Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim, mam 1,2 - 40 kw z roku 2002. Pred nekolika tydny se objevily vibrace pri volnobeznych otackach. Nemuze je zpusobovat kryt motoru? Kdyz ho rukou pritlacim k motoru tak se mi zda ze se vibrace ztraci. Jestli nemuze byt nejak uklepanej, nebo ty gumy na kterych tusim drzi.

V patek bylo auto na 150 000 km prohlidce a vse OK, zadna zavada, volnobezne otacky v poradku. Auto jezdi normalne, spotreba normalni.

Vloženo

Je to dost cejtit, kdyz se sedi v aute. Mozna, ze tim pritalecnim krytu na motor jsem jakoby pritlacil celej motor a tim se vybrace trochu ztratili. Kamarad si mysli ze to bude spis nejake lozisko nebo tak neco. Mam strach aby se tam neco neposkodilo kdyz s tim budu jezdit. Nejhorsi, ze kdyz pocitac nepise zadnou zavadu, tak v servisu jsou liny to zkoumat a rikaj ze je vsechno OK.

Vloženo

Možná to je tady "mimo", ale mám dotaz k motoru 1,4MPi (50kW)... při volnoběhu je cítit jakoby nepravidelné otáčky motoru a s tím spojené vibrace. Někdo říkal, že u tohoto motoru je to normální (motor ze Škody 1000 MB + norma EU4 :D) , ale mě se to moc nezdá... poradí někdo? :) Díky

Vloženo
Možná to je tady "mimo", ale mám dotaz k motoru 1,4MPi (50kW)... při volnoběhu je cítit jakoby nepravidelné otáčky motoru a s tím spojené vibrace. Někdo říkal, že u tohoto motoru je to normální (motor ze Škody 1000 MB + norma EU4 :D) , ale mě se to moc nezdá... poradí někdo? :) Díky

Jo je to u těchto motorů vcelku normální a je to daň právě za tu normu.Dělá to řídicí jednotka ,aby se snížily emise při volnoběhu.Je to nepříjemné,ale neškodí to :kol-34: Dělaly to už i Feldy.

Vloženo (editace)

mne sa zda, ze po chipovani od Cimbu je ten volnobeh lepsi,

aj ked nie je dokonaly.

skus im napisat (info@cimbu.cz), lebo na stranke pisu iba o opravenej "diere" v plyne.

volnobeh nespominaju.

Editováno: , autor: colins
Vloženo
mne sa zda, ze po chipovani od Cimbu je ten volnobeh lepsi,

aj ked nie je dokonaly.

skus im napisat (info@cimbu.cz), lebo na stranke pisu iba o opravnej "diere" v plyne.

volnobeh nespominaju.

Mělo by to být lepší po tom chipnutí,ale od nikoho jsem zatím neslyšel,že by se toho nepravidelného volnoběhu zbavil dokonale. :kol-64: Jestli někdo ví jak tak ať se ozve,taky to rád uvítám.

Vloženo

Mám stejný problém u 1.2htp vibrace při volnoběhu v autorizovaném servisu mi na to nic neřekly ale na STK řekly že by to mohlo být pružné uložení motoru ale to se mi nějak nezdá mám spíš obavy aby to nebyl vyvažovací hřídel co je v motoru který má tlumit vibrace způsobené absencí jednoho válce...no každopádně za 3měsíce jdu měnit olej a dám to ke známému do servisu pak dám vědět jak to dopadlo :)

Vloženo

Tak sem to nevydržel a zajel sem si ke známému do servisu pač sem tady ve starších příspěvcích našel že někdo to měl zbůsobené podpálením ventilů. Nechal sem si změřit tlaky a všechny 3 OK :palec2: No ale zjistil mi že cívka na prvním válci je skoro KO a taky porušená izolace na kabelech ke všem 3 cívkám nejspíš od nějakých potvor co tam chodí na dlabanec :) Ještě mi pro jistotu vyčistil škrtící klapku a můžu říct že s tím jezdím týden a po vibracích ani památky sem rád jak rádio že sem se toho zbavil kol117

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Tak ja stale nemam problem vyresen. Mam podezreni na silentblok co je pod baterkou, zkousely jsme se znamym rozhejbat motor opakovanym rychlym poustenim spojky do zaberu pri seslapunte brzde. Motor se dost rozhoupal. V servisu mi ale trvdej ze silentblok je v poradku. Rikaj at jezdim, ze se casem snad ukaze cim to je, ale to se mi moc nechce.

Jeste jsem zkusil auto postavit dolu z prudkeho kopce a v tu chvili jsem zadne vybrace necitil.

Je nejaky zpusob jak 100 % zjistit, ze je silentblok v haji? V servisu (neni to skoda servis) se asi bojej objednat silentblok za čtyřku, kdyby to nebylo ono.

Vloženo

Ahoj mám stejný problém a na diagnostice mi to zjistilo chybu zaopalování na 3. válci...zkoušeli jsme cívky a svíčky a tím to nebylo..mám podezření na kabeláž...Tak do měsíce půjdu do servisu na garančku tak mi to budou zjišťovat,....

Vloženo

Nechal jsem zmerit emise. Nejdriv vsechny hodnoty perfektni - na volnobeh i v otackach. Pak jsme asi 5 minut diskutovaly o ty zavade. A kdyz to pak zkusil zmerit znovu tak na volnobeh bylo zvysene CO. Bylo 0,60 pricemz limit je 0,50 a motory 1,2 HTP mivaj 0,10.

Nanapada nekoho neco ?

Vloženo (editace)

jestli máš špatný emise, tak to blbě pálí....pokud to blbě pálí a zapalování a svíčky jsou OK, může to bejt nakoplá lambda, pokud to není nakoplá lambda, možná to saje falešnej vzduch okolo sacího potrubí ( zjistíš tak, že štětcem namočeným v benzínu postupně potíráš spoje...pokud to někde nasaje faleš, krátkodobě se změní ot. motoru....)mohlo by to dělat čidlo teploty nasávanýho vzduchu, pokud ne, zkus nechat změřit tlaky...může bejt prožraný těsnění pod hlavou, pokud ani to nepomůže, může to bejt kombinace dvou nebo tří závad a pak pomáhej svatej.... :)

Editováno: , autor: holy
Vloženo

Otacky jsou na volnobeh stabilne tech cca 760. Otackomer se ani nehne. Tlaky jsem nechaval merit a jsou prej v poradku. Navic prej pokud je komprese v haji, z nejaky duvodu, tak na emisich vyleti HC treba na 1000 (bezne je treba 23).

  • o 4 týdny později...
Vloženo

S tim kepanim o tom krytu jak tady píšeš tak myslim že to bylo u 1.2 tedkom fakt nevim taky klepaly a jak se podíváš tak pod čelem je plastová hadice je to pro nasávání vzduchu a vede to pod vrchní kryt motoru až k filtru.A jak se podíváš a skusíš tak ta hadice v tom nasávacím čtverci má vúli a tím i klepe vyndej ji a obleb oboustrannou páskou a zastrč dovnitř pak už klepat nebude!Měl jsem už takové tři případy a všechny sem takdle řešil!Ale nevim přes net je to těžko říct!možná ti klepe uplně něco jiného!

  • o 2 roky později...
Vloženo

Takto sa prejavuje ked vynechava valec. Treba dať na VAG či to nerobi iba zap. cievka alebo odmerať tlaky.

Na VAGu nic nezjistili, motor slape normalne na tri valce

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...