Ludovit Vloženo 24. leden 2008 Vloženo 24. leden 2008 (editace) nevete mi niekto poradit ako sa napina remen alternatora? Mam fabiu 1.4 50 KW 10. 2002.Pri nastartovani mi to popiskuje a znamy mi povedal ze ho mam volny.Ako sa taky remen napina a aky kluc k tomu potrebujem dik Editováno: 25. leden 2008, autor: colins Citovat
anry Vloženo 24. leden 2008 Vloženo 24. leden 2008 nevím jak u benzínu, ale nafták má automatický napínák a pokud tam máš volný řemen tak bud vyměnit řemen, ¨nebo napínák. já jsem vyměnil oboje, protože už to mělo něco najeto. Citovat
ocec Vloženo 25. leden 2008 Vloženo 25. leden 2008 (editace) Mal som podobny problem, ale po vymene remena.......ked si vsimnes, tak alternator je prichyteny na takom drziaku, na ktorom je jedna skrutka......ked sa postavis pred auto, tak ju mas po lavej ruke hned navrchu alternatora..... Staci ju povolit, tusim je to obycajna vidlicova 17 - tka a potlacit alternator smerom k sebe, cim napnes remen......daj ale pozor aby si to neprehnal, lebo skratis jeho zivotnost a taktiez zivotnost alternatora...... Editováno: 25. leden 2008, autor: ocec Citovat
Ludovit Vloženo 25. leden 2008 Autor Vloženo 25. leden 2008 a chcem sa este spytat na chipnutie motora. Ci to ma nejake dobre vlastnosti.Ci to ma nejake zive zrychlenie a tak a ci to neide do spotreby dik Citovat
houmr Vloženo 25. leden 2008 Vloženo 25. leden 2008 a chcem sa este spytat na chipnutie motora. Ci to ma nejake dobre vlastnosti.Ci to ma nejake zive zrychlenie a tak a ci to neide do spotreby dik neviem co cakas od chipu ale zazrak to nebude, mas 50 kW MPI takze po chipe to pojde nanajvys ako 1,4 16V 55kW ale aj to je otazne jednoducho povedane ci u teba hraje rolu zlepsenie dynamiku o tu nejaku sekundu. podla mna vyhodene prachy a radsej zato nieco daj spravit na aute napr. tempomat 100x lepsie. jednoducho povedane s toho motora raketu neurobis. Citovat
jendam Vloženo 25. leden 2008 Vloženo 25. leden 2008 Ano mam klimatizaciu Podle mě, pokud mě pamět neklame a máš klimatizaci, tak tam napínáš klínový řemen pomoci napínací kladky !!! Citovat
KAMIKADZE Vloženo 28. leden 2008 Vloženo 28. leden 2008 Je tam automatický napínák.Vyměň jenom řemen. Citovat
MATTESS136 Vloženo 11. Březen 2008 Vloženo 11. Březen 2008 Taky přidám s řemenem. Hledal jsem, ale nenašel, co potřebuju. Mam 1,4 16V (55kW) a potřebuju napnout řemen alternátoru (bez klimy). Včera jsem na to koukal, viděl jsem 2 šrouby, jeden nahoře, jeden dole. Stačí povolit spodní a napnout nebo to obnáší ještě něco? Citovat
Wittmann Vloženo 11. Březen 2008 Vloženo 11. Březen 2008 Taky přidám s řemenem. Hledal jsem, ale nenašel, co potřebuju. Mam 1,4 16V (55kW) a potřebuju napnout řemen alternátoru (bez klimy). Včera jsem na to koukal, viděl jsem 2 šrouby, jeden nahoře, jeden dole. Stačí povolit spodní a napnout nebo to obnáší ještě něco? Už jsi to moc nepamatuju, jak je to s těmi šrouby, ale je tam pružina, která to po povolení automaticky napne. Jenže občas to bývá tak zarezlé, že se to ani nehne, takže to chce nejdříve trocšku rozhýbat. Citovat
JaLu Vloženo 11. Březen 2008 Vloženo 11. Březen 2008 nevete mi niekto poradit ako sa napina remen alternatora? Mam fabiu 1.4 50 KW 10. 2002.Pri nastartovani mi to popiskuje a znamy mi povedal ze ho mam volny.Ako sa taky remen napina a aky kluc k tomu potrebujem dik Pripajam pdf subor so strankami z DP, ktore sa týkaju Tvojho problemu, možno pomožu viac ako rozne akademické rady. GOOD LUCK. JaLu. remen_fabia_1_4.pdf Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.