rabaka Vloženo 26. leden 2008 Sdílet Vloženo 26. leden 2008 Ahojte.. Poraďte mi prosím: 1. možnú príčinu kolísania napätia Škoda Fabia 1.9 TDI. Alternátor je v poriadku (bol na stolici), čidlo natočenia volantu je nové. 2. možnú príčinu rozsvietenia oranžovej kontrolky Airbagu.. Dozvedel som sa, že to môže byť spôsobené povytiahnutím konektoru kontroly zaťaženia pod sedadlom spolujazdca, no nič také som tam nenašiel. Ďakujem za všetky rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 26. leden 2008 Sdílet Vloženo 26. leden 2008 meral si pred spínačkou a za spínačkou? čidlo zaťaženia v sedadle nemáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 (editace) alternator na stolici? ako kolise napatie? klinovy remen? to abg: kruzok pod volantom, jednotka abg crash data, ak mas bocne bagy mas konektorty pod sedadlom. Editováno: 27. leden 2008, autor: cartmanko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rabaka Vloženo 28. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2008 alternator na stolici? ako kolise napatie?klinovy remen? to abg: kruzok pod volantom, jednotka abg crash data, ak mas bocne bagy mas konektorty pod sedadlom. Prejavuje sa to chvilkovym poklesom napatia.. Poblikavanie celej elektroniky.. Svetla nezhasnu uplne, len sa jemne znizi intenzita svietenia a v tej istej chvili sa vrati do normalu.. a toto deje dookola... niekedy áno, niekedy to nerobí vôbec.. Môže to byť klinový remeň? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zitny Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Prejavuje sa to chvilkovym poklesom napatia.. Poblikavanie celej elektroniky.. Svetla nezhasnu uplne, len sa jemne znizi intenzita svietenia a v tej istej chvili sa vrati do normalu.. a toto deje dookola... niekedy áno, niekedy to nerobí vôbec.. Môže to byť klinový remeň? Me to taky nejdriv kolisalo, a pak uz jsem jezdil jenom na baterku.... pricina byl upadlej kabel buzeni alternatoru. Alternator bez buzeni nedava napeti bud vubec, nebo trochu jo, podle otacek motoru a jak se mu zrovna chce. Kdyz je to pak upadly definitivne, projevi se to tak, ze pri zapnutym aute a chciplym motoru NESVITI kontrolka dobijeni (logika na presdrzku), plus behem jizdy postupne chcipaj nektery veci, jak je RJ kvuli nizkymu napeti odpojuje.... me se po 10 minutach vzdycky vyplo ESP. Na diagnostice bude nejaka hlaska tyjkajici se 'svorky DF alternatoru'. Servis skoda bude chtit vymenit baterku a alternator, asi tak za milion korun. Servis ve stodole, ten kabel zas pridela, asi tak za flasku s plachetnici. Ale taky to muze bejt neco uplne jinyho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.