, nebo jestli to někdo víte jaký čísla ty ložiska mají?Díkes, pokud by měl někdo nabídku na funčkní jinej, tak nabídněte, lze použít i altík z jiné benzínové motorizace? Taky by mě celkem zajímalo jaké ložiska tam přijdou, už je ten altik slyšet. Rozvody mám vyměněný včetně napínáku na drážkový řemen, tak tam nemá co hučet jedině snad servo. Jinak nechci radit špatně ale kladivo a svěrák bych na to nebral. A pak . Pokud to jde ztuha tak raději pod lis a ložiska vylisovat a nové nalisovat. Budete někdo vědět ty čísla nebo označení ložisek. Prosím pěkně. ten svěrák se právě dá použít místo lisu. Rozměry ložisek si asi budeš muset zjistit sám. Rozeber to a změř je šuplerou. Když ti sem někdo něco napíše, stejně nemáš jistotu, že máš úplně stejnej alternátor. Co já vím tak se do škodovek seriově montuje Bosh, Valeo, Magneton a viděl jsem i Hitachi. Plus každá značka má při stejných parametrech drobné nuance. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 ten svěrák se právě dá použít místo lisu. Rozměry ložisek si asi budeš muset zjistit sám. Rozeber to a změř je šuplerou. Když ti sem někdo něco napíše, stejně nemáš jistotu, že máš úplně stejnej alternátor. Co já vím tak se do škodovek seriově montuje Bosh, Valeo, Magneton a viděl jsem i Hitachi. Plus každá značka má při stejných parametrech drobné nuance. mám lis takže svěrák si odpočine, jinak díky za radu mám sice Bosch, ale je fakt, že tam můžou být i tak rozdíly. No nic rozdělám a na tu chvilku provětrám fabku a okta odpočine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommys Vloženo 31. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 mám lis takže svěrák si odpočine, jinak díky za radu mám sice Bosch, ale je fakt, že tam můžou být i tak rozdíly. No nic rozdělám a na tu chvilku provětrám fabku a okta odpočine. Já mám BOSH alternátor, tak jestli to uděláš dříve než já tak se s náma prosím poděl o zkušenosti, ale třeba budu rychlejší, měl jsem rozhozenej altík na š120 tak snad to bude podobný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 Já mám BOSH alternátor, tak jestli to uděláš dříve než já tak se s náma prosím poděl o zkušenosti, ale třeba budu rychlejší, měl jsem rozhozenej altík na š120 tak snad to bude podobný To víš že tu hodím echo jen nemám nějak čas se o toho pustit. Třeba budeš rychlejší, altik je jen altík. měl jsem v rozhozenej z fiatu 127 ten jsem použil do F 850 , z fiatu P 125 a z žigula. Tak vím jak na to jen ten čas a chuť, rozhodně se toho nebojím. Tak dej když tak vědět. Taky ti už hučí? kolik má za sebou km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 Napiš číslo altíku a řeknu ti to na tuty ale mělo by tam být v předu 6303 2RS a v zadu 6003 2RS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 Napiš číslo altíku a řeknu ti to na tuty ale mělo by tam být v předu 6303 2RS a v zadu 6003 2RS. Tak to je super 028 903 028 C 70 A Tak jestli se na to mrkněš , zatím díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 potřebuji to desetimístné číslo např. 0 124 315 004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 potřebuji to desetimístné číslo např. 0 124 315 004 to mám pech, měsíc jezdím bez plastového krytu na motoru dnes ho tam nasadím a už jde zase dolů tak snad konečně to pravé číslo 0 124 315 003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 Tak sem to trefil dobře,6303 a 6003 viz. můj předchodí přísp. Obě jsou 2RS-to je oboustraně zakrytá plastem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 Tak sem to trefil dobře,6303 a 6003 viz. můj předchodí přísp. Obě jsou 2RS-to je oboustraně zakrytá plastem. Ještě jednou díky. Ještě mě napadlo jakou značku ložisek vybrat? Nebo je to jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 Dáváme FAG ale je i spousta jiných kvalitních. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 Dáváme FAG ale je i spousta jiných kvalitních. Zítra skáknu koupit, tak uvidím co mi ve speciálce na ložiska nabídnou. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommys Vloženo 6. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2007 Napiš číslo altíku a řeknu ti to na tuty ale mělo by tam být v předu 6303 2RS a v zadu 6003 2RS. moje číslo altíku 0 123 310 037, mrkni mi prosím na ty ložisky, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 6. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2007 Přední je taky 6303RS a vzadu mám jen Boschovo číslo-1 120 905 524,zítra se podívám v práci na metrické označení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 6. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2007 tak ložiska koupený SKF. Byl jsem poučen při koupi, že tam patří rychloběžná ložiska + v označení C3. Teď jen rozdělat a složit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommys Vloženo 10. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Přední je taky 6303RS a vzadu mám jen Boschovo číslo-1 120 905 524,zítra se podívám v práci na metrické označení. Mrkni mi na to zadní ložisko prosím tě, váznu na tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavacek Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Chlapi nebojte se altíku, normálně rozebrat, vyčistit od bordelu. Přední ložisko je zakryto krytkou. Ta bude určitě jen na nýtkách. Nýtky odvrtat.Ložisko vyklepnout přes kovovou (mosaz) tyčku z výka. To vzít do krámu s ložiskama a dle čísla prodají vhodné. Nic zvláštního. Z druhé strany mi ložisko zůstávalo narotoru. To jsem sundával zpočátku upnutím ložiska do svěráku a to tak, že jsem vzal dva plocháče, podložil ložisko, plocháče byly opřené o svěrák a z vrchu přes dřevo klepal kladivem. Když jsem už měl stahovák, tak stahovákem. Platilo to pro FAVO, FELU i pro FORD ESCORT. Tady to bude podobné. Ložiska v krámu nebrat ta nejlevnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Přední je taky 6303RS a vzadu mám jen Boschovo číslo-1 120 905 524,zítra se podívám v práci na metrické označení. Mrkni mi na to zadní ložisko prosím tě, váznu na tom Tak jsem bohužel,jiné označení než to Boschovo nenašel ale myslím že tam bude taky 6003.Jestli vydržíš,tak věřím že v týdnu se mi do ruky ten alt. dostane a tak bych ti na to koukl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Chlapi nebojte se altíku, normálně rozebrat, vyčistit od bordelu. Přední ložisko je zakryto krytkou. Ta bude určitě jen na nýtkách. Nýtky odvrtat.Ložisko vyklepnout přes kovovou (mosaz) tyčku z výka. To vzít do krámu s ložiskama a dle čísla prodají vhodné. Nic zvláštního. Z druhé strany mi ložisko zůstávalo narotoru. To jsem sundával zpočátku upnutím ložiska do svěráku a to tak, že jsem vzal dva plocháče, podložil ložisko, plocháče byly opřené o svěrák a z vrchu přes dřevo klepal kladivem. Když jsem už měl stahovák, tak stahovákem. Platilo to pro FAVO, FELU i pro FORD ESCORT. Tady to bude podobné. Ložiska v krámu nebrat ta nejlevnější. Jen malinko poopravím,vepředu je ložisko zajištěné šrouby a na to zadní to chce určitě stahovák,je až za komutátorovími kroužky a do svěráku by si ho těžko chytil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommys Vloženo 11. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Chlapi nebojte se altíku, normálně rozebrat, vyčistit od bordelu. Přední ložisko je zakryto krytkou. Ta bude určitě jen na nýtkách. Nýtky odvrtat.Ložisko vyklepnout přes kovovou (mosaz) tyčku z výka. To vzít do krámu s ložiskama a dle čísla prodají vhodné. Nic zvláštního. Z druhé strany mi ložisko zůstávalo narotoru. To jsem sundával zpočátku upnutím ložiska do svěráku a to tak, že jsem vzal dva plocháče, podložil ložisko, plocháče byly opřené o svěrák a z vrchu přes dřevo klepal kladivem. Když jsem už měl stahovák, tak stahovákem. Platilo to pro FAVO, FELU i pro FORD ESCORT. Tady to bude podobné. Ložiska v krámu nebrat ta nejlevnější. Jen malinko poopravím,vepředu je ložisko zajištěné šrouby a na to zadní to chce určitě stahovák,je až za komutátorovími kroužky a do svěráku by si ho těžko chytil. Za teb obrázek díky, ztahovák mám takže pohoda, ja ten akumulátor kuchnu a prostě uvidím co tam za to ložisko je, máme tu krám, tak ho budu moct koupit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavacek Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 Dokonce šroubama, tak to by mělobýt v pohodě. Každopádně lepší ložiska, myslím,že se může rotor točit i 6000 ot/min. U Fely tehdá byly nýty. Stahovák se vyplatí. Když se nebude používat moc často, stačí i levnej. Při opravě je nutné zarovnat komutátory na soustruhu (pokud jsou vyjeté drážky), když už se to dělá a zkontrolovat délku uhlíků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommys Vloženo 12. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 Dokonce šroubama, tak to by mělobýt v pohodě. Každopádně lepší ložiska, myslím,že se může rotor točit i 6000 ot/min. U Fely tehdá byly nýty. Stahovák se vyplatí. Když se nebude používat moc často, stačí i levnej. Při opravě je nutné zarovnat komutátory na soustruhu (pokud jsou vyjeté drážky), když už se to dělá a zkontrolovat délku uhlíků. Jo komutátorem se počítá i s uhlíkama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 S tím stáčení komutátoru opatrně,životnost ulíků je spočítaná na životnost komutátorových kroužků.Zlatý časy s Fáčkama ,Feldama apod. , tam bylo materiálu na stáčení mraky,u těchto kroužků je stěna materialu 1mm,takže pokud jsou proběhlý je jediná cesta - dát nové.Měníme je deně,je to nejčastější porucha na těchto alternátorech-proběhnou se až na umělou hmotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.